"i know he's crazy but he's the one i want
i'll tell you something right now
i'd rather burn my whole life down
now i'm running with my dress unbuttoned
screaming "But Daddy I love him!"_________________
Yaz akşamının hafif rüzgarı yüzünü okşadığında istemsiz gülümsedi. Sokak normalde olduğundan daha kalabalıktı. Gençler, çiftler herkes havanın tadını çıkartıyordu. Sirius kendisine olan bakışların azaldığını fark edince bir kez daha gülümsedi. Her şey yoluna giriyordu.
"Neye gülüyorsun öyle?" Etrafı izlemeye öyle dalmıştı ki elinde poşetler ile yanına gelen Remus'u yeni fark etmişti. Rüzgar saçlarını biraz dağıtmıştı. Üstünde ona çok yakışan kazaklarından yoktu ama Sirius'un hırkalarından biri vardı. Biraz kısa geldiği için bazen karın kısmı açılıyordu. Remus düzeltme gereği duymamıştı.
"Hiiç öyle etrafa bakıyordum, aldın mı her şeyi?"
"Fazlasıyla renkli bir alışveriş oldu hayatım bana bıraktığın için çok sağ ol"
Remus'un elindeki poşetlerden sarkan süslere bakıp sırıttı. Hava çok güzel olduğu için kendisi bir yere oturmuş, Remus'u alışverişe yollamıştı. Şimdi evi süslemek için yeterince malzemeleri vardı işte.
"Çok heyecanlıyım Aylak" yanına oturan sevgilisinin koluna girmişti hemen. Onunla aynı heyecanı paylaşıp paylaşmadığını merak etmişti.
"Ben de öyle ama sanırsam en heyecanlımız Harry"
"Eh normal olarak"
2 gün sonra Harry'nin 16.yaş günüydü. Sirius ve Remus bunun en mükemmel doğum günü olması için bir haftadır uğraşıyorlardı. Harry'nin tüm arkadaşları davet edilmişti. Sevdiği herkes olacaktı. İkisi de onun ilk doğum günü partisi olduğunu biliyor bu yüzden detaylara ekstra özen gösteriyordu.
"Bana hala kiminle sevgili olduğunu söylemediğine inanmıyorum" Başını yavaşça omzuna bıraktığında homurdanmıştı. Harry'nin kendisine anlatmasını bekliyor ama buluşmaları arttıkça daha da meraklanıyordu.
"Benim söylemem doğru olmaz sende biliyorsun hem sanırsam doğum gününe o da davetli"
"Ah cidden benden gizlemek için iyi bir sebebi olsa iyi olur"
"İnan bana hayatım gayet iyi bir sebebi var"
Remus yüzünü hırkasının içine gömdüğünde yumuşadığını hissetti. Onun aksine sevgilisi rüzgarlı havaları sevmezdi. Sirius için katlandığını biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the black dog - wolfstar
Fanfic"Evet millet sanırım hepinize söyleme zamanımız geldi ben ve Remus birlikteyiz!" Yoldaşlık üyeleri ve hatta vaftiz oğlu dahi Tonks ve Remus'u tebrik ederken Sirius Black nefes almakta güçlük çekmeye başlamıştı. 14 yılda değişen şeyler yüzüne çarpma...