İntikam
7. Bölüm Sizlerle
Keyifli okumalar...Herkes annelerin kaderini yaşar derler , benim annem yani efsun karatay babama deliler gibi aşıkmış. Babamda öyle hatta bütün basın dünyası onları konuşurmuş. Annem kendince şiirler yazan bir kadındı. Gerçek mesleği diş hekimliğiymiş ama sevmediği için yapmak istememiş.
Ben ise her zaman onun gibi bir kişiye aşık olmak ve onun gibi evlenmek istemiştim. Ama sevdiğim , aşık olduğum adam eski en yakın arkadaşım , kuzenimle el ele önümdelerdi.
Yara bir daha kanadı . Yara her zaman ki gibi kanadı , tedavisi elbette vardı ama tedavisi yarayı bir daha kanatınca bir daha kapanmıyordu.
Yanımdaki kerim elinin içindeki elimi sıktı . O da hala özüm ' ü seviyormuydu bilmiyordum .
Hiç konuşmamıştık. Kerim yüzüme baktı ardından derince bir yutkundu. Ağır bir darbeydi ."Senin adına çok mutlu olduk " dedi eski dostum özüm .
Yüzümde hala sahte bir gülüş asılıydı. Neden dedim içinden neden ?
" Teşekkürler, bizde sizin evliliğinize çok mutlu olduk " evlilik kısmını bilerek baskıyla söyledim.
Özüm ; kerim 'e
Bulut ise bana bakıyordu .Sanki şuan her şey tam tersine dönmüştü . Bulutun elini tutan özüm değilde benim küçüklüğüm , küçük deniz elini tutuyor gibiydi.
Bulut kerim ile benim sıkı sıkı tuttuğumuz ellerimize baktı .
" Ciddi mi düşünüyorsunuz?" Ah onun için neler yapabileceğimi bir görseydi. Neler olurdu..
"Evet " dedik aynı anda kerimle. Ardından kerim ellerimiz ayırdı ve elini belime atıp kendine çekti . Dudakları yanağımı buldu .Bense hiç bir şey yapmadım . Oyun mu istiyorlardı onlara bin mislini yaşatırdım.
"Ne güzel bir çift olmuşsunuz sizin içinde çok mutlu olduk " dedi özüm .
Bulut sadece bakıyordu . Neden öyle bakıyordu sorduğu sorunun cevabı ağır mı gelmişti.
"Ayakta konuşmak olmaz gelin evimize orda konuşalım " dedi kerim . Böyle bir şey konuşmamıştık. Onu bozmadım ve oda oyununa devam etti .
"Elbette eski dostum " dedi bulut . Eski dostum kısmını vurgulamıştı.
"Seve seve " diye fısıldadım.
Kerim beni ilerletti . Özüm ve bulut ikilisi arkamızda kaldı .
"Ne yaptığını sanıyorsun bunu konuşmamıştık " dedim kerime sitem yaparak.
Sercan bütün konuşmalarda arkamızda bizi dinliyordu ve şuanda arkamızdan ilerliyordu.
"Lütfen bozma deniz lütfen " dedi . Sanki acı çekiyordu .
"Tamam kerim tamam " dedim .
Ardından arabaya bindik ve benim evimin yolunu tuttuk .
"Lan bu neydi ?!" dedi . Yüzündeki maskesini bir tarafa fırlattı.
Bende yüzümdeki maskeyi şimdilik çıkarttım.
"Bende beklemiyordum " dedim kerim yanında dürüst olarak.
Kerim ise konuşmuyor sadece düşünüyordu .
"Kerim iyi misin ?""Düğün yapalım " dedi birden .
Yavaş gel gerizekalı.
"Ne alaka kerim " dedim . Bu sefer .
" ne yaşıyor lan bu "
Kerim bana döndü ve ellerimi tutmaya başladı. Gözleri dolu doluydu o an küçük şahini gördüm , küçük özüme aşık olan kerim 'i . Özüm ona deyse direk ağlayarak ona sokulurdu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
Mystère / ThrillerBen deniz karatay.. Hiç bir zaman kendi istekleri olmayan o kişiyim. Şuan olduğum kişiliğim bile bana ait değildi . Bana ilk öğretilen cümle şuydu ; "yaşa deniz karatay, yaşa ki ailenin intikamını al !" Bu dünyaya intikam almak için gelen bir bebe...