(Duyuru) Hacker: Phantom Of The Code Upgrade

175 19 5
                                    

Merhaba!

Daha önce bu konu hakkında geçici bir duyuru yayınlayıp silmiştim. Ancak, bazı arkadaşlarımızın kafası, profilimde iki adet Hacker bulunması nedeniyle oldukça karışmış.

Bu nedenle kalıcı bir duyuru yapmanın daha uygun olacağını düşündüm. Böylece buraya girip baktığınızda aklınızdaki sorulara yanıt bulabilirsiniz.

Maalesef HPOTCU bir devam kitabı değil. Hacker: Phantom Of The Code Upgrade, şu anda okumakta olduğunuz veya bitirmiş olduğunuz Hacker adlı kitabın yenilenmiş versiyonudur ve yeni versiyonda büyük değişiklikler yapılmıştır.

Neden yeni bir versiyon yazma gereği duyduğumu ise şöyle açıklayayım: Bu hikayenin iyi anlatılması gerektiğini düşündüm, çünkü sorunlara değiniyoruz ve bunu düzgünce yapmalıyız. Ve bir de kalemimin ne kadar geliştiğini görebilmeyi istedim. İki farklı versiyon olursa eğer kendimi eleştirebilir ve eksikliklerimi görebilirim.

İşte güncellemeler:

- Yazım hataları ve devrik cümleler büyük oranda giderildi. Çoğu diyalog ve sahne değiştirildi/çıkarıldı.

- Bölümlerin çoğu, tek bir bölümde birleştirildi. (örn: 1-2-3 ve 4. Hacker bölümlerini, HPOTCU kitabında 1. bölüm olarak aynı anda okuyabileceksiniz)

- Yeni sahneler/bölümler eklendi ve bu kitapta detaylandırılmayan bazı olaylar detaylıca açıklandı. (Hanji ve Taezar okey oynama sahnesi vs.)

- Bu kitapta yer almakta olan bazı karakterler değişime uğradı. (bazıları değişti/çıkarıldı, yeni karakterler eklendi)

- Yalnızca Hanji'nin hayatına değil, Minho'nun ve diğerlerinin de günlük ve iş hayatına dair yeni sahneler eklendi.

- Önemli yan karakterlerin sahneleri artırıldı. (buna en çok Taezar fanları sevinecektir)

- Karakterlerin iç dünyalarına ve kişisel düşüncelerine daha çok yer verildi. Böylece karakterin davranışlarından ötürü kafa karışıklığı yaşama oranı düştü.

- Anlatım ve betimlemeler çok daha gerçekçi hale getirildi. (ki bence en baştan olması gereken de buydu ama benim yanlış planlamam yüzünden yapılamadı, troll sahneler ise saçmalıklarını koruyacak)

Daha fazla detaylandıracak olursak eğer:

- Hanji'nin okulda veya evde neler yaşadığını öğrenebileceksiniz.

- Minho'yu ve ekibini çalışırken okuyabileceksiniz.

- Diğer shiplerin ilişki hayatlarını detaylıca görebileceksiniz.

- Karakterlerin geçmişlerine döneceğiz. (flashback)

İlgilenenleri Hacker: Phantom Of The Code Upgrade adlı hikayeye bekliyorum.

Hangi versiyonu okumak sizin açınızdan iyi olur bilemem, ama ben olsaydım eğer HPOTCU'i okurdum. (ayrıca ben bu duyuruyu yayınlarken HPOTCU güncel olarak devam etmekte/ydi)

 (ayrıca ben bu duyuruyu yayınlarken HPOTCU güncel olarak devam etmekte/ydi)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Hacker | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin