D'yna sedang tunggu Razin.Tiba-tiba phone D'yna berdering.
"Hello sape ni?" Tanya D'yna.
"Hyee ni aku lah Farafisya ingat tak?" Jawab Farafisya.Penyondol utama rupanya.
"Ehhh mesti lah ingat takkan tak ingat...penyondol kot sape je tak ingat" sindir D'yna dengan slay.
"Eh kau jangan nak biadap eh!! Aku nak number Razin!" Minta Farafisya tak puas hati.
"Ehh siapa yang biadap dengan siapa sekarang ni? Kau tu lagi muda dari aku...kalau nak number Razin mintak dekat dia lah buat apa mintak aku?!" Ujar D'yna.Ada yang panas tapi bukan api.
"Kau bagi je lah number dia! Aku tahu lah kau ada number dia! Kau kan tunang dia takkan takde kot!" Tempik-tempik Farafisya dalam call.Gila agaknya betina ni
"Ouhh kau tahu aku tunang dia?" Pelik juga ni mesti ada orang yang di upah ni.
"Mesti kau kan yang tergedik-gedik kat dia" ujar Farafisya.Sedap mulut dia je.
"Eh hello dah ada laki tu buat cara ada laki lah ni sebok terhegeh-hegeh kat laki orang pahal?! for your information kitaorang takde apa-apa pun dia yang tiba-tiba datang rumah family aku melamar..so dia yang sayang and gilakan aku" balas D'yna.
"Ehh sekarang ni kau bagi je number phone dia boleh tak?!" Tempik Farafisya.
Razin dah sampai di meja D'yna duduk.
"Nahh ni ramen dengan strawberry chocolate" ujar Razin.
"Nah ada orang nak cakap" D'yna pas phone pada Razin.
"Ihhh kau ni kan memang pompuan sundal!" Maki Farafisya dalam call.
"Sape ni?" Razin bersuara.
"Ehh Razin ni saya lah Farafisya..saya rindu awak tau tak" gedik Farafisya.
"Ikut sedap mulut kau je panggil tunang aku macam tu kan!" Razin bengang.
"Alahh dia yang mula dulu dia cakap saya penyondol..saya minta number awak je" ujar Farafisya.
"Betul lah dia kata...kau nak buat apa number aku? Lebih bagus kau pergi masak untuk laki kau lah takyah nak sibuk kacau tunang aku!" Ujar Razin.
"Sampai hati awak Razin" gedik betul penyondol ni.
"Lebih baik sampai hati dari sampai kaki!" Ujar Razin.Amik kau kena setepek.
"Awak masih sayangkan saya kan betina tu yang gedik-gedik dekat awak kan?" Ujar Farafisya.
"Ehhh bodoh ek?? Aku sayang tunang aku Nurul D'yna bukan kau! Kau jangan berani nak panggil tunang aku sundal eh aku dengar lagi pecah muka kau! jangan kacau tunang aku! Kitaorang nak makan suap-suap bye" ujar Razin.Terus diletakkan panggilan tersebut.
"Dah jom makan jangan layan betina gila tu" ujar Razin.
D'yna ambil phone untuk send number Razin.Terus Razin rampas phone dari tangan D'yna.
"Nak buat apa?" Tanya Razin.
"Nak send number kau lah" Jawab D'yna.Alahh kenapa baik sangat pula si D'yna ni nak bagi number Razin.
"Takpayah and jangan cuba-cuba nak bagi number aku kat betina tu" Ujar Razin dengan Tegas.
"Tapi kan...."
"Takde tapi-tapi makan cepat" potong Razin.Mukanya tampak marah.
Razin simpan phone D'yna dalam bag Razin.D'yna turut ikut arahan seram pula orang yang tak pernah marah tiba-tiba marah ni.
─── ⋆⋅☆⋅⋆ ──