İNTİKAM ~
2 . Bölüm sizlerle
Keyifli Okumalar01.01.2009
Kaç günden beri aç olduğunu sayamamıştı deniz. Dedesi eyüp karatay dediği ailelerinin vefatından sonra hemen eğitimlere başlamıştı .
Eğitimlere bir kişi daha eklenmişti. Dedesi denize yeni arkadaşı olduğunu ve denizi hiç bırakmayacağından bahsetmişti . Bir nevi kardeşi olacaktı. Dedesi adının sercan olduğunu söylemişti . İyi birine benziyordu , ilk geldiği gün öylece etrafa bakıp durmuştu . Sonra ki günler biraz daha açılmıştı .
Şimdi ise karanlık odadaydılar. Açlar ' dı ama birbirlerini tanımaları için buraya getirildiklerini tahmin ediyordu deniz .
Ailesinin vefatından sonra gündüzleri savaşçı gibi görünüyordu . Zordu bazı duygularla başa çıkması ama bunları dedesinin deyişiyle intikam için dayanmak zorundaydı . Geceleri ise dedesinin izniyle mezarlığa gidiyordu orda küçük deniz oluyordu ama bu odaya girdiği günden beri gidemiyordu , içi acıyordu .
Buna rağmen ağlamamıştı . Dedesi kimseye zaafını ailesi olduğunu söylememesi ve göstermemesini söylemişti .
"Sercan ?" Demişti deniz artık bir adım atmasının karar vererek .
"Efendim deniz " demişti sercan sadece yanındaki kızın adını dahi biliyordu .
"Ailen varmı ? " demişti deniz başka birşey diyemedi niye bu soruyu sorduğunu da bilmiyordu .
"Ailemi hiç tanımadım yani bir çok kişi olmak istedi ama zaten kimseye de ailem demem " demişti sercan evet gerçekten bir ailesi yoktu . O doğdu doğalı sokaktaydı . Bir süre bir adamın yanında çalışmıştı onuda sokak çocuğu olduğu için zorunlu kılınmıştı. Çalıştığı yer'e bir gün bir adam gelmişti . Yanında ise şuanda yanında olan deniz diye bildiği kız vardı .
"Biriniz benim manevi oğlum olucak " demişti herkes tabi ki sevinmişti kimse burda durmak istemiyordu ama sercan onlardan farklı düşünüyordu . Seviyordu sokakları belki evi yoktu hatta evi diyeceği biri dahi yoktu ama sokaklar onun herşeyiydi .
Adam herkese sırayla göz gezdirmişti . Sonra ise yanındaki kız çocuğuna dönmüştü .
"Seç " demişti sadece . Yanında ki kız ise ürkek bakışlarla kahveliklerini gezdirmişti.
Sercanın gözleri ise beni seçme der gibi bakıyordu . En sonunda kafasını yere eğdi ve beklemeye başladı .
"O " demişti kız , sercan kimi seçtiğini bakmamıştı.
Taki patronu "sercan ha iyi seçim küçük kız " demişti .
Kızgındı sercan nedenini bilmiyordu belkide gelecekte iyi ki seçmiş diyecekti , üzülecekti keşke seçmeseydin diyerek kızı suçlayacaktı. Yada en son seçenek kardeşim , evim diyerek sevdiği birisi olacaktı.
"Senin ailen var mı ? " demişti düşüncelerinden sıyrılıp .
" vardı , şimdi o da yok " demişti deniz dedesi zaafını kimseye söyleme demişti ama bu çocuğa kendinden çok güvende demişti.
"Merak etme alışırsın " demişti sercan .
Deniz üzülmüştü .
Sercan üzüldüğünü görmemişti ama hissetmiş olucakki " yaşın kaç ?" Dedi konuyu dağıtmak adına .
" 11 'im ya sen " dedi deniz .
"Bugün ayın kaçı ? "
"Yani tahminimce 1 ocak " demişti deniz emin değildi ama girdikleri günden beri sayıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
Mystery / ThrillerBen deniz karatay.. Hiç bir zaman kendi istekleri olmayan o kişiyim. Şuan olduğum kişiliğim bile bana ait değildi . Bana ilk öğretilen cümle şuydu ; "yaşa deniz karatay, yaşa ki ailenin intikamını al !" Bu dünyaya intikam almak için gelen bir bebe...