27 dalis

122 8 0
                                    

Nusiprausę nusileidom apačion. Vaikinai jau budinosi, pusę iš jų aš net nepažinojau. Morgos paklausė ar gali ir jos nusimaudyt. Neleidau.Kas aš jom? Mama? Tai kad Nash populiarus ir turi pinigų, nereiškia, kad aš mokėsiu už elektrą. Tegu varo namo.

 - What the fuck?!- sucypė Cam,- kas mano plaukuose?- ir vėl cypė jis. 

 -Ammmm, manau šūdai,- labai išraiškingai pasakiau. 

 Ir iškart pasileidau į kojas. Tikėjausi, kad kažkas vysis, nes galvos kad čia mūsų trijų darbas, juk mes švarios. Nu bet kaip kesta, mane nusivijo, ne Nash, ne Ni ar net ne Cam, mane nusivijo kažkoks senas Nash draugas, kurio nesu mačius. Olly ar kaip jis ten vadinasi. Visai gražus, bet gėjus. Nesiseka man su tais bernais. Nu tegu Nash tik jo pasisaugo. Jis name nusivijo net iki baseino, o kadangi neturėjau kitos išeities tai išokau į jį, vildamasi, kad jis nešoks. Ir nešoko. Iš pradžių. Apsimetė kad nueina, o tada staigiai atsisuko įsibegėjo ir šoko. Girdėjau juos diskutuojant. Nu tuos šavalkas. 

 - Ką jūs mano plaukam padarėt?-vis dar verkė Cam. 

- Prie ko čia mes? Ir mes buvom išpaišytos,- skudėsi Jess su Eli. 

- Jo, mes matem, tik jos nusiprausė,- burbėjo mergos ten tos. 

Gerai, mūsų planas išdegė, nieks mūsų neįtars. 

 - Tai kas taaaa... Daugiau nieko neišgirdau, nes Olly ant manęs užšoko ir aš panirau. Durnisas koks jis. Išnirau ir atsisukus į jį pridėjau pirtą prie lūpų leisdama suprast, kad patilėtu. 

 - Bet aš einu maudytis,- pasakė Jess. 

 Nežinau ką ji sakė prieš tą bet, nes negirdėjau. Viskas per tą garbanių.



***Po vienos valandos***



Beveik visi jau buvo išsivažinėję. Taip, nenori padėt tvarkytis. Kai švęst tai visi, o kai tvarkyt tai tik tikri draugai lieka. Nu bet bentjau žinai, kas tikri. Nu o liko aišku Nash, Jess, Eli, Cam, Ni, Olly ir aš.

Pradėjom tvarkytis. Aš su Eli tvarkėm virtuvę. Padarė klaidą liepdami ją tvarkyt mum dviem. Visrtuvė, Eli ir aš lygu maisto karas. Eli padėt atėjo Ni aišku. Tada pas mane Cam. Pas ją tada Olly, nu tiksliau Ni jį atsitempė. Tada pas mane Nash ir Jess. mūsų buvo daugiau. Fuck yeahhh. Tai patikėkit kaip mes gražiai viską sutarkėm. Nu nors mūsų buvo daugiau, mes nebuvom stipresni, nes gi Cam ir Nash kaip maži vaikai cypė ir slėpėsi nuo visko. Tai teko mum su Jess vienom kovot prieš juos tris. Pasiemiau vynuogių ir kažkokį sirupą. Jess irgi ten kažką pristvėrė ir mes pradėjom bėgt į jų "bazę". Aš puoliau Eli, o Jess Ni. apipyliau visus Eli plaukus tuo sirupų. Ooooooo bus sulipeeee. Eli šaukėsi pagalbos, tai atvarė kažkuris ar tai Ni, ar tai Olly ir bandė mane atitraukt. Pradėjau mėtyt vynuoges ir laistytis darlikusiu sirupu. Pagaliau dar ir Cam atbėgo. Jis visus apipilinėjo pomidoru padažu. Da fuq? Ar jis durnas?

 - Aaaaa, padėkit!!- rėkė Jess. atsisukau į šauksmo pusę ir puoliau Olly. 

 Pakeliui dar pristvėriau grietinėlės. Bėgdama prispurškiau jos į delną ir pribėgus prie jo ištryniau jo veidą. Tada Jess pabėgo, o jis labai greit sureagavęs tarp kitko puolė mane. 

- Padėkit maaaaaan! šaukiau 

- Aaaaaa, tik nerėk, paleisiu. Galėjai tik paprašyt,- pavartė akis tas Olly


***Po gerų trijų valandų***


 Pagaliau viskas baigėsi. Ir namus sutvarkėm, ir pasilinksminom. Ni su Eli išvarė pas kažkurį iš jų, labai nesiklausiau tada, grožėjausi savo fabulous selfiu. Buvo vakaras, o aš nemiegojus dvi paras, tai nuvariau miegot, o jie ten ruošėsi kažkokį filmą žiūrėt. Nesigilinau ir nuėjus antran aukštan į kažkurį kambarį užmigau.

Keep Me Alive (LT)Where stories live. Discover now