Bölüm 7( Gelin)

91 11 28
                                    

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

Iyi okumalar)

Umarım beğenirsiniz.

Yazardan:

Berzan bakışlarını Arjin'den alarak babasının yanına gidip döşeğe oturdu.

Arjin genç adama şaşkınlıkla baktı. Gideceğini söylemesine rağmen burada ne işi vardı?

Avin'in onu dürtmesi ile bakışlarını önüne çevirdi. İkisi birlikte kadınların olduğu yere doğru yürüdü.

Ve bir anda hiç beklenmedik bir olay yaşandı. Gülay Hanım hızlı adımlarla gidip Arjin'in karşısına geçti.

" sen hangi yüzle başı dik bu konakta gezersin " dedi hiddetle.

Arjin karşısına geçip ona bağıran bu kadını tanımadığı için hemen Avin'e doğru döndü.

Avin bir Arjin'e birde Gülay Hanım'a bakıyordu. Lakin elinden de bir şey gelmezdi.

Arjin Avin'in tepki vermemesi ile birlikte tekrar kadına döndü. Lakin yüzünde hiss ettiyi acıyla birlikte başı yana düştü .

Avin ellerini ağzına kapatınca Berivan hanım yanlarına geldi. Arjin kafasını kaldırıp ateş saçan gözlerle karşısındaki kadına bakıyordu.

" ne yapıyorsun sen be!" Dedi hiddetle.

Gülay Hanım ise hala ona öfkeyle bakıyordu " bana bak Berivan eğer ki bu kız burada gün yüzü görsün o zaman hakkım size haramdır " dedi.

Berivan hanım bir gelinine birde yaşlı kadına baktı. Gülay Hanım neredeyse Berivan hanımdan on beş yaş büyüktü.

Ve iki aşiret arasında olan düşmanlık da sırf bu kadınla bağlıydı. Kimse kesin sebebini bilmiyordu genç nesilden.

Ama Berivan hanım ve Azad bey her şeyi en ince ayrıntısına kadar biliyordu.

Arjin " sen kimsin?" Dedi.

Berivan hanım ona susması için kas göz yapıyordu. Avin Arjin'i çekiştirerek kadınların yanına doğru götürdü.

Arjin her ne kadar kapıda olanları düşünse de içeri girmeden önce omuzlarını dikleştirip derin bir nefes aldı

Bu eve gelin gelmiş olsa bile ,bu kadınların orda burda 'Milan'ların kızı bir günde ne hale gelmiş ' dedikodusuna müsaade edemezdi.

Başı dik bir şekilde içeri girdi. Onun utanacağı bir durum yoktu sonuçta. O sadece bir kurbandı.

Zerda hanımla göz göze gelince yaşlı kadın torununun getirmiş olduğu bu kadından hazz etmese de onu yanına çağırdı.

Arjin kendinden emin adımlarla oraya ilerleyip elbisesini düzeltti ve yerde oturdu.

Salondaki onca kadının bakışlarını görse de bu duruma daha önceden de alışkın olduğu için hala rahattı.

Tek tedirginlik sebebi burda ki kimseyi tanımamasıydı.

Kadınlar onu sürerken bir yandan da aralarında konuşuyordu. " Milan'ların kızıymış" diyen bir kadına" evet yazık oldu harcarlar gencecik daha" diye cevap verdi diğeri.

Ruhuma eşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin