التفاعل 🙂🙂🙂🙂💔💔💔💔ولا فوت ولا كومنتات 🙂💔
طب يا جماعة أنا عايزة الفصول الثلاثة الي نزلتهم يوصلوا ١٠٠٠ فوت على الاقل يعني ترجعوا للفصلين الي قبل ده و تعملوا فوت الي معملش 🙃فضلاً وليس امراً و ١٠٠٠ ده ميجيش ربع المشاهدة أصلا 🙂💔
يلا بسم الله ✨
حاولت فك يده من حول رقبتها لكونها بدات تشعر ببداية اختناق ليبتعد عنها ما ان رأى دوران مقلتيها لتسعل شاهقة بقوة لتسحب انفاسها مخبرة اياه ب انفاس شبه منقطعة جالسه ارضاً "مكنتش اقصد اني احمل اليوم الي كنا فيه مع بعض مكنتش واخده الحباية مكنتش اعرف انك هتقربلي"
قهقه بتهكم ساخر و طريقة مخيفة " كان ممكن تاخدي تاني يوم عادي لكن معملتيش كدة باغتها ب اعادة سؤاله بطريقة اخرى ايه علاقة قبر والدتك بمعرفتك بيا "
تساقطت دموعها " مفيش علاقة "
قاطعها بصراخه قبل ان تكمل كذبتها " قلت الحقيقة تتقالي علشان شياطين الأنس و الجن بتتنطط حواليا دلوقتي "وجدت انه لا مفر لها لذلك ابتلعت بصعوبة" ايوة كنت كل زيارة لوالدك بكون هناك و بسمعك "
قاطعها بصرامه " كدابة ووالدتك ميتة من ست سنين بس و أنا في الست سنين دول مكنتش بروح هناك و أقعد احكي زي الاول"جففت دموعها بكفيها "مش قبر ماما لانها توفت من ست سنين زي ما بتقول بس ماما مدفونة مع جدتي الله يرحمها الي كان الأربعين بتاعها الذكرى السنوية بتاعت والدك في اليوم ده أنا شوفتك اول مرة شوفت مراهق في اولى ثانوى بيبكي على قبر والده كنت طفلة صغيرة بتروح مع والدتها المقابر كل اسبوع مرة "
استوعب كل شيء ليكمل لها ببديهية " و طبعا كنتِ بتسمعي كل حاجة بقولها لبابا "
اومئت له بصمت لتُخرج تنهيده طويلة قبل ان تتابع حديثها" مكنتش فاهمة حاجة غير انك صعبان عليا بدأت احفظ عنك كل حاجة من تصرفاتك و حكاويك عن أصحابك و انتقامك لوالدك بس عمرك ما جبت سيرة انه مدحت الي قتله او ان مدحت اتجوز مامتك أصلا لحد ما كبرت و انت كمان كبرت و حكاويك اتغيرت بقيت تتكلم على مشاريعك و طموحك كنت بشوفك كتير في مؤتمرات بتضم رجال الأعمال و أنا مع بابا كنت بشوف الهالة الضخمة و المخيفة الي حواليك "
أنت تقرأ
حماية الشيطان
Romanceكل ما ارادته الحماية من الجميع أولهم كان شقيقها تعلم اذا حدث شيء لوالدها لن تبقى هي لكن بكل سذاجة اختارت حماية الشيطان