~ İNTİKAM ~
3 . BÖLÜM SİZLERLE..
KEYİFLİ OKUMALAR03.01.2009
sercan tek başına bahçedeki bir ağacın gövdesine yaslanmış bir şeyler düşünüyordu.
Deniz ise onu mutfak camının orda izliyordu . Sercanın doğum gününü kutlamaya bir türlü zaman olmamıştı.
O yüzden onun için abisine her zaman yaptığı meyveli kek'i yapmıştı. Severmiydi bilmiyordu ama ne olursa olsun yapmak istemişti.
Fırından ses gelince yerinden fırladı deniz , sıcak keki çıkarmaya çalıştı.
Çıkartırken yangında bir kısmı yanan sağ kolundaki iki parmağı yanmıştı. Bağırmadı , ağlamadı , acımıştı ama alışmıştı yanmaya.
Keki zar zor bir tabağa koyup dedesinden gizli bir şekilde sercan 'a koştu.
Sercan daldığı yerden ayrıldı ve üzerine gelen kıza baktı.
Deniz hemen sercanın yanına oturdu ve keki bacaklarının üzerine bıraktı.
"İyi ki doğdun sercan " dedi bağırmadan.
"Ne bu şimdi " diye tersledi.
"Doğum günündü ya o yüzden ben yaptım , neyli seversin bilemedim , meyveli yaptım "
Sercan kıza baktı. Kötü bir sebebi yoktu . Doğum gününü hiç hatırlanmazdı. Başka birisi olsa bağırır çağırırdı ama kıyamadı.
"Teşekkürler kardeşim " dedi sercan .
"Kardeşin miyim gerçekten ."dedi saf bir heyecanla deniz .
"Yani bana göre öylesin seni bilemem "Deniz çocuğa bakan gözlerini ayırdı. Abisi vardı , kardeşide var dı ama sercanıda kardeş gibi görmeye başlamıştı.
İçinden abisi ve kardeşine kızmayın bana diye geçirdi.
"Benim içimde kardeşimsin " dedi deniz.
"Sonsuza kadar mı ? " dedi sercan .
" sonsuza dek " diye onayladı deniz.
"Söz mü ? "
"Deniz kızı sözü " dedi gülerek deniz.
" ee.. o zaman yiyeyim keki mı?"
" hadi ye dedem görmeden "
Sercan eline kek'ten bir ısırık aldı. Güzel yapmıştı.
"Çok güzel olmuş " deyip yanındaki kıza'da verdi.
"Abime her zaman yaptıklarımdan yaptım tabi güzel olucak " dedi deniz.
🐚
Mezarlıkta hiç uyumadan ailemle konuşmuştum. Sabahın ilk ışıklarında ise kalkıp eve gelmiştim şimdi ise sercan'la kahvaltı ediyorduk.
"En sevdiğim kek " diyip keklerin hepsini yemişti . Ben yaptım diye demiyorum ama güzel yapardım.
"Tabi ki olucak , ben yaptım " dedim ağzıma bir domates atıp.
"Kerim 'i aradım. " dedi ağzı doluyken.
"Ağzındakini bitirde öyle konuş . Neyse ne dedi kerim "
Ağzındakini çiğnedi , yutunca ise bana döndü.
"Dediki sen hizmetçiymişsin , bende kerim'in yanında korumayım"
"Hizmetçi mı ? "
"Evet ?!"
"Senin bu işte bir parmağın yok değil mi ? " dedim şüpheli bir şekilde .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
Mystery / ThrillerBen deniz karatay.. Hiç bir zaman kendi istekleri olmayan o kişiyim. Şuan olduğum kişiliğim bile bana ait değildi . Bana ilk öğretilen cümle şuydu ; "yaşa deniz karatay, yaşa ki ailenin intikamını al !" Bu dünyaya intikam almak için gelen bir bebe...