***Denise pozicija***
Jeee. Pagaliau išleistuvės. O tai reiškia, kad liko tik savaitė iki koncerto. Laukiu nesulaukiu. Jau visus metus žinojau ką rengsiuos per jų koncertą. Į savo išleistuvių vakarą eisiu su Nash, nes neturiu vaikino. Ai dar Eli pradėjo patikt 1D, o tiksliau Niall Horan. Kavalierius su pana, nesimatys jie niekada. Nu kaip ir aš su 5SOS. Nu žodžiu apsivilkau savo vienintele turima suknelę. Kažkokią baltą su visokiais šūdais. Nash apsivilko kostiumą. Išvažiavom. Nu dar nuėjom iki mašinos ir atsisveikinom su tėvais. Vairavo Nash, pirmą kart jam leidau vairuot savo mažutę. Nes keistai atrodo atvarom į išleistuves, aš išlipu ir atidarau Nash duris. Būtų weard.
***Po išleistuvių vakaro***
Ilgai nebuvom, nes visi gėrė ir linksminosi, nemėgstu tokių big vakarėlių. Eli, Nash ir aš išvarėm pas Eli namo, pas ją buvo plotas. Užsukom prisipirkom ėst ir colos. Nu į pardę ofcours. Sugalvojom kad padarysim filmų vakarą. Išprašiau, kad žiūrėtume siaubo filmus, nes juos dievinu. Įsijungėm "Unfrended". Daug kas sakė, kad žiauriai geras filmas, tai va, pažiūrėsma.
- Deni, tau būtina žiūrėttokius šūdus?
- Pats tu šūdas Nash. Jei nepatinka važiuok namo.
- Su tavo mašina?
- Ne, su paspirtuku, yra čia mačiau mėtesi.
- Nu gerai. Lieku. Žiūrėkim tą šūdą.
- Kaip čia įjungt? Juokauju, ištikro moku.
Nu įjungiau aš tą filmą, prisiėmiau valgyt ir gert. Atsisėdau ant fotelio, tegu tie du sėdi sau ant sofos, gal kažkas pagaliau susiras paną. Sėdim, žiūrim tą filmą ir Nash niekaip nenustoja čepsėt.
- Baik, nes išvarysiu į Afriką, ten bent nieks nečepsi.
- Ok, soriukazzzz.
- Debilas..
- Dar viena durnė.
- Baikit gi jūs abu, trugdot man filmą žiūrėt.
- Žiūrėk kad neapsišiktum ir nebūtų gėdą prieš šitą.
- Nenusišnekėk.
- Eik tu mokra.
- Nu gerai gerai, žiūrim- pasakė Nash.
- Gerai- pasakem su Eli choru.
***Po filmo***
Filmas tai gerulis, bet va jie neikart neapsikabino. Gal aš kažko nežinau, gal jis gėjus? Arba dar blogiau, gal ji lezbietė?? Paskambinau mamai, ir pasakaiu, kad liksiu pas Eli. Nuėjau nusiprausiau ir su dilema galvoje ar ji lezbė ar jis gėjus ir užmigau.