İNTİKAM 1 . BÖLÜM

0 0 0
                                    

~  İNTİKAM  ~
1 . BÖLÜM SIZLERLE
KEYİFLİ OKUMALAR

16 yıl önce...
27.12.2008

11 yaşında'ki deniz abisinin 16. Yaş'ını kutlamak için ailesi ile dağ evlerindeydi . Anne ve babası şehir dışında oldukları için abisi miraç 'ın doğum gününü bugün kutlayacaklardı .

Deniz abisinin doğum gününe özel siyah bir elbise giymişti . Uzun ,  siyah saçları ise omuzlarından dökülüyordu .

"Abi ! Abi !" Diye diye evi turladı .

Abisi üstüne sade birşeyler giymişti . Beyaz gömlek ve altına normal bir kot seçmişti .

Deniz en sonunda abisinin odasını çalmadan girdi .

"Efendim deniz " dedi abisi o sırada da saçlarını yapmakla meşguldu.

"Nasıl olmuşum " dedi deniz  ve etrafında 2 tur attı.

Abisi saçlarını yapmayı bitirip etrafında dolanan küçük kızı durdurdu ve saçlarına bir öpücük bıraktı .

" çok güzel olmuş benim güzeller güzeli kardeşim ."

" sende çok yakışıklı olmuşsun ." Dedi deniz abisini beğeniyle süzerken .

Tam o sırada açık kapıdan annesi ve kucağında küçük kardesleri girmişti.

" bakıyorum da hazırsınız " dedi annesi .

O sırada küçük ayperi elinde diş karıştırıcısıyla sesler çıkartıyordu .

"Evet anne bak nasıl olmuşuz " dedi ve abisini dürtükledi , ona etrafında dönmesini ima etmişti deniz .

Abiside kardeşini kırmamak için hemen dediğini yapmıştı .

Anneleri efsun hemen beğeniyle süzdü çocuklarını . " çok güzel olmuş benim çocuklarım"  dedi ve saçlarından öptü ikisininde .

Ayperi ise annesinin kucağında debelenmeye başladı .

Hemen deniz duruma el attı ve annesinin kucağındaki kardeşini alıp koşturmaya başladı .

Annesi hemen panikle bağırdı . "Yavaş deniz düşeceksiniz bir yerlerinize bir şey olacak " dedi.

Koşarken annesine bağırdı deniz " bir şey olmaz anne hem ben onun ablasıyım korurum onu " dedi ve aşağıda oturan aile üyelerine baktı .

Babası tekli koltukda oturuyor , dedeleriyle bir şey ler konuşuyorlardı. Babaanne ve annenesi birlikte masayı hazırlıyordu .

Hemen babasına yanına koştu deniz . " bak baba ayperiyi artık taşıyabiliyorum " dedi ayperide ablasına gülmekle meşguldu .

Babası hemen küçük kızını denizden alıp kucakladı . " tamam kızım taşıyorsun ama bir dahakine koşma ikinizede zarar gelebilir . "

Deniz babasının üzerine çıktı . Kardeşinin hep ilgi görmesinden şikayetciydi .

"Baba ya beni de alsana " dedi .

Babası onuda kırmadı . Onuda diğer koluyla kucakladı . Denizde hemen babasının göğüsüne sindi .

"Hadi herşey hazır gelin " diye bağırdı anneannesi .

Deniz babasından hemen fırlayarak kalktı . Bir süre sonra bütün aile üyeleri masanın yanındaydı.  Deniz hemen abisinin yanına kurulmuştu . Abisinin pastasındaki mumları o üflemeyi planlıyordu .

Anneleri efsun hemen elindeki pastayla geniş salona giriş yapmıştı . O sırada herkes iyi ki doğdun miraç diye bağırıyorlardı . Denizde ellerini çırpıyordu . Abisi için mutluydu .

İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin