Bölüm 7: Üst Kattaki Çocuklar

52 9 4
                                    

***

Ding.

Zil, oturma odasındaki saati işaret ederek çaldı. Kol saatime baktım. Öğleden sonra dörttü. Birinin kapıya vurduğunu ve Hugh'nun o kişiyi karşılamak için kapıyı açtığını duydum, hepsi kapının arkasından geliyordu.

Bakışlarımı pencereden ayırdım. Oturma odasının kapısını açtığımda Jerome, Hugh ile birlikte ateşe doğru yürüdü ve durdu. Siyah saçları ıslaktı, binicilik kıyafetlerini çıkarmış, gündelik kıyafetler giymişti ve elinde at kırbacı yoktu. Jerome beni görünce parlak bir şekilde gülümsedi.

"Selam, Raymond?"

"Selam, Jerome?"

Selamına karşılık verdim ve ona doğru yürüdüm.

Jerome bile bu sefer bunu tahmin edemedi. Simon, Hugh ve George izlerken hiç tereddüt etmeden Jerome'a yumruk attım. Yumruğumu tüm gücümle yanağına indirdim ve başının geriye fırlayıp halı kaplı zemine düşmesine neden oldum.

Düşen adamın yanına yürüdüm ve ayakkabımın ucuyla karnına tekme attım. Jerome inleyip yuvarlandığında, topuğumla elimden geldiğince sert bir şekilde yan tarafına vurdum. Geç kendine gelen Hugh belime sarılıp beni durdurdu.

Hugh panik içinde bağırdı.

"Raymond, Tanrım, neyin var senin? Aklını mı kaçırdın?"

Direnmedim, sadece beni tutmasına izin verdim. Jerome muhtemelen ona burada saldıracağımı hiç düşünmemişti. Birbirimize olan duygularımızı asla herkesin içinde göstermemiştik ama neden göstermeyelim ki?

Simon'ın müdüre söylemekle ilgili sözleri bana bir ipucu vermişti. Bunu başkalarından saklamak için hiçbir neden yoktu. Jerome kesinlikle bunu beklemiyordu ve ne büyük bir sürpriz! Karnına tekme yiyen Jerome şiddetli bir şekilde öksürdü ve vücudunun üst kısmını zar zor kaldırmayı başardı. Hugh'un kollarındayken Jerome'a mümkün olan en kötü gülümsemeyle baktım. Jerome nihayet başını tekrar kaldırdı.

Gülüyordu.

Aklını kaçıran ben değilim, o. Şaşırmamalıydım çünkü onun deli olduğunu herkesten iyi biliyordum.

Herkes donup kalırken Simon kıpırdandı, Jerome'un kalkmasına yardım etti ve onu kanepeye oturttu. Jerome acı içinde nefes nefese kalmıştı ama gülüyordu. Simon şaşkın ama aynı zamanda sakin bir ifadeyle ona baktı. Haftalardır tedavi ettiği yaranın nereden geldiğini o anda fark etmişti.

Kıpırdamadan durduğumda Hugh beni kavrayışını biraz gevşetti ama Jerome'a tekrar saldıracağımdan endişelenmiş gibi hâlâ belime sarılıyordu.

Bu karmaşada parmağını kıpırdatmayan tek kişi olan George sessizliği bozdu.

"Vay be."

George kısa bir duraksamadan sonra devam etti.

"Raymond. Jerome mu seni çamurun içinde bıraktı?"

George'a dönüp soluk mavi gözlerinin içine baktım ve başımı salladım.

"Hayır. O benim hatamdı."

Hugh hala şaşkın bir ifadeyle kalarak konuştu.

"O zaman ne halt ediyorsun Raymond, neden ona yumruk attın, deli misin sen?"

Cevap vermek yerine, nefes almaya çalışan Jerome'a döndüm.

"Jerome bu soruya cevap verecek."

Tüm gözler Jerome'a çevrildi, yanakları kızarmış, ıslak saçları darmadağınık bir şekilde alnına yapışmıştı. Utangaç bir şekilde gülümsedi. Bu çok gülünçtü. Jerome'un yüzünde utangaç bir gülümseme vardı! Jerome için bu ifadeden daha gülünç bir şey olamazdı. Jerome bu utangaç yüz ifadesiyle doğal bir şekilde konuştu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bad LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin