Tai vaaaa, ir vėl nauja dalis. Mylėkit mane, jau antra šiandien.
Nebesugalvojau nieko. Tai spauskit 'vote' mygtuką.P.S. srr už klaidas, nemoku rašyt :D
Visa verkdama nubėgau į Eli kambarį ir griuvau ant lovos. Kaip Ash galėjo pagalvot, kad aš jį išduodu su Cameron? Nekenčiu jo.
- Deni?- išvirdau Luanos balsą.
- Taip?- paklausiau.
- Kas buvo?- irgi paklausė Lu.
- Ash, jis sakė, kad aš jį išduodu su Cameron.
- Šūdžius. Tuoj aš jam kai išduosiu, tai maža nepasirodys,- pasakė Luana.
- Gal nereikia,- verkdama pasakiau.
- Varau pakviesiu Mike arba Eli,- pasiūlė, nu tiksliau pasakė.
- Arba abu.
- Ok, abu,- išėjo pro duris Luana.Gulėjau ir verkiau. O ką ma daugiau daryt? Niekoooo. Tai va, todėl ir verkiau gulėdama.
- Kur tas pirdžius,- įėjus pasakė Eli.
- Kampe greit žliumbs,- pasakė Mike.
- Tik nereikia šaipytis,- pasakiau tokia 'duhhh, ir aš gi verkiu'
- Ką jis padarė?- abu paklausė.Papasakojau visą nuotikį nuo to kai pasiūliau Luanai eit su maim tūlikan (nu neit, o palydėt. Nesupraskit klaidingai) iki tol kol čia atėjo jie.
- Ok, supratau, jam šakės,- pasakė Mike.
- Šakės su mėšlu,- pasakė Eli.Net prunkšt pradėjau. Jo, ji visada mane prajuokina. Net kai verkiu. Nu nors tada jau nebelabai verkiau.
-Eik tu mėšle,- žvengė Mikey (Mikey Mouse :D)
- Kk, nereikia man tų tavo komplimentu,- permetė plaukus per petį Eli.
- Tas tavo 'Kk' atrodo kaip koks Kim Kardašian trumpinys,- nusijuokiau.
- Kam tas kaip? Tą ir reiškia,- pasivaipė Eli.
- Bet aš ne Kim Kardašian,- "nuliūdo" Mike.Kai jau nebeverkiau visiškai nusiledsu apačion. Visi lyg niekur nieko šventė. Nu tik Niall buvo pasigedęs Eli, bent turbūt Luana jam pasakė, kad ji su manim, tai nėjo ieškot.
- Kur Ash?- tik atėjęs paklausė Mike.
- O kas yra?- paklausė Liam.
- Prisidirbo biški,- pasakė.Liam pažiūrėjo į mane, į Mike ir vėl į mane.
-Ką?- paklausiau
- Ką jau padarė? Sakyk, pasikalbėsiu su juo.
- Nereikia, aš su Luke ir Calum išsiaiškinsim,- pasakė Mike.***Mike pozicija***
Susiradau Luke ir Calum.
Papasakojau, viską ką man pasakojo Denise ir Luana. Nu ne viską, tik tai kas svarbiausia.Nuėjom laukan ir susiradon Ashton.
- Ką čia išdarinėji?!- užrekė Luke
- Ką? - apsimetė, kad nežino apie ką mes kalbam.
- Deni tave myli dar ir kaip, o tu čia spangsti, kad ne!- rėkė Calum.
- Ir eamė tame, kad ji su tavim bendrauja, nors tu jos vos nepražūdei,- pasakiau aš.
- Nu aš susinervinau, ji bučiavosi su tuo savo draugu Cameron,- kalbėjo Ashton.
- Net nežinai,kaip viskas buvo,- pasakė Luke.
- O jūs jau žinot..- pasakė Ashton.
- Jei ką, Luana viską žino, duhhh,- Calum pasakė
- Jo. Tu nežinai,kad Cam buvo girtas kaip šūdas ir jis ją pabučiavo prieš jos valią, kai ji su Luana ėjo į tuoletą,- pasakiau
- Ir iškart užsiškai, sakydamas, kad ji tave išduoda. Čj pats ją išduodi ir todėl taip apie ją galvoji,- toliau dėstė Cam.
- Jei pats taip darai, nereiškia, kad ir kiti taip daro,- pasakė Luke- Nu sorry, susimoviau ir vėl, atsiprašau,- atsiprašinėjo Ash.
- Ne mūsų atsiprašinėk,- pasakė Luke
- Dabar ji nenori manęs matyt,- nusišluostė ašarą Ashton.
- O tu pabandyk,- pasakiau.***Ashton pozicija***
Po to, kai bernai man atskaitė moralą ėjau ieškot Deni. Aš tikrai labai gailėjausi, kad taip jai pasakiau. Pasikarščiavau.
- Koks aš durnius,- eidamas sau pasakiau.
- Aha, tikrai,- pasakė Luana praeidama pro šalį.Ieškojau jos visur. Ir pas Eli kambarį, ir kituose kambariuose. Niekur jos neradau. Fak, jeigu ji dabar sugalvojo sau kažką pasidaryt? Aš sau neatleisiu. O dar net neatleidau sau už tai, kad ją pašoviau! Išėjau į lauką ir išvaikščiojau visur. Ten jos irgi nebuvo. Staiga prisiminiau, kad ji labai mėgsta netoli nuo čia esančią vietą, kur atsiveria labai gražus vaizdas.
Po kokių 10 minučių ėjimo pagaliau priėjau tą vietą. Jau iš tolo mačiau tą suoliuką ant kalno, kur Deni visada sedėdavo. Ir mačiau žmogaus siluetą. Tikiuosi ten mano Deni.
- Kas čia?- išgirdau išsigandusį Deni balsą.
- Aš,- labai nedrąsiai pasakiau.
- Ko reikia?- jau piktai pasakė ji.
- Visu pirma labai atsiprašau, kad iškart tave apkaltinau, o dar labiau už tai, kad priverčiau tave verkti. Nenorėjau to padaryti. Labai tave myliu.
- Ir aš tave myliu, bet jei tu visadsa užsišikinėsi dėl nieko, tai nežinau ar galėsim būt kartu. Nes aš gi nesupykstu, kai tu su fanėm šneki, ar šeip su kuo nors,- kalbėjo Denise
- Aš labai atsiprašau, daugiau taip nebus,- pasakiau
- Tikiuosi, nes jei bus, žinai kas laukia,- pasakė Deni ir pasiūlė atsisėst.Atsisėdau ir apkabinau ją per liemenį. Ji padėjo savo galvą man ant peties.
- Aš tau dar neįteikiau dovanos,- pasakiau.
- Tai dar ne mano gimtadie išvis,- pavartė akis.
- Kaip tai ne?- pasižiūrėjau į laikrodį,- jau viena minutė kaip tavo gimtadienis,- pasakiau.Iš megztinio kišenės išsitraukiau supakuotą dėzutę.
- Va, sveikinu labai labai. Myliu ir bučiuoju,- ir pabučiavau jai į kaktą.
***Deni pozicija***
Išvyniojau Ashton dovaną ir net išsižiojau. Ten buvo sidabrinė pakabukas su širdele, ant kurios buvo užrašta 'Until the very end'.
- Ir aš tokią turiu,- nusišypsojo Ash ir parodė pakabuką ant savo kalko.
- Gal gali užsekt?- paklausiau ir daviau jam pakabuką.Jis jį paimė iš manęs ir užsegė.
- Gal jau einam, mūsų pasigedo turbūt,- pasakė Ash.
- Gerai, einam,- pasakiau.Nuo šalčio perėjo šiurpas. Ashton turbūt tai pamatęs nusiimė savo megztinį ir apgobė mane.
- Ačiūū,- pasakiau.
Ėjom labai ilgai ir man paskaudo kojas.
- Pavargai?- paklausė garbanius.
- Kaip tu viska žinai?- paklausiau
- Matau,- nusišypsojo ir paimė mane kaip žmoną.Kadangi labai norėjau miego, nepajutau, kaip užmigau.