Eren anlamıştı bir terslik olduğunu. Gözleri sürekli abisindeydi. Suyu alacakken elleri titreyen abisini gördü. "Anne! Anne abime bir şeyler oluyor!" O anda Ata'nın elindeki bardak düştü. Ellerini boğazına sardı. Ata'nın nefes alamadığını anlayan aile ise çok endişeliydi. Herkes olayın şokundayken Ata gözlerini yumdu. Eren korkudan titremeye başladı. "A-abi abi bir şey yap! Abi gözünü kapattı, bir şey yap yardım et!" Alparslan hızla kalktı yerinden. Kucağına aldı kardeşini.
"A-abi dilini yutarsa, abi bişey yap!"
"Bana işimi öğretme Eren! Kes sesini!"
Ön tarafa Cihan beğ ve Nihal hanım oturmuş Cihan beğ araba kullanıyordu. Arka kısımda ise Alparslan, Alparslan'ın kucağında Ata ha birde Eren vardı diğerleri ikinci bi araba ile geleceklerdi.
"Eren camı aç" Eren hızla camı açtı Alparslan kardeşinin ayaklarını camdan dışarıya boşluğa doğru kaldırtmıştı. Bir yandan ise iki parmağını Ata'nın ağzına koydu dilini yutmasın diye. Babası arabayı hızlı kullanacağım çocuğumu hastaneye yetiştireceğim diye birkaç arabayı sollamış ve birçok kırmızı ışıkta da durmamıştı.
Hastanedeydiler. Doktorlar Ata'yı hastanenin acil bölümüne almışlardı. Kapalı kapının ardında Ata canı ile boğuşurken eren ise abisini düşünüyordu. Diğer abileri ise şimdi gelmişti. Eren ağlıyordu. Hatta içi çıkmıştı neredeyse ama o korkuyordu. "Abi ya bir şey olursa" sesi titriyordu korkudan.
"Olmaz bir şey" dedi Oğuz. O daha çok kendini ikna etmek istesede Eren abisine sinirlenmişti. "Bak dünden beri laf etmeyeceğim diyorum ama artık yeter! Kendine gel! O seninde kardeşin!"
Kağan, "Sen onun yaptıklarını görsen böyle demezsin" diye mırıldandı ağzının içinden. Eren bunu duymadı ama Oğuz duymuştu. "Ne biliyorsun?!" Diye sordu. Kağan ise sonra demek ile yetindi.
×××
Ata uyanmıştı. İçerideki doktor kontrollerini yapıyordu. Cihan Beğ oğlunu tekrar ona bağışladığı için Allah'a dua ediyordu. Nihal Hanım ağlayarak mescidde şükür namazı kılıyordu. Eren.. Eren bu defa mutluluktan ağlıyordu. Alparslan ise kendine gelmeye çalışıyordu. Kağan ve Oğuz hepsinin bu ağlamalarının boş olduğunu düşünüyordu. Az sonra ikili yeni gelen 'Besleme'nin foyasını ortaya çıkaracakları için istemsiz gülümsüyordu.
Doktor dışarı çıktı. Onlara alerjiden dolayı böyle olduğunu, yediklerine dikkat etmesini söyledi.
Cihan Beğ içeri girdi. Çok korkmuştu oğlu için, bu korku gözlerinden bile belli oluyordu. Eren'in şişmiş gözlerini gören Ata'nın kalbi cız etti. Boğazı düğümlendi. "Neden ağladın?" Dedi Eren'e dönerek. Eren abisinin ağlamaklı sorusuna yanıtı sarılarak verdi. Kafasını abisinin -Karan'ın değişiyle gül bahçesine- boynuna gömdü. "Çok korktum senin için" dedi tekrar gözünden akan yaşlara hakim olamazken. Ata yavaşça kaldırdı kardeşinin kafasını. Hastaneye gelirken aniden yükselen ateşten dolayı boğazları çok ağrıyordu ve ses telleride biraz zarar görmüştü.
"Ağlama, iyiyim." Dedi. Ardından kardeşinin sicim gibi akan gözyaşlarını sildi. Abi tayfası ise -alparslan hariç- bu 'duygusal' sahneyi alayla izlediler.
Eren'i kaldırıp babası oturdu Sedyenin ucuna Oğlunun sırma gibi saçlarını okşadı ve herkesin beklediği o soruyu sordu.
"Bize neden söylemedin?"
"Unuttum." Dedi kısa keserek. Gerçektende unutmuştu.
"Unutmuşmuş, yalancı." diye mırıldandı Oğuz.
"Ne demek istiyorsun Oğuz?" Diye sordu Alparslan.
"Diyorum ki, bize yalan söyledi! Annesi ayrı sevgilisi ayrı mesaj atmış ama beyfendi bize söylemek gibi bir zahmette bulunmamış!" Dedi Ata'nın telefonunu sinirle sallayarak.
Ata başkası olsa buna gülerdi ama Eren'in bakışlarındaki hayal kırıklığını görünce kendini savunmaya çalıştı.
"He amına koyayım ben malım! Senin dediklerini duyunca dedim ki, nasıl ilgi çekerim. Sonra aklıma süt ve süt ürünlerine alerjim olduğu halde 'mercimek' çorbası içerek hastanelik olmak geldi! Ben ilgi çekmek için canımı ortaya atacak kadar malım çünkü!"
Ses tellerinin göreceği zararı umursamadan bağırıp kendini aklamaya çalışıyordu Ata. Elleri titremeye başladı. Gözleri doldu tek amacı Eren'in gözlerindeki bakışı görmemekti. Şimdi ise Eren'in gözlerinde görmekten en çok korktuğu şey vardı;
Korku..
Kısa bir bölümdü. Geçiş bölümü olarak düşünün.
Yazan:Visalllll
Tarih:30 Ekim 2024
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KESİK (BxB + Aile Klasiği)
Ficción GeneralSanki hayatım çok yolundaymış gibi birde ikinci ailem mi vardı? Karıştırılan bebek klasiğidir. Önyargılı abilerimiz var.