İNTİKAM 9 . BÖLÜM

0 0 0
                                    

İntikam
9 . Bölüm Sizlerle...
Keyifli okumalar..


Onur , sercan ve ikizi yazgı...

Elleri cebinde , sert ayazı bir an önce atlatmayı istiyordu onur . Soğuğu sevmezdi , onur soğukta terk edilmiş bir çocuktu.

Adımlarını dahada hızlandırdı. Eğer geç kalırsa patron ' u ona ceza verebilirdi.

Issız sokaktan geçerken bir köpek kulübesinin içinde iki çift çıplak ayak gördü.

Koyu kahvelikleri ilk başa etrafta gezindi . Etrafı yokladıktan sonra ister istemez kulübeye ilerledi.

Üsttü zaten kirliydi , direk yere eğildi ve kafasınıda kim olduklarını görebilmek için eğdi.
İçeride iki tane çocuk vardı.  Birisi erkek birisi kızdı. Kız olan uyuyordu ve üzerinde büyük gelen üstler vardı .

Erkeğin üzerinde ise yırtık bir kısa kollu , altında ise eski bir pantolon vardı .  Ayakkabısını yanındaki kıza verdiğini düşündü onur.

"Çocuklar " diye kısık sesle konuştu onur .

Erkek olan direk gözlerini açtı.  Kız olan hala uyuyordu. Erkek olan kucağındaki kızı dahada kendine çekti.

"Kimsiniz ?!" Diye bağırdı erkek çocuğu.

" Ben.. Ben onur "  dedi ne diyeceğini bilemeyerek.

"Neden buradasınız!"

O sırada bağırmalar yüzünden uyandı yanında ki narin , bir o kadarda güzel bir kızdı.

"Ne oluyor kardeşim !" Uykulu sesle konuştu yanında ki kız .

"Bir şey yok kardeşim sen uyumaya devam et !"

"Gelin sizi güvenli bir yere götüreyim " dedi onur .
Ama da güvenli hiç bir yer yoktu . Onun güvenli dediği yer sokaklardı.

"Nerden inanacağım ben sana !"

"Sakin ol , bak bende sizdenim " dedi ve üzerinde ki geçenlerde kıyafet kumbarasından bulduğu ceketi erkek çocuğu ' na verdi .

Erkek çocuk ikizini korumak zorundaydı ama içinin derinliklerinde bu abiye güvenmesi gerektiğini söylüyordu .

"Nereye götüreceksin peki ?" Dedi çocuk .

Onur iklemdeydi , onları patronun yanına götürürse onları kötü amellerine alet edecekti. Eğer götürmezsede çocuklar donarak ölecekti
Ve onur ' un isteyeceği son şey bile bu olmazdı.

Onur kız çocuğunun gözlerinin içine baktı . Kız etrafa korkak bakışlar atmıyordu tam tersi güçlüydü ama yanında ki çocuğa sımsıkı sarılıyordu.

"Sen erkek çocuğu seni yanıma alacağım ama Kız kardesini alamayız "

Eğer kız ' ı da yanlarına alırlarsa hayatı kararırdı. Kız olduğu için patron onu hemen öldürür yada kız ' a istemediği şeyler yapabilirdi.

"Olmaz ikiz 'imi bırakamam " diye bağırdı erkek çocuğu.

Söze kız çocuğu atladı . " Bizi ayıramazsın!"

" ikinizi de kurtaracağım,  söz veriyorum ama ayrılmanız lazım "

İkizler bir birine baktı.  İkiside daha 6 yaşındalardı.
İkisinin de bu yaşlarda hayata toz pembe bakmaları lazımken hayata simsiyah bakıyorlardı. Hayat onlar için o kadar acizdi.

"İkimiz içinde en iyisi bu mu ?" Diye sordu erkek çocuğu.

" Evet!" Cevap netti . Başka çareleri yoktu .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin