9.BÖLÜM: YABANCI HİSLER

143 23 2
                                    


SELAMM yeni bölüme hoş geldiniz beyaz güvercinlerimmm

Oy ve yorumlarınızı unutmayınnn hatam varsa affola keyifli okumalar 🤍

Bölüm sonundaki açıklamayı okuyunuz lütfeeenn

9.BÖLÜM

YABANCI HİSLER

Huzursuz bir uyku ve rüyalardan sonra gözlerimi yeni bir güne tekrar açtım uyku sersemliğini üstümden atınca fark ettiğim ilk şey sağ elimin üstündeki ağırlıktı başımı o tarafa doğru çevirince gördüğüm manzara ile dumura uğradım Hazar  koltukta başı yana düşmüş bir şekilde uyuyordu eli ile benim elim temas halindeydi.

Şaşkınlıkla ellerimize baktım eliyle elimi hafifçe tutmuştu. Uyuduğu için saçları alnına dağılmıştı nefes alış verişleri oldukça sakindi.

Derin bir nefes verdim her şey çok hızlıydı ve ben hayatımın hızına yetişemiyordum. Dakikalarca onu izledim bunu neden yaptığımı bilmiyorum. Belkide yapacak bir şey olmadığı için bunu tercih ettim.

Ne yaptığım hakkında hiç bir fikrim yoktu.

Kıpraşınca hemen gözlerimi yumdum hareketlenmesiyle uyandığını anlamıştım. Elim onun eliyle hâlâ temas içindeydi başparmağıyla elimin tersinde serumun morartığı yeri okşadıktan sonra ayaklandı temasımız da bu şekilde kesilmiş oldu.

Banyo kapısının açılıp kapanma sesiyle banyoya girdiğini anlayıp gözlerimi açtım. Tüm kemiklerim sızlıyordu. Bu ağrılar ne zaman son bulacaktı? Bazen nefes alınca bile kaburgalarımın arası ağrıyordu. Üstelik destek olmadan ayaklanıp yürüyemiyordum bile! Bacaklarımda bir sıkıntı olduğu bariz ortadaydı.

Ama ne ben kendim hakkımda bir şey soruyordum ne de onlar bana durumum hakkında bir şey söylüyorlardı. Bakışlarım elimin tersindeki morartıya kaydı. Derince yutkundum. Şevkat mıydı bunun adı ya da merhamet? Değer mi veriyordu bana? Daha doğru düzgün tanımadığı bir kıza neden bu denli iyi ve samimi davranıyordu!?

O kız artık onun eşi oldu.

Bu konuya değinmiyorum bile.

Birden gelen ezan sesiyle bakışlarım cama kaydı fazla huzurlu hissettiren bir sesti sabah ezanı okunuyordu.

Banyo kapısının sesiyle bakışlarımı camdan çekip gözlerimi yine hemen yumdum.

Odadaki dolabın açılıp kapanma sesi geldi oldukça sessiz hareket ediyordu. Sesler kesilince merakla gözlerimi açtım.

Gördüğüm manzara ise çok güzledi.

Hazar ağa Sırtı bana dönük bir şekilde namaz kılıyordu. Hayranlıkla bir süre izledim kıblenin yönü nedeniyle sırtı bana dönük bir şekilde namaz kılıyordu.

Neden bilmiyorum ama bu manzara oldukça hoşuma gitmişti. Sabah namazını o kadar güzel huşu içinde kılıyordu ki...

Hayran kalmamak mümkün değildi.

Namazı bitince ellerini göğe doğru kaldırıp dua etmeye başladı.

Dualarında olmak isterdim.

Belki de dualarındaydım...

Sırtımı, zorlansam da,yatak başlığına yaslayıp izlemeye devam ettim.

Yere serdiği seccadeyi sakince toplayıp katladı. Arkasını döndüğünde beni uyanık görünce şaşırsa da belli etmedi. Gözlerinden bakışlarımı çekip yere eğdim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İS KOKAN KANATLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin