30.BÖLÜM - BEN AŞIK OLDUM
Annem uyurken çıktım evden. Uyanırsa arardı, bende çıktım derim. Mesele evden çıkmak zaten. Sokağa indiğimde Cemali'nin yanına oturdum.
"Sür cano." Gaza bastı.
"Gece gece ne bu şekerim?"
"Hami yarışa gitmiş."
"Of deme." Koluna vurup işaret parmağımı kaldırdım.
"Ölümle şaka olmaz Cemali."
"Bırak bu işleri. Keşke bende yarışsam. Neyse yanına otururum, şerefsiz çok iyi."
"La havle."
"Sen niye buna halledin ki? Bırak ne yaparsa yapsın."
"Yapsın da..."
"Eee?"
"Tamam çok iyi de sürüyor ama..."
"Hı!"
"Kaza yaparsa falan ölür en fazla da."
"E kızım e?"
"Aman soru sorma Cemali ya, gidelim işte."
"Şu an anladım" deyip kahkaha atmaya başladı. "Karı kız kaynıyor orası."
"Ne bu üslup?"
"Hanımlar, hanımefendiler... Kari bayani" deyip yıkıldı gülmekten salak ya. "Dünyanın en güzel kari bayani sensin Deniz."
"Ümüğünü sıkarum uşak."
Şehrin en ıssız yollarında yapılan yasa dışı yarışlar vardı. Büyük bahislerle canlarını ortaya koyuyorlardı. Hami bunu hep yapar. Hız tutkunu manyak.
Yarış yerine geldiğimizde ortalık curcunaydı. Bahisler açılmıştı. Kalabalığın arasında ilerlerken Cemali yanımdaydı. Yarış arabalarının dizildiği yerde gözlerim Hami'nin arabasını arıyordu. İkinci sırada, arabasının yanındaydı. Etrafında bir sürü kız vardı. Onlarla sohbet ediyordu kollarını bağlamış bir şekilde. Şımarık velet. Adımlarım hızlanınca Cemali kolumu tutarlar durdurdu beni.
"Ne yapıyorsun Deniz?"
"Yanına gideceğim."
"Neden?"
"Cemali!"
"Neden kızım niye? Canı cehenneme deyip gidelim her zaman olduğu gibi."
"Olmaz."
"Neden?"
"Olmaz dedim Cemali, uzatma."
"Hami her zaman can pazarına çıkar. Her zaman canıyla kumar oynar. Neden birden bire önemli oldu bu senin için?"
"Bilmiyorum."
"Biliyorsun."
"Bilmiyorum Cemali."
"Çoktan bahis koydular ortaya. Yarıştan vazgeçerse bu ona pahalıya patlar. Şemsi'ye baksana."
Gösterdiği yöne döndüm. Yarışın sorumlusu Şemsi, tribünün en üstünde oturmuş, oradan izliyordu. Kimse ona borçlanmak istemezdi. Bahis mafyasıydı çünkü.
" İzleyelim hadi "deyip sol tarafta ki tribünlere doğru gittik. Yarışçılar direksiyon başına geçerken dört araba birden çalıştı. Hami ikinci sıradan en öne geçerdi. Onun nasıl araba sürdüğünü biliyordum. Bir kız geçti en öne, elinde bir bayrağı eksik. Gerçi tek eksiği bayrak değildi. Eteği eksik, askılısı eksik falan filan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YİNE DE SEN
Romance" Ona dokunma Tufan. Lütfen. " " Ben senden başka kimseye dokunamam Yasemin. Sana yemin ederim ona elimi bile sürmeyeceğim." "Kendi ellerimle ateşe attım sanki seni. Kalbim sıkışıyor Tufan, yapma. Vazgeç bu evlilikten, gidelim buralardan." "Kaçmad...