Mielas skaitytojau,
Sveikinu atvykus į mano sukurtą Ailo pasaulį!
Prieš sėdant į traukinį ir pradedant nutrūktgalvišką kelionę, noriu kreiptis į Tave, brangus žmogau kitapus ekrano.
Visų pirma noriu perspėti, kad knygoje gali būti žeidžiančio jautresnių žmonių emocijas turinio, temų apie savižudybes/žmogžudystes. Gali būti keliami egzistenciniai, tikėjimo bei vertybiniai klausimai. Taip pat gali būti keliami skaitytojui ne visada priimtini gyvenimo tikslai. Visi mano sukurti veikėjai yra unikalūs, savotiški, priima tik jiems suprantamus sprendimus ir daro tik juos liečiančias klaidas. Ne visada gali būti įmanoma logiškai paaiškinti, kodėl buvo pasirinktas toks kelias, tačiau, vėlgi, tai liečia tik konkrečius personažus.
Noriu priminti, kad tai - fantastinis kūrinys. Taigi, visi keisti padarai, nežemiškos kilmės gyvūnai, monstrai yra mano sukurti. Juos aš nulipdžiau grynai iš savo fantazijos, ašarų ir kraujo. Bet koks galimas atitikimas yra tik atsitiktinumas ir man būtų labai malonu, jei Jūs, prieš darydami išvadas, atidžiau paskaitytumėte, ką rašiau. Nelabai malonu, kai aš stengiuosi, dirbu, aprašinėju, kuriu kaulų struktūrą, maitinimosi planą, net pati nupaišau keletą žvėries portretų, o skaitytojas, vos pamatęs žodžius „gauruotas, su daugybe dantų”, skuba komentuoti „ak, juk tai vilkolakis!” Patikėkite, labai skaudu ir net, sakyčiau, demotyvuoja tolimesnėje kūryboje. Kokia prasmė paišyti, detaliai aprašinėti, domėtis galimomis kaulų jungtimis, stuburo galimybėmis ir panašiomis biologijos detalėmis, kai skaitytojui nusispjauti ant tavo pastangų, juk tada galima daryti kaip visi ir rašyti dar vieną mažavertę pasakaitę apie vilkolakius, tiesa?
Bet aš esu aš. Aš kuriu ne masėms, pratusioms matyti tik juodą ir baltą pasaulį. Aš kuriu ypatingiems žmonėms, kaip ir aš pati regintiems šiame pasaulyje daugybę pilkų atspalvių, išsklaidančių vienodumą.
Taip pat noriu priminti, kad ne tik veikėjai, žvėrys bei įvykiai yra mano kūrybos - pasaulis taip pat. Nors kūrinyje ir bus minimos vietovės, miestai ir net konkrečios gatvės ar gyvenvietės, nepažadu, jog viskas atitiks tikrovę. Taip, remiuosi tikrais žemėlapiais ir realybėje esančiomis vietovėmis, tačiau tik dalinai. Prašau suprasti, jog joks fantastinis kūrinys negali būti 100% tikslus. Jei gyvenate/lankėtės/apsišvietėte Google platformoje dėl šios vietos, nepykite, kad knygoje ji nėra idealiai atkartota arba neįžengiamame ir valstybės saugomame miške staiga atsirado gyvenvietė. Tai tik mano kūrybos vaisius! Juk visada smagiau žvelgti į realybę pro vaivorykštės spalvų akinius...
Bet gana gaišti čia laiką su prakalbomis, ar ne? Perspėjimas parašytas, atsiprašymas taip pat, galima nerti ten, kur, tikiuosi, norisi labiausiai - į istoriją!
Tad sveikas, mielasis skaitytojau! Su didžiausiu malonumu atveriu Tau vartus į savąjį pasaulį, kviečiu pasivaikščioti gatve su dar neregėtomis būtybėmis, pasikalbėti su praeities šešėliais ir išgerti kavos puodelį su ateities savimi. Taip, tai įmanoma, bet tik čia, Aile.
Lai prasideda beprotiškoji kelionė!
Pagarbiai,
šios istorijos autorė,
laukianti, kol Tu atversi
kitą istorijos puslapį
♡
YOU ARE READING
Ailas
Spiritual- Kas tai? Kodėl šis daiktas švyti? - Tai žvėris, kuriam ištrūkus šiame pasaulyje nebeliktų gyvų. Išlaisvinkime jį...