8 dalis

153 14 0
                                    

***Denise pozicija*** 


Važiavom labai ilgai, nes gi Londone būna kamščiai. Kai atvažiavom, mane jau pasisiūlė panešt Cameron. Awwww, gražu iš jo pusės, nes aš jam leidau važiuot su mano maže. Turi atsidėkot gi kažkaip. Nunešė mane į priimajį ir dar turėjom laukt apie valandą, nes tik tada gali daktaras. Oh well, kad jau atvažiavom, tai palauksim. Kol laukėm jie ten apie kažką kalbėjosi, apie savo ten tuos Megcan boys. Abu tokie savimylos. Užsigalvojau, ką daryčiau jei prasidėtu zombių apokalipsė. Jo, aš galvoju apie tokias nesamones.

 - Tai kur varysi dėl darbo?-išgazdino mane Nash.

 - Pas kareivius, tada galėsiu tave sumušt.

 - Aš rimtai,- "supyko jis" 

- Tai aš irgi,- atsakiau 

- Varyk į Victoria Secret,- pasake sexsius.

 - Kodėl visi man ten liepia eit? Gal aš išvis eisiu padavėja dirbt kokioj kavinėj,- atkirtau.

 - Su tokia figūra tik į modelius- sake sexsius 

- Nu baigiam, netrugdykit man apie apoklipse galvot, po to nežinosiu ką daryt jai atėjus. 

- Denise Grier!- sušuko daktaras. 

- Atnešu!- irgi sušuko Nash.

 Mes su sexsium nusijuokėm. Įnešė mane Nash į palatą ir išėjo.

 - Taigi panele Denise, kas atsitiko?

 - Ėjau nuo laiptų, mane išgazdino mano brolis, pargriuvau ir nusivoliojau kaip šūdas koks, jei jis rieda nuo laiptų. 

- Vis dar turit humoro jausmą, panele Denise. 

- Vadinkit mane tiesiog Denise.

 - Gerai. Taigi einam, peršviesim.

 - Negaliu paeit, gal galit pakviest brolį?


***Daktaro pozicija***


 - Gerai, pakviesiu.

 Atidariau duris, ti vaikino, kuris ją įnešė nebuvo, pamačiau kitą jaunuolį sedėjusį ant sofos. 

- Gal matei kur nuėjo šis vaikinukas, kuris išėjo iš palatos?

 - Ai, Denise brolis? Į tualetą. O ko reikia? 

 - Jos sesę nunešt iki rentgeno aparato.

 - Aš galiu, aš jų abiejų draugas.

 - Gerai, einam.


***Denise pozicija*** 


Pagaliau atėjo, dar ilgiau negalėjo? Dabar suprantu kodėl reikėjo taip ilgai laukt, jis flegma. Bet atėjo ne Nash, o sexsius. Nu dabar ne toks ir sexy, nes su marškiniais.

 - Tavo brolio neradau, tai pasikviečiau jį, sakė draugas.

 - Aha, draugas.

 - Tu, jaunuoli, nešk ją čia. 

Ir parodė į kitą palatos pusę. Sexsius mane pakėlė, ir aš surikau, nes labai skaudėjo. Daktaras pasakė, kad gali būt lūžus. Peršvietė man tą koją. Nu akurat, lūžus. Reiks nešiot įtvarą pora savaičių. Atėjo Nash. Viskas per jį ir jo kvailą protą, tikra žiurkė. Nu man ten uždėjo įtvarą. Išėjom ir prieš išeinant daktaras sako:

- Nu ponaiti Nash, negazdinkit daugiau savo seses. 

Nash pasižiūrėjo į mane, aš jam be žodžiu atsakiau, paaiškinsiu vėliau.

 - Gerai, pasistengsiu,- atsakė Nash. 

Išėjom iš ligoninės.

Keep Me Alive (LT)Where stories live. Discover now