23

177 29 1
                                    

                   

                      ............ 23 ..........





"" සුදු මහත්තයා කිරි දාන්නද.. '"

මං පිටිපස්සෙන් ගිහිල්ලා එයාව තුරැල් කර ගත්තා එයාගෙ ඉන වටේ මගෙ අත් යවලා.. මං එයාට වැඩිය අඟල් ගානයි කොට... එයා හයයි දෙකක් විතර වෙනකොට මං පහයි එකොලහක් වුනා.. මං  එයාගෙ පලලට තියෙන උරහිසට හාදුවක් තියෙන කොට එයාගෙ අතේ තිබ්බ සීනී හැන්ද බිමට අත ඇරැණා...එයා ගැස්සිලා ගියාද මන්දා මං තව ටිකක්  එයාගෙ ඉන දිහායින් මිරිකලා එයාගෙ තට්ටම් දෙක මැද්දට මගෙ බල්ක් එක තද කරලා එයාව තුරැල් කර ගනිද්දී... එයාව තවත් ගැස්සෙනවා වගෙ මට තේරැම් ගියා... එයා පැන්ට්‍රි එකට අත්දෙක තියාගෙන ඉදලා අනිත් පැත්තට හැරෙන්න හැදුවත් මං එයාට හැරෙන්න දුන්නේ නෑ... මං තව ටිකක් තදට තුරැල් කර ගත්තා ම මහත්තයා අයෙම ගැස්සිලා ගියා...එයාට විතරයි ද ⁣එහෙම කරන්න පුලුවන් මටත් පුලුවන් කියලා එයා දැන ගන්න එපැයි...එත් එයා කතා කරපු පාර මං අත් දෙක බුරැල් කරපු ගමන් එයා මාව ඇදලා අරගෙන එතන තිබුණු බිත්තියට තද කර ගත්තා...

"සුදු...හ්්..."

"ම්්්...මහත්තයා...."

"මාව අවුස්සන්ද හදන්නේ ම්්්..."

"අනේ...මේ...මං නෑ හ්්.... පිස්සු ද .."

"ම්්්්  එහෙනම් මොකද ඡැක් ගහන්නේ ආහ්්.."

"අනේ... මං ඡැක් ගැහුවේ නෑ  මං නිකන් hug එකක් නේ දුන්නේ..ආහ්්... මිහ්්්...  ඔය මොකක්ද අඅඅහ්ම්්්.......මහත්තයා ආහ්්...."

"නිකන් හින්දා වෙන්න ඇති නේ..්.්ම්්්්.... මේ හතු නැකිටලා තියෙන්නේ ....ආහ්්..."

"ඒ්ක...මේහ්්....."

යසයි යසයි.... විහිළුවක් වත් තේරැම් ගන්නේ නෑ ... නේ මේ  මකරා...මං පොඩ්ඩක් ඉතින් තද කරගෙන  හිටියා කොල්ලෝ... නේ හතු නැකිටින්න වෙලාවක කලාවක් නෑ නේ්...චුටී touch එකක් ඇති...ම්්හ්්... මේ මකරා ට ලිංගික අශාව දරැණුවටම ඇවිත් ද මන්දා...අළු කෙහෙල්කං...ඩිංගිත්තක් ගෙනත් උයලා දෙන්ඩ ඕන... නැත්නම් මල හත්තයි අනේ... මගෙ two balls දෙක අත ඇරපං මකරෝ.... තෝ ඔව්වා ගලවලා ඇට බොල් ගහන්නද හදන්නේ ම්්්්්....හ්්... ගස් නරියා... ආහ්්... ඔය ඉතින් කරන්න බෑ නේ මේක...ගිය අත්මේ ගොවිපලක වැඩකරපුු එකෙක් ද අාහ්්..... මගෙ අනාගතේ එක්කලා සෙල්ලම් කරන්නේ අාහ්.... මු යකෝ... කිරි දොවන්නද වගේ අදින්නේ... අවු...හුත්..ත..මං හිත යටින් කෑ ගහනවා මේ කැ රි මකරා.. මගෙ අනාගතේ විනාස කරන්න හදනවා... ඒ අස්සේ මගෙ බෙල්ල උරනවා... හරියට චුටා බට්ටා කිරි බොනවා වගේ... ම්හ්්්.....ඉවසන්න බැරි තැන මං කට ඇරියා...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 22 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

⫸Oᴠᴇʀ Dᴏsᴇ⫷ [අධි මාත්‍රා ]Where stories live. Discover now