මකරා දුකෙන්...16

238 26 4
                                    

           ................ 16 ............

මහත්තයා එහෙම කියද්දී..මං එතනින් පැනලා අවා..මහත්තයා ට මොකක්ද වෙලා තියෙන්නේ කියලා එයාට තේරුම් ගන්න බැරි වුනා මට ඒක තේරැම් ගන්න බැරි තරම් මං බබෙක් නෙවයි සමහර විට මහත්තයා නුහුරු ඇති.. මං කොල්ලෙක් නිසා.. එයාට ඒ විදියට මාව තේරැම් ගන්න බැරිව ඇති...එත්.. මහත්තයාට එයාගෙ අසාව ගියාම මාව නිකන්ම නිකන් සෙල්ලම් බඩුවක් විතරයි..... මේ ව⁣ගේ වේලාවට තමා හිතෙන්නේ..මං හරිම පව් කියල⁣ අප්පච්චී..හිටියා නම් අපිට මෙහෙම වෙන්නේ නෑ... එක වේලක් කලා හරි සතුටින් ඉන්න තිබුණා..මේ වගේ යොඡනා මට ආපු පලවෙනි පාර මේක නෙවයි...මං හොටෙල් එකේ වැඩ කරන කොට දවසට මේ වගේ සල්ලී කාර මිනිස්සු මට මේ වගෙ යෝඡනා ගේනවා...ඒක මට සාමාන්‍ය දෙයක් වුනත්...මහත්තයා එහෙම කියුවාව මට මං ගැන ම දුක හිතුනා අම්මයි මමයි මහත්තයා ට කොටී ගානක් ණය තියෙනවා තමයි එහෙම කියල මට සල්ලි වලට ඇග විකුණන පිරිමි ගණිකාවක් වෙන්න බෑ ඒ දේ කරා නම් මං කරන්නේ මීට අවුරුදු දෙකකට කලින් මයි... මං කෙලින්ම මකරාගෙ ගුහාවෙන් එළියට අවා.... කැරකිලා තියෙන පඩිපෙල බැහැලා පහලට යන කොට මකරී ඉන්නවා මාස්ක් එකක් දාගෙන...

"ශෙනු...අයියේ...ඔයා යන්නද.."

"ම්්.... වැඩ වගයක් තියෙනවා "

"මාවත් දාගෙන යනවද saloon එකට මට හවසට වෙඩින් එකක් තියෙනවා "

"හොදයි... යමු.."

ශෙනු...එළියට අවාත් යන්න එකක් නැති නිසා...මකරී දිහා බැලුවා...

"ආහ්....ඔයා ආවේ අයියා එක්ක නේ.. අපි දෙන්න..මගෙ බයික් එකේ යමු.."

"මං කියන්නම්..අපි taxi එකෙන් යමු...ම්්... ඔය ඇදුම් ඇදගෙන බයික් එකේ යන්න බෑ නේ..නංගී..."

"මේ තියෙන්නෙ රොද හතරවල් ඕන තරම්....අපි මේකක..යමු... අභිමන්රැ⁣ පවුලේ එකම දුව taxi එකෙන් යනවා මිනිස්සු දැක්කා ට මට නම් කමක් නෑ එත් මේ දවස් වල අප්පච්චී.. අගමැතී පොස්ට් එකට try කරන නිසා.... පාඩුවේ ඉන්න කියලා මට warning දීලා තියෙන්නේ...ආහ්..අයියේ... පුලුවන් නම් මාත් එක්ක අද යන්න එනවද... මගේ යාළුවට අද එන්න වෙන්නේ නෑ කියලා කියුවා..අප්පච්චීත්...එක්කම යන්න පුලුවන්..මට ලැස්ති.වෙන්න වෙලා යන්නේ නෑ.සැලුන් එකට ගියා ගවුම දා ගත්තා අවා.. මං මේකප් දාන්නේ..නෑ...lipstick විතරයි ටිකක් ගා ගන්නේ... එකත් hotel එක ලගට ගිහිල්ලා...එන්වා නේ...ආ...."

⫸Oᴠᴇʀ Dᴏsᴇ⫷ [අධි මාත්‍රා ]Where stories live. Discover now