parte 12

0 0 0
                                    

ᴅᴇsᴄᴏɴsᴏʟᴀᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ, ʀᴇᴘɪᴛɪᴇɴᴅᴏ ᴜɴᴀ ʏ ᴏᴛʀᴀ ᴠᴇᴢ ǫᴜᴇ ʏᴀ ɴᴏ ǫᴜᴇʀɪ́ᴀ ᴇsᴛᴀʀ ᴀʟʟɪ́, ǫᴜᴇ ǫᴜᴇʀɪ́ᴀ ɪʀ ᴀʟ ᴄɪᴇʟᴏ. ᴍɪɢᴜᴇʟ ʟᴏ ᴄᴀʟᴍᴏ́, ᴀʙʀᴀᴢᴀ́ɴᴅᴏʟᴏ ғᴜᴇʀᴛᴇ ʏ ᴅɪᴄɪᴇ́ɴᴅᴏʟᴇ ǫᴜᴇ sɪ́, ǫᴜᴇ ɪʀɪ́ᴀɴ ᴀʟ ᴄɪᴇʟᴏ, ᴘᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ᴅᴇʙɪ́ᴀɴ ᴇsᴘᴇʀᴀʀ ʜᴀsᴛᴀ ʟᴀ ᴍᴀɴ̃ᴀɴᴀ. ᴀᴢʀᴀᴇʟ ᴀᴄᴇᴘᴛᴏ́, ᴀᴜ́ɴ ʟʟᴏʀᴀɴᴅᴏ, ʏ ᴀʙʀᴀᴢᴏ́ ᴀ ᴍɪɢᴜᴇʟ ᴄᴏɴ ғᴜᴇʀᴢᴀ. ᴍɪɢᴜᴇʟ, sɪɴ ᴍɪʀᴀʀʟᴏ ᴀ ʟᴏs ᴏᴊᴏs ᴘᴀʀᴀ ɴᴏ ᴀᴜᴍᴇɴᴛᴀʀ sᴜ ᴀɴsɪᴇᴅᴀᴅ, ʟᴇ ʜɪᴢᴏ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴀs sᴜᴀᴠᴇs ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ sᴇ ᴄᴀʟᴍᴀʀᴀ. "ᴀᴢʀᴀᴇʟ ʜᴇʀᴍᴀɴᴏ,
¿ǫᴜᴇ́ ᴘᴀsᴏ́ ᴇɴ ᴛᴜ sᴜᴇɴ̃ᴏ?", ʟᴇ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴏ́ ᴍɪɢᴜᴇʟ.
ᴀᴢʀᴀᴇʟ, sɪɴ ᴍɪʀᴀʀ ᴀ ᴍɪɢᴜᴇʟ, ᴄᴏᴍᴇɴᴢᴏ́ ᴀ ᴇxᴘʟɪᴄᴀʀ ʟᴏ ǫᴜᴇ ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴠɪsᴛᴏ ᴇɴ sᴜ sᴜᴇɴ̃ᴏ, ᴅᴇsᴅᴇ ǫᴜᴇ sᴇ ᴅᴜʀᴍɪᴏ́ ʜᴀsᴛᴀ ǫᴜᴇ ᴅᴇsᴘᴇʀᴛᴏ́ ᴄᴏɴ ʟᴏs ᴏᴊᴏs ʀᴏᴊᴏs.
"ᴠɪ ᴜɴᴀ ᴏsᴄᴜʀɪᴅᴀᴅ ᴘʀᴏғᴜɴᴅᴀ", ᴅɪᴊᴏ ᴀᴢʀᴀᴇʟ, ᴄᴏɴ ᴠᴏᴢ ᴛᴇᴍʙʟᴏʀᴏsᴀ.
"ᴠɪ sᴏᴍʙʀᴀs ǫᴜᴇ ᴍᴇ ᴘᴇʀsᴇɢᴜɪ́ᴀɴ, ǫᴜᴇ ᴍᴇ ǫᴜᴇʀɪ́ᴀɴ ᴀᴛʀᴀᴘᴀʀ. ᴠɪ ᴜɴ ᴀʙɪsᴍᴏ sɪɴ ғɪɴ, ʏ sᴇɴᴛɪ́ ǫᴜᴇ ᴄᴀɪ́ᴀ ʜᴀᴄɪᴀ ᴇ́ʟ. ʏ ʟᴜᴇɢᴏ, ᴠɪ ᴛᴜs ᴏᴊᴏs, ᴍɪɢᴜᴇʟ. ᴛᴜs ᴏᴊᴏs ᴍᴇ ᴍɪʀᴀʙᴀɴ, ᴘᴇʀᴏ ɴᴏ ᴇʀᴀɴ ᴛᴜs ᴏᴊᴏs. ᴇʀᴀɴ ᴏsᴄᴜʀᴏs, ᴄᴏᴍᴏ ʟᴀ ɴᴏᴄʜᴇ. ʏ ᴇɴᴛᴏɴᴄᴇs, ᴅᴇsᴘᴇʀᴛᴇ́".ᴍɪɢᴜᴇʟ ᴇsᴄᴜᴄʜᴏ́ ᴀᴛᴇɴᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ, sɪɴ ɪɴᴛᴇʀʀᴜᴍᴘɪʀ, ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴀᴢʀᴀᴇʟ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀʙᴀᴇxᴘʟɪᴄᴀɴᴅᴏ sᴜ sᴜᴇɴ̃ᴏ.
sᴀʙɪ́ᴀ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛᴇ ǫᴜᴇ ᴀᴢʀᴀᴇʟ ʜᴀʙʟᴀʀᴀ, ǫᴜᴇ ᴇxᴘʀᴇsᴀʀᴀ ʟᴏ ǫᴜᴇ ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴠɪsᴛᴏ ʏ sᴇɴᴛɪᴅᴏ. ᴀsɪ́ ǫᴜᴇ sɪɢᴜɪᴏ́ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀɴᴅᴏ, ᴀʙʀᴀᴢᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴀᴢʀᴀᴇʟ ᴄᴏɴ ғᴜᴇʀᴢᴀ, ʜᴀsᴛᴀ ǫᴜᴇ ғɪɴᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ sᴇ ᴄᴀʟᴍᴏ́ ʏ sᴇ ᴅᴜʀᴍɪᴏ́ ᴅᴇ ɴᴜᴇᴠᴏ.ᴀᴢʀᴀᴇʟ ᴇsᴛᴀʙᴀ ʟʟᴏʀᴀɴᴅᴏ ʏ ᴍɪʀᴀɴᴅᴏ sᴜ ᴀʟʀᴇᴅᴇᴅᴏʀ, ᴄᴏᴍᴏ sɪ ᴇsᴛᴜᴠɪᴇʀᴀ ʙᴜsᴄᴀɴᴅᴏ ᴀʟɢᴏ. ᴅᴇ ʀᴇᴘᴇɴᴛᴇ, sᴜ ᴍɪʀᴀᴅᴀ sᴇ ғɪᴊᴏ́ ᴇɴ ᴜɴᴀ ʟᴜᴢ ᴍɪsᴛᴇʀɪᴏsᴀ ǫᴜᴇ ᴘᴀʀᴇᴄɪ́ᴀ ᴇsᴛᴀʀ ʟʟᴀᴍᴀ́ɴᴅᴏʟᴏ. ᴀᴢʀᴀᴇʟ sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴏ́, ᴄᴏᴍᴏ sɪ ᴇsᴛᴜᴠɪᴇʀᴀ sɪᴇɴᴅᴏ ᴀᴛʀᴀɪ́ᴅᴏ ᴘᴏʀ ʟᴀ ʟᴜᴢ, ʏ ᴄᴏᴍᴇɴᴢᴏ́ ᴀ ᴄᴀᴍɪɴᴀʀ ʜᴀᴄɪᴀ ᴇʟʟᴀ ᴍɪɢᴜᴇʟ, ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀᴅᴏ, ʟᴏ ᴀɢᴀʀʀᴏ́ ᴄᴏɴ ғᴜᴇʀᴢᴀ ʏ ᴛʀᴀᴛᴏ́ ᴅᴇ ᴄᴀʟᴍᴀʀʟᴏ.

La Historia De Azrael Por Su AnsiedadDonde viven las historias. Descúbrelo ahora