2.8

88 5 2
                                    

TADADADAAAAAAA
Skaitytik į sveikatą.
Pamatysit kad šūda maliau tik, nes galvoju nebekurt.
Anyway, gero skaitymo ir napamirškit 'vote' paspaust.
P.S. sorry už klaidas

Pramerkiau akis ir supratau, kad buvau savo kambary. Pala KĄĄĄ?!! SAVO KAMBARY!!! Puikiai prisimenu, kad mane kažkas bande pagrobt. Tuoj aš viską išsiaiškinsiu.

Išlipau iš lovos ir nuėjau prie veidrodžio. Atrodžiau tragiškai, todėl nuėjau ir nusiprausiau veidą. Susirišau plaukus ir apsirengiau.

- Sveiki gyvi ir negyvi,- sušukau nusileidus į pirmą aukštą.

- Jeeee, atsikėleeei,- prišoko prie manęs Jess.

- Jo, ir galėtumet pasakyt, kas vakar buvo,- pasakiau.

- Nieko nežinau, tik kad Ash tave atnešė be sąmonės. Tada išvarė ir iki šiol negrįžo,- sumalė Jess.

- What what, what what?- dainavau kaip Macklemore

- Get out of here, Macklemore,- pastūmė mane Jess.

-Don't tell me what to do,- pavarčiau akis ir nušliaužiau virtuven.

Pala pala. Ash išvarė ir negrįžo!! Šeipsau jis net nebūtų niekur vares vidurį nakties kažkur! O gal aš čia per daug stresuoju. Vistie greit užbėgau laiptais ir pasiemus telefoną surinkau Ash numerį. Jis neatsiliepė. Skambinau ir vėl, ir vėl, ir vėl. Nei kart neatsiliepė, bet ir neatmetė.
Teks griebtis kitų priemonių. Vėl greit nusileidau žemyn ir pribėgau prie Jess.

- Kur Luke?- vos gaudžiau kvapą.
- Tuoj grįš,- kaip tik tada atsidarė lauko durys ir įėjo blondžius.

- Kur Ash?- paklasuia jo.
- Amm, lygtais pas Michael,- nustebęs atsakė.

Jau skambinau Mike. Ir įjungiau garsiakalbį, kad visi girdėtu.

- Kodėl Ash nekelia?- paklausiau kai tik jis atsiliepė.
- Nežinau,- suglumęs atsakė.
- Taigi jis pas tave,- pasakė Luke
- What? Taigi pas jus,- nieko nesuprata.
- Ne, jis jau nuo vakar negrįžta,- išsigandus pasakė Jess.

Jučiau, kaip mao širdis pradėjo smarkiau plakt.Jess su Luke stovėjo šalia manęs ir irgi buvo apšalę.

- Mes atlekiam pas tave, skambink Calum ir varysim ieškot Ashton,- pasakiau ir padėjus ragelį jau bėgau į mašiną.

Jess su Luke pasakė mano pavyzdžiu. Tik dar Jess namus užrakino. Nežinau kam, gi namie Nash turėjo būt.

Atvažiavus prie Mikey namų iškart išsokau iš mašinos ir įbėgau į vidų.

- Varom,- pasakė Mike ir vėl išėjom iš jo namų.
- Calum čia jau greit bus, sake palaukt,- paaiškino Michael.
- K,- kaip tik tada į kiemą įsuko Calum mašina.

Važiuodama link to parko kur vakar paskutinį kart mačiau Ash paskambinau Eli.

- Alio,- išgirdau Eli balsą,- dabar nelabai galiu šnekėt.
- Aha, mes KAIKUO užsiėmę,- girdėjau Ni balsą.
- Aš kepu pyragą,- paaiškino Eli,- ir Niall baik nusišnekėt!- užrekė ant to pizduko.
- Tai jūs greičiau ten baikit ir varom ieškot Ash,- pasakiau.
- Pala, KĄ?!! Ieškot?! Ashton?!- klausinėjo Ni.
- Atlekiam pas jus, vistiek pakeliui,- pasakiau ir padėjau ragelį.

***Parke***
Jo sorry, kad praleidau ten kas buvo, bet tingiu rašyt :D

Bėgiojau po parką ieškodama tų krūmų kur sisiojau ir mane pagrobe. Nu nepagrobe, aš gi čia. Sveika ir gyva. Jo pamenu kai mane bande pagrobt, tada tik kelnes užsimaut spėjau prieš prarandant sąmonę.

Keep Me Alive (LT)Where stories live. Discover now