9. 𝐫é𝐬𝐳

39 10 6
                                    

Miután leadtuk kabátjainkat a tornaterem felé vettük az irányt de már közel sem vagyok annyira elszánt mint pár perccel ezelőtt. Jimin magabiztosan halad előre, míg én remegő lábakkal tipegek mellette. Közben teljesen lever a víz, hogy a folyosón álló diákok mennyire megbámulnak minket. Úgy néznek mintha legalább is turistalátványosságok lennénk. Az egész iskolát bezengi a tornateremből áradó zene, vannak akik a folyosókon, lépcsőkön élvezik a ritmusokat. A nyitott ajtó elé érve, amiről színes szalagok lógnak kitakarva a kilátást, megtorpanok. Jimin visszalép hozzám és karomra simítva rámnéz.

- Mi a baj?

- Semmi, csak... Talán mégsem volt jó ötlet eljönni.

- Ugyanmár, ezt csak az izgatottság mondatja veled, tudom, hogy te is be akarsz menni oda. -húzza széles mosolyra száját- Ne hagyd, hogy a félelem visszatartson! Gyere és érezzük jól magunkat. -nyújtja ki elém kezét.

Végig nézek pulcsi fedte karján s tekintetem puhának látszó tenyerén állapodik meg. Talán igaza van, és csak túlságosan izgulok a mai este miatt. Végtére is ez az utolsó évem a középiskolában, úgy lenne teljes az emlék ha minden percét kiélvezném. És mégis ki gátolna meg abban, hogy jól érezzem magam? Egyszerűen nem törődöm azokkal akik nem kedvelnek és kész. Mi baj lehetne?

Belecsúsztatom kezem Jimin tenyerébe, aki rákulcsolva ujjaimra elhúzza nekem a színpompás szalagokat. Egy kedves mosollyal köszönöm meg gesztusát és úgy lépek be a partira mintha hercegnő lennék. Alig két lépés után megállok és megcsodálom a bent jól szórakozó embereket. Első ránézésre mindenki nagyszerűen elvan, mindenfelé baráti társaságok nevetgélnek, és a terem egyszerűen mesés. Büszkeséget érzek és némi elégtételt. A napokig tartó munkánk meghozta gyümölcsét.

Jó, nem egy parti szervező cég vagyunk, de azért nem csináltuk rosszul

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Jó, nem egy parti szervező cég vagyunk, de azért nem csináltuk rosszul. Hirtelen valaki rám vetődik oldalról, olyan erővel, hogy majdnem Jiminre zuhanok.

- Haram! -üvölt Chaeyung a fülembe- Azta csajszi, te aztán baszottul jól nézel ki. Mint egy igazi karácsonyi tündérke. Nem is kell ajándék, itt vagy te.

Kínosan nevetek és belül azt kívánom bár Chaeyung be tudná zárni a száját ha nem vagyunk egyedül. Legalább finomabban fogalmazna... Miután Jiminre nézek mégjobban elvörösödöm, hisz ő jól szórakozik a helyzeten, míg én majd' elsüllyedek.

- Hehe, köszi Chae, de nem kell túloznod. Hol vannak a többiek?

- Jin ott táncol Myeonggal -mutatott irányába s keze állását követve én is hamar kiszúrom fogadott bátyámat, aki első ránézésre valóban jól érzi magát Myeonggal- Hyein a mosdóban, Taehyung meg... passz, nem tom' egy ideje már nem láttam. De te! -mutat rám- Ez a ruha fantasztikus, honnan van?

- A szekrényemből. -felnevet, és hallom, hogy Jimin is felkuncog mellettem.

- Látom együtt jöttetek. -állapította meg a nyílvánvalót miközben inkább Jiminhez beszélt- Van kedved leereszkedni a pórnéphez és csatlakozni hozzánk?

𝐅𝐨𝐠𝐚𝐝𝐣𝐮𝐧𝐤 (Jimin fanfiction)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant