İNTİKAM 5. BÖLÜM

0 0 0
                                    

İNTİKAM
5 . BÖLÜM SİZLERLE
KEYİFLİ OKUMALAR...

14.02.2009

"Acıyor mu ?" Diye sordu dedesi eyüp karatay .

Sercan ile deniz 'in elleri tavandan bir iple , ayakları ise yerden bağlıydı.

Dedesinin elinde ise bir adet tane çivili sopa vardı ve onla her yerlerine vuruyordu.

Deniz ara ara acıyla inliyordu. Göz yaşları ise akmıyordu,  akamıyordu.

"Yeter vurma ona " inledi sercan .

Denizin karnına bir kere daha sert bir şekilde vurdu .

"Kahretsin seni eyüp karatay , kahretsin "  dayanamayarak. İpleri hırpaladı.
"Konuşma " dedi eyüp karatay.  Bu sefer sercana döndü . Onun ise bacaklarına vurmaya başladı.

"Yapma , yapma vurma ona " inledi deniz karatay.

"Susun , susun " dedi eyüp karatay.  Onların seslerini duydukça vazgeçesi geliyordu . Onlarla birlikte onunda canı yanıyordu.

Dahada vurdu onlara . Acıdığını biliyordu...

Sercan artık inlemiyordu. Kanlı üstünle  denizi izliyordu .

Ama birden eyüp karatay'ın yöneldiği yeri görünce bağırdı. " orası olmaz yapma , iyileşmedi , lütfen bunu yapma "

Denizin geçen kurşunladığı bacağına baktı eyüp karatay . Sonra kafasını kaldırdı . Deniz dolmuş gözlerle onu izliyordu . Yapma demedi oysa bir şey dese bırakacaktı işgenceyi.

"Yapma lan şerefsiz , bırak onu " sercanın sesi yankılandı .

Deniz acıyla gülümsedi dedesine . Dedesi o an kurşunladığı yere sapladı çivili sopayı. Yine kanattı o yeri ama kimse görmüyordu. Deniz karatayın o günden beri her yeri kanıyordu.

"Deniz" feryat etti sercan .

Deniz son sesi ile inledi ama yine ağlamadı , ağlayamadı.

"Kahretsin , yeminim olsun ki seni öldüreceğim eyüp karatay , göreceksin , sonun olacağız , bize yaptıklarını sana bin mislisini yaşatacağım "

"O zaman gelince görüşürüz çocuk adam " dedi ve ardından devam etti .Eyüp karatay "Yaşa deniz karatay yaşaki intikamını al " son sözü bu oldu.

Arkasını döndü ve ordan iki tane şırınga aldı . Birisini sercana birisini denize vurdu .

Bunlar ikisinide bir süreliğine uyutacaktı.
🐚

Yaşa deniz karatay yaşa ki onlarıda yaşat .

"Deniz abla gelmiş koşun " aralarından bir kız çocuğu.

Hepsi bir anda bana doğru koşmaya başladı . Ruhsar ise benim yanımdan çekildi ve gülerek duvara dayandı.

"Yavaş , yavaş olun " sarılmalara karşılık vererek.

"Çok özledik seni , nerelerdeydin " dedi bir erkek çocuk .

"Geldim işte " zorda olsa bir nefes çektim.  "Hatta size yeni bir kardeş daha getirdim "

Hepsinin dikkati ruhsar'a döndü . Ruhsar ise çekingence baktı , kedisine ise dahada sığındı .

Buranın sözcüsü olan civan ,  diğer çocukların itlemesiyle ruhsar'ın önüne geçti .
Gülümsedim onlara . Civan ise hepimize ters bir bakış attı ardından karşısındaki kıza döndü .

"Selam , ben civan " elini uzattı , tutması için  "bizden ve burdan korkmana gerek yok , hepimiz burada kardeşiz ve senide kabul ederiz " güven verici bir sesle .

İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin