Néztem, ahogy Peti nevetgél és viccelődik velem, és egy kis szomorúság töltött el. Szerettem volna elmondani neki, hogy mennyit jelent nekem, de valami visszatartott. Talán a félelem, hogy elronthatom a barátságunkat. Már tudtam, hogy Petit másképp látom, mint puszta barátként. Próbáltam elnyomni az érzéseimet, de ahogy egyre több időt töltünk együtt, egyre erősebben éreztem a vonzódásom felé. De mit gondolna, ha megtudná, hogy többet akarok, mint barátságot? Lehet,hogy megutál és nem lesz többé a barátom.
Ma az ebédlőben láttam Petit a szokásos helyünkön ülni. Ahogy közeledtem hozzá, úgy éreztem, hogy a szívem egyre gyorsabban ver. Hogyan fogok túltenni ezen? Végül leültem mellé, és megpróbáltam úgy tenni, mint mindennap, de belül teljesen összezavarodtam. Petivel szokás szerint az új videojátékokról,képregényekről,sorozatokról beszélgettünk, de igazából nem is tudtam odafigyelni, amit mond. Csak arra tudtam gondolni, hogy hogyan mondjam el neki, hogy mit érzek. Ahogy rám villantott egy mosolyt, éreztem a szívem, ahogy kalapál a mellkasomban. Vajon tudja, hogy ő több nekem, mint pusztán barát? Az ebéd után visszamentünk az osztálytermünkbe biólogia órára. Próbáltam koncentrálni a tanárra, de a gondolataim egyre újra és újra visszaszálltak Petitre és az érzéseimre. Vajon ő is érez irántam, vagy csak én képzelem bele? A tanórák után a folyosón sétáltunk együtt, és éreztem, hogy egyre jobban feszengek. Minden porcikámmal tudatni akartam vele az érzéseimet, de valahogy nem tudtam megtenni. Megálltam az egyik szekrénynél, és ahogy hátranéztem, megláttam őt mosolyogva közeledni felém.
SZIA! KÖSZÖNÖM,HOGY ELOLVASTAD AZ ELSŐ FEJEZETET!
Következő rész hamarosan!!!
YOU ARE READING
Peti és én
Teen FictionSokan ismerhetitek a "Peti és én" című dalt Carson Comától, de belegondoltatok, hogy mi lenne ha ez a dal életre kelne? A történet főszereplője Zalán aki bizonytalan magában és fél,hogy elveszíti a legjobb barátját Pétert akibe "kicsit" bele van zú...