İntikam
6. Bölüm Sizlerle...
Keyifli okumalar...19.12.2008
Karatay malikanesinde sanki büyük bir şenlik var gibi tıklım tıklım doluydu. Bir sürü çocuk ve aile büyükler vardı .
Tabi ki bunlar çocukların umrunda değildi . Onlar üzerindeki zorla giydirdikleri kıyafetleri parçalamakla meşguldü.
"Ya ben neden pembe elbise giyiyorum ki , ben mavi istiyorum " diye bağırdı ve üstündeki kabarık elbiseyi çekiştirdi. Mavi istemesinin nedenleri çok fazlaydı . Mesela iki çift göz..
Denizin ardından hemen özüm söze atladı . "Deniz kızı haklı bende bu sarı elbiseyi giymek istemiyorum " dedi.
Kerim ve bulut 'da onları izliyordu .
"Kelebek ve deniz kızı abartmayın sadece bir iki saat üzerimizde duracaklar " diye söylendi kerim.Bulut ise kafasını kerim'e destek olurcasına salladı.
"O yüzden mi sende şu boynunda kini çıkarmak istiyorsun şahin " diye bağırdı deniz .
"Deniz kızı bağırma şimdi başımıza toplanacaklar " dedi bulut deniz'in yanına geçerek.
"Senin için demesi kolay boncuk " dedi onu kızdırmak için ama yanına da yaklaşmadan da edemedi.
Bulut 'un kaşları hemen çatıldı. "Bana boncuk deme deniz kızı "
Deniz hemen dudaklarını büktü . "Özür dilerim oğuz abi " dedi bu sefer .
"Bana böylede söyleme deniz kızı " dedi .
"E , boncuk kız sana ne diye seslensin " dedi özüm denizin duygularını tercüman olarak.
Deniz hemen kafasını salladı . "Haklı ne diyeyim sana "
"Sen bana bulut 'de gerisini boş ver " yanında ki kıza sarılarak.
"Yiaaaa , şunlara bak " özümün güzel sesi duyuldu. Ardından devam etti. "Kerim bende sana sarılayım mi?" Dedi hevesle.
Bulut denizle olan sarılmasına son verdi ve kerim ile özüm 'e baktı .
"Neden bana sarılasın ki kelebek " hala saf bir şekilde özümün gözlerinin içine bakarken .
"Peki şahin , bir şey demedim " dedi üzgün bir şekilde arkasını dönüp içeriye ilerledi.
"Şahin ne yaptın kıza bak üzüldü " özüm ile aynı üzüntüdeyken deniz .
" ya ben anlamıyorum , ne yaptım "
"Şahin , sen nasıl şahinsin daha gözünün önünü göremiyorsun " dedi bulut . Deniz ise çoktan içeriye girmişti.
Bulut ve kerim 'de arkalarından koşar adımlarla takip etti .
Gelecekten haberisiz dört çocuk hayatlarına devam etti . Ama bilmiyorlardı ki ileride hepsinin birbirine düşman olacağını.
Bu dörtlü 'nün ayrılacağını kimse düşünmezdi. Hatta onlarda düşünmedi ama hayat insanlara düşünmediklerini vââd ederdi.
Son defa
Bulut oğuz; boncuk
Deniz ; deniz kızı
Özüm ;kelebek
Kerim ; şahinOldular ve bir daha da görüşemediler...
Ama hiç bir şey imkansız değildi...
🐚
Acı nedir ?
Bu soruya herkesin vereceği cevap farklı olurdu . Evet galiba ben bu acıların bin katını her seferinde yaşamıştım. Acı sanki üzerime yapışmış bir gömlek gibiydi ve artık benle bütünleşmişti ve emin olduğum bir şey var ki , Bu da kıyamete kadar benle olacağıydı.
Kaç saattir baygın olduğumu bilmiyordum ama bayadan beride burdaydım. Hesaplamalarıma göre sabahın ilk ışıklarıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
Mystery / ThrillerBen deniz karatay.. Hiç bir zaman kendi istekleri olmayan o kişiyim. Şuan olduğum kişiliğim bile bana ait değildi . Bana ilk öğretilen cümle şuydu ; "yaşa deniz karatay, yaşa ki ailenin intikamını al !" Bu dünyaya intikam almak için gelen bir bebe...