İlk Karşılaşma

19 7 37
                                    

Yine bir bölümm . Nasılsınızz ? Önceki bölümü beğenmişsinizdir umarım. Ben yine şarkı seçemedim. O kadar çok bildiğim şarkı var ama karar veremiyorum . Kusuruma bakmayın . Beklemeden bölüme geçeyim.


Ali Asaf ve Aral 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ali Asaf ve Aral 

...

15 Ocak 2002

"Babaaa ! "  diye bağırarak babasına koştu Kumsal . Yasemin elini bırakıp karşıya koşan kızına daha fazla hakim olamadı ve ses etmedi. Kumsal çoktan babasının yanına varmış , küçücük boyuyla babasının uzun ve iri bacaklarına sarılmıştı bile. "Kızım benim , mavişim, prensesim, gökyüzüm, asenam." diyerek , doya doya sevdi kızını Fatih. Öptü , kokladı kızını .

 Yasemin 'de yanlarına ilerledi . "Aşk olsun , 3 günlük kızını öp kokla . Beni görme Fatih. " diyerek nazlandı ama bir yandan da kolunun altına girmişti. Fatih , Yasemin 'in saçlarına derin bir buse bıraktı. "Özledim , seni de özledim . Ama sen bana koşmuyorsun ki , dikeliyorsun orada ." 

"Aha ha Fatih , koşayım mı birde , sen gel benim ayağıma ." Yasemin trip atıyordu ama yüzündeki gülümseme de solmuyordu. 

Fatih , 1 buçuk haftadır sınırdaydı ve en son gittiği ikinci gün konuşmuşlardı . İçlerinde ki özlem devdi. 

Fatih eğilip kızını kucağına aldı , karısının omzuna da kolunu doladı ve evlerine ilerlemeye başladılar . "Ne yaptın ben yokken asenam  ? " derken çenesini , Kumsalı 'ın sarı saçlarına sürttü.

"Hiiç . "  diyerek babasına daha da sokuldu Kumsal . 

Eve geçtiklerinde  Fatih üniformasını çıkarıp ailesinin yanına , küçük lojmanlarının oturma odasına geçti. Okuldan yeni gelen oğluda odadaydı .Geniş kanepeye oturup kızını bir dizine , oğlunu bir dizine yatırdı .Yasemin elinde meyve tabağı ile yanlarına geldi ve Kumsalı kucağına yatırdı , başı hala Fatih 'in dizine yaslıydı . Kumandaya uzanıp bir kanal açtı . Yine Tatlı Hayat izleyeceklerdi. 

"Yaa baba ben onu sevmiyorum ki. " diye hayıflandı Kumsal . Sevmiyordu çünkü . Ne yapsındı . Zorla mıydı. Zaten sıkıntıdan ilk 15 dakikada uyuya kalıyordu . 

"Tamam kızım , azıcık izleyelim kapatırız. " diye her akşam olduğu gibi ikna etmeye çalıştı kızını Fatih. O da sıkılıyordu ama izliyordu işte. Çocuklarının yanında haber izlemek istemiyordu . 

"Aaa tamam hadi ." derken kızının , oğlunun ağzına mandalina tıkıştırdı Yasemin. 

"Yaa , anne  ekşiliymiş bu . " diye yüzünü buruşturdu oğlu . 

Tekrar televizyona odaklandılar . Bir yandan da ağızlarına tıkılan meyveleri yediler. 

"Benim uykum geldi ." diyen Kumsal'a mutlulukla baktı Fatih. Beklediği an bu andı. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARANLIĞIN GÖLGESİ ;Bir Çift MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin