Yazardan:
Cihan bütün adamlarına haber etmiş ve Irak'taki evinden çıkarak Türkiye yolunu tutmuştu.
Kimse onun kıymetlisinin canını yakamazdı!
Sinirli solukları öfkesinin büyüklüğünü gösteriyordu.
Özel uçağı çoktan havalanmıştı. Babası her ne kadar istemese de Cihan ağa kirli işleri ve zalimliği sebebiyle Mardin ve İki ülkede nam salmıştı.
Cihan Milan'ın gazabına kimse uğramak istemezdi.
Ayrıca bilinen tek zaafı biricik kız kardeşi olan bu adamı ,kız kardeşi ile sınayacak bu her kimse bedelini ödeyeceği de belliydi.
🦋_________🦋
Saatler geçmiş lakin Arjin'in yorgun bedeni henüz kendine gelememişti.
Odadaki sandalyede oturan Berzan bakışlarını Arjin'den çekmeden masum yüzünü inceliyordu.
Karısı çok masum ve çok güzel bir kızdı.
Ama bunların yanı sıra çocuk sayılırdı...
Bu durum kendinden nefret etmesine sebep oluyordu.
Pekala onu boşamak gibi bir ihtimal de söz konusu olamazdı.
Zaten bunu istediği de pek söylenemezdi. Bu topraklarda eğer ki bir kadın bir erkeğin nikahına girdiyse onları yalnız ölüm ayıra bilirdi.
Her ne kadar bu zihniyete karşı olsa da yapabilecek bir şey yoktu .
O eğer Arjin'i bırakırsa bu kardeşinin sonu olacaktı.
Arjin'e alışmaktan başka çaresi yoktu.
Ki Arjin'in de ona alışıp kabullenmektir başka çaresi yoktu.
Ama bir sorun vardı, Arjin Milan pek boyun eğip kader diyecek bir kadın değildi.
O istemezse bu evlilik ölümlere sebep olsa bile bite bilecek bir evlilikti. Diğer aşiretlere kıyasla Milan aşireti kızlarına önem veren bir aşiretti.
Hatta yeri geldi mi Hazar ağa için kızı dört oğlundan ve torunlarından bile daha önemliydi.
Lakin iki aşiret arasında yaşanan bilecek bir kan davası sonucu Arjin'in de zarar görme ihtimali vardı.
Bu nedenle Hazar ağa sessizliğe gömülmüştü. Onun bu sessizliği ebedi bir sessizlik değildi. Zamanı gelince herkesin olması gerektiği konuma gelmesini sağlayacak bir sessizlikti bu.
Ama bu işte beklenmeyen bir isim vardı.
Cihan Milan.
Babasının aksine çıka bilecek hiç bir kan davası onun umrunda değildi. Söz konusu eğer onun mavişinin tek tel saçıysa dünyayı yakacak bir güce sahipti.
Madem Berzan Firuzhan onun kardeşini nikahına alacak kadar cesur , o zaman onu karşısına alacak kadar da cesaret sergilemek zorunda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhuma eş
Teen FictionGözlerini bana dikmiş bir şekilde hiç kımıldamıyordu. " Arjin Milan" Soğuk sesi ve bakışları beni korkuttugu için geriye doğru adım attım. Hoşuna gitmiş olacak ki dudakları çok az yana kıvrılmıştı." Korkuyorsun " dedi keyif alır gibi. " sen kimsin?"...