19) Protect the enemy

1.2K 167 8
                                    

Hojky minna! ^^ Pardon, že nevyšel dlouho další díl, ale poslední dobou jsem trochu zaneprázdněná... A ne, nehraju Lolko xDD Mám jistou zakázku, kterou jsem ještě nedodělala... a snažím se vymyslet něco do Rivals... + pomáhám Lutv s jejími knížkami.. :DD + píšem spolu novou knížku a ještě musíme dodělat další díl Chance... 

,,Dík za všechno" řekla jsem směrem k Nairovi, když mě dovezl k mému domu. ,,Není zač" řekl s úsměvem blonďáček a rozjel se směrem domů. Já došla k velkým dveřím a zazvonila. Otevřel mi sluha a já vešla dovnitř.

Vyběhla jsem nahoru, do svého pokoje a lehla si do postele. Byla jsem šíleně unavená. Izuki zůstal bydlet u Naira, ale všichni se budeme pravidelně scházet... Bylo odpoledne a já potřebovala trochu spánku. Stejně jsem za pár minut usla...

Probudil mě zvonící mobil. Vysoukala jsem se z postele a došla ke stolu, na který jsem ho položila. Přišla mi Smska. Od Strážců. *Jak sakra zjistili moje číslo?!* projelo mi prvně hlavou. ,,Dnes musíte ochránit jednu dívku. Jde po ni mafie. Setkáte se v kavárně Lost kousek odsud ve 20:00." stálo tam. 

Fajn, tohle bude zajímavá prácička. Všimla jsem si, že venku už je tma. Koukla jsem se na hodiny. Za deset minut bylo osm. *Kurde!* pomyslela jsem si. Rychle jsem se převlékla do černého a sebrala si pár házecích nožíků a další zbraně.

Rychlostí blesku jsem se vyřítila z domu. Strážcovství se hodilo. Normálně bych to nestihla, ale s touto rychlostí jsem byla v kavárně Lost za pár minut. 

Vešla jsem dovnitř. Všimla jsem si dvanáctileté blondýnky sedící v rohu. Když mě uviděla, zvedla ruku. Došla jsem k ní a sedla si. Najednou mi něco došlo. Vypadala přesně... přesně jako ta dívka, které jsem zabila otce.

Ne.. to byla ona! 

,,Uh.. A-ahoj" řekla jsem lehce nervózně. Mile jsem se usmála. ,,Dobrý den. Vy jste můj ochránce?" zeptala se. Přikývla jsem. Divně si mě prohlížela. ,,Neznáme se odněkud?" špitne. Zakývu hlavou. ,,Nejspíš sis mě s někým spletla" odvětím.

,,Mimochodem, co se děje?" dodám. ,,No.. nedávno mi zabili otce... A mafie jde teď i po mě, protože otec měl spoustu dluhů. Matka je v zahraničí a dům je nechráněný" špitla. 

,,Fajn.. Takže.. mám ochránit tvůj dům a váš majetek.. To nebude problém" odvětím. ,,Věřím ve vás, paní" špitne dívenka. Usměju se. ,,No.. pojďme" řeknu. 

Obě jsme vstaly a zamířily k jejímu domu. To vyvolávalo vzpomínky. Bylo to jako tu noc.. Ticho.. pár opilců potulujících se nocí.

Dívenka se natiskla víc na mě, když viděla muže, který šel proti nám. Vypadal, že nemá zrovna nejlepší úmysly. 

Najednou vytasil nůž. ,,Navalte prachy, nebo vás zabiju!" zakřičel. Ušklíbla jsem se. Na tohle jsem ani nepotřebovala svoje dýky. Jednoduše jsem ho chytla za zápěstí a svalila na zem. Kopla jsem do něj a sebrala mu nůž.

,,Můžem jít" pronesu a jeho nůž si schovám do kapsy. Dívenka na mě vyjeveně čuměla. Muž ležel na zemi a radši nic neříkal. Cítila jsem jeho strach. 

Za chvíli jsme došli k jejímu domu. Ona odemkla a pozvala mě dále. Sezula jsem si boty a společně jsme šly do kuchyně. ,,Chcete kávu?" zeptala se. přikývnu.

Dívka nalila vodu do varné konvice a zapla jí. Poté jen zalila můj šálek kávy a podala mi jej. Poděkovala jsem a poté jsme se přesunuly do obýváku. Ona pustila televizi a společně jsme se dívaly na nějaký seriál.

-

Vyrušil mě jakýsi zvuk. Někdo rozbil okno. ,,Zůstaň tu." pronesu. Tiše řeknu pár nesrozumitelných slov a v ruce se mi objeví dýky. Rychle se přesunu do kuchyně. Uslyším kroky. Bylo jich asi pět. 

,,Není moc hezké přijít bez oznámení" zasměju se. ,,Co seš zač?! Nějakej trapnej ochránce?" zasmál se jeden z nich. ,,Promiň.. budeme tě muset zabít... je to škoda" pronesl další. 

,,Uvidíme, kdo koho zabije" zazubím se. Rozběhnu se po jednom, kterého skopnu na zem a proříznu mu hrdlo. Vystříkne krev. ,,Kdo dál?" pronesu s úšklebkem. 

-

Za chvíli byla kuchyně plná mrtvol a krve. Najednou uslyším pištění. *Ta holka!* probleskne mi hlavou. Rychle doběhnu do obýváku. Uvidím toho chlápka.. který mi dal tu zakázku.. abych zabila otce té dívenky. 

Měl nůž u jejího krku. Zamračila jsem se.

,,Ale ale! kdopak to tu je! Slečna Asami? Nečekal bych, že zrovna vás tady potkám. Zajímavé! Vy pracujete i pro dobro?!" zasmál se

,,Cože?" špitne dívka.

,,Jistě. Vzhledem k tomu, že byl Nairo mimo... Byla to má práce" odvětím. ,,Opravdu, opravdu zajímavé!" zasmál se.

,,O co tu jde?" zeptá se dívka.

,,Oh! Ona ti to neřekla.. Smutné... Bohužel.. to ona ti zabila otce.. a teď tě chrání.. Ironie, že?" zasmál se muž.

,,C-cože?" špitne blondýnka a steče jí pár slz.

,,Zmrde" pronesu směrem k muži.

,,To, co sis navařila, to si sníš" zasměje se.

,,Ano, ale prvně tě probodnu" zavrčím.


Yo! Zas jsem to ukočila v tom nejzajímavějším.. dont kill me, pls :DD Mám ještě práci :c Děkuji za všechny vote a komenty! ^^

-Lia

GuardianKde žijí příběhy. Začni objevovat