Aylis, tapınaktan çıkıp krallığın en eski ormanlarından birine doğru ilerlerken zihninde düşünceler ve kehanet sözleri yankılanıyordu. Tapınakta yaşadığı anların ardından duyduğu kararlılık, her adımda güçleniyordu. Ormanın kalbine ilerledikçe, etrafındaki atmosfer değişti; ağaçların dalları daha yoğun, yapraklar ise daha koyu bir yeşile bürünmüştü. Doğa sanki nefesini tutmuş, bekliyordu.
Bu orman, sıradan bir yer değildi. Krallığın en eski sırlarını saklayan, kadim bilgelerin bile saygıyla yaklaştığı gizemli bir bölgeydi. Her ağacın gövdesinde yüz yılların anıları saklıydı ve bu ağaçlar, Aylis'e kendine güven veren bir şekilde eşlik ediyordu. Bu sessiz bekleyişin ortasında, kulağına hafif bir fısıltı çalındı. İlk başta sadece rüzgar olduğunu düşündü; fakat fısıltılar giderek belirginleşiyordu.
"Varis... Karanlık, seni bekliyor..."
Aylis irkilerek çevresine bakındı, ancak hiçbir şey göremedi. Ancak içindeki his, burada yalnız olmadığını söylüyordu. Rüzgarla birlikte gelen fısıltılar, ona çocukken anlatılan eski hikayeleri hatırlattı. Bu hikayelerde, krallığın varisinin her zaman karanlıkla yüzleşmek zorunda kalacağı, ancak bu sınavı geçtikten sonra gerçek bir lider olabileceği söylenirdi.
Bu sırada, ormanın derinliklerinden gelen adım sesleri duyuldu. Ağır, kararlı, neredeyse yankılanarak ilerleyen adımlar... Aylis kalbinde hafif bir huzursuzluk hissetti ama geri adım atmadı. Tam karşısında, gölgelerin arasından beliren bir siluet gördü. Figür, ona doğru ağır adımlarla yaklaşıyordu. Figürün silueti, karanlık bir aura ile sarılmıştı ve yaklaşan kişiyle birlikte ormanın havası daha da soğudu.
Gölge ona yaklaştıkça, Aylis derin bir nefes alarak kendini hazırladı. Tapınakta bahşedilen güç, içindeki cesareti güçlendiriyordu. "Kim olduğunu biliyorum," dedi, sesi sakin ama güçlüydü. "Sen, krallığın karanlık yüzüsün. Ama bil ki, krallık artık geçmişin hatalarını geride bırakacak."
Figürün dudaklarında soğuk bir gülümseme belirdi. "Cesur sözler," diye fısıldadı. "Ama krallık ve mirasın üzerindeki gölge, senin tahmin ettiğinden daha derin."
Bu sözlerin ardından, figür elini uzatarak karanlık bir güç dalgası yolladı. Aylis, hızlıca ellerini kaldırarak bu saldırıyı engellemeye çalıştı, ancak figürün karanlığı giderek güçleniyordu. Aralarındaki ilk çarpışma, sessiz ormanın içinde yankılanan yoğun bir güç mücadelesine dönüştü.
Aylis, içindeki güçlere odaklanarak karşı koymaya çalışırken figürün gözlerinde garip bir ifade fark etti. Sanki tanıdık bir hüzün vardı; fakat bu duygu, karanlığın arkasında saklanıyordu. Bu karmaşık duyguyu anlamlandırmaya çalışırken, figür fısıldadı: "Krallığı kurtarmak istiyorsan, önce kendi içindeki karanlıkla yüzleşmelisin, varis..."
Bu sözler, Aylis'in zihninde yankılanırken, karanlık figür bir anda gözden kayboldu. Aylis, derin bir nefes alarak etrafına bakındı. Artık yalnızdı, fakat içindeki sorular daha da ağırlaşmıştı. Figürün kim olduğunu, ona nasıl meydan okuyacağını ve krallığı kurtarmak için hangi yoldan gitmesi gerektiğini bilmiyordu. Ancak bu karşılaşma, onu daha güçlü yapmıştı.
Aylis, tekrar ormanın derinliklerine doğru adım attı. Bu yolculuk, onun kaderine doğru attığı ilk adımdı ve geri dönüş yoktu.
Aylis, karşısına çıkan karanlık figür kaybolduktan sonra ormanın sessizliğine tekrar döndü. Fakat bu sessizlik, artık daha ağır ve daha tedirgin ediciydi. İçinde yaşadığı karmaşık duygular ve figürün söylediği sözler zihninde dönüp duruyordu.
"Krallığı kurtarmak istiyorsan, önce kendi içindeki karanlıkla yüzleşmelisin..."
Bu cümle, kalbinde sarsıcı bir yankı bırakmıştı. Kendi karanlığıyla yüzleşmek mi? Bunu ne anlama geldiğini bilmiyordu; ancak yola devam etmekten başka çaresi de yoktu. İçindeki güce odaklanarak sakinleşmeye çalıştı ve daha derinlere ilerlemeye başladı. Fakat her adımda içini kaplayan karanlık, bir gölge gibi onu takip ediyordu.
YOU ARE READING
Kayıp Varis: Kehanetin Gölgesinde
Viễn tưởngUnutulmuş bir yapının varisinin öyküsünü anlatıyor. Eldryon adı verilen diyar, karanlık güçler tarafından tehdit altında ve efsanelerle dolu. Ana karakter Aylis, sıradan bir köylü kızı olarak yolculuğunun başlangıcında, kendini kehanetlerin derin sı...