Skiriama nepritapimo jausmą, beviltiškumo iliuziją ir apleistumo kančią išgyvenusiam žmogui. Individui, kuris slėpė tikrąjį save savo fantazijose, it šešėliai paskui slinkusiuose vaizduotės pasauliuose. Asmeniui, nepabūgusiam sielą stingdančio atstūmimo šalčio. Išskirtinumas, unikalumas yra ne tik šių dienų siekiamybė, bet ir tarsi nematoma žaizda, kurią slepia šypsenos, žodžiai, tylos akimirkos. Tai ir skausmas, žinojimas, jog liksi nesuprastas, aplinkinių atstūmimas, nes kai kurie paprasčiausiai nenori turėti nieko bendro su svajokliu.
Šios knygos autorė ir pati buvo tokia. Ji puikiai žinojo, ką reiškia nedrįsti pasakyti, apie ką iš tiesų mąstai, nes niekas nesupras. Maža to, dar ir pirštą prie smilkinio pasukinės. Ji buvo žmogus, netinkamu laiku atsidūręs netinkamoje vietoje – ten, kur vis dar gyveno jos nesuprasią individai. Autorė nuolat keldavo tuos pačius klausimus, prie kokių yra pratęs ir skaitytojas, kuriam skiriamas kūrinys. Jos mintys, pasvarstymai, abejonės, patirtys ir skaudžios pamokos įgijo personažų formas ir nugulė „Ailo" puslapiuose.
Šie puslapiai nėra atsakymas, tai tik tylūs aidai to, kas slypi anapus išorinio kiauto, ko nepavyksta perskaityti iš žvilgsnio, atspindintys tai, ką kartais pamatome tik mes patys tamsiausiose savo gyvenimo akimirkose, kai nieko kito šalia paprasčiausiai nėra. Tai tik tylus šauksmas apie tai, ką visi slapčia žinome...
Visi mes tokie, tik ne visi prisipažįstame.
YOU ARE READING
Ailas
Spiritual- Kas tai? Kodėl šis daiktas švyti? - Tai žvėris, kuriam ištrūkus šiame pasaulyje nebeliktų gyvų. Išlaisvinkime jį...