10. část

324 23 10
                                    

Ahoj..no vím že tahle část je kratší a hlavně o ničem, ale nebojte se..další už bude lepší..:(

Jen co jsem přijela domů. Vběhla jsem do dveří, zavřela, svezla se po nich na zem a pustila se do histerickýho pláče. Vím že mužů, protože rodiče dneska přijedou z práce až po devátý ráno a teď je něco kolem půl jedný. Ani nevím proč brečím. Možná proto, že jsem byla tak zbabělá a utekla domů. Nebo protože si neumím představit ty dvě hrdličky na romantický večeři u ní doma. A taky určitě kvůli tomu,že se bojím co se děje mezi Rossem a Maiou na tom večírku beze mě.

Dobře to je hodně důvodu, ale já teď nechci být ta slabá. Šla jsem se uklidnit do vany. Asi tak dvacet minut jsem se tam máčela. A když jsem si vyfoukala hlavu a převlékla do delšího trička a čistých kalhotek někdo zazvonil.

Fakt jsem se lekla protože kdo zvoní na lidi,když je něco málo po jedný ráno? Pomaloučku jsem sešla dolů a tak trochu doufala, že si ze mě někdo dělal srandu a už utekl. Bohužel jsem se zmýlila a někdo zvonil neustále na ten pitomej zvonek.

"Kdo je?" Pípla jsem

"Katie, otevři prosím" No to si dělá srandu ne ?!?Těď už jsem fakt vytočená. Prudce jsem otevřela dveře a vyjela na něj.

"Co chceš tak důležitýho,že na mě zvoníš v jednu ráno?!? Copak jsi se úplně zbláznil?!?" Ano, byl to Ross

"Počkej, není to jak to vypadá, chci ti to vysvětlit" Prosil mě

"Není? Takže mi chceš říct, že mě Maia celou tu dobu nevraždila očima a neflirtovala s tebou? Haha no jasně. Víš co, tady není co vysvětlovat, užij si večeři při svíčkách a romantickej film" Vyprskla jsem a vztekle mu zabouchla dveře před nosem. Okamžitě jsem se o ně opřela a nechala slzy, aby mi stékaly po tvářích.

"Kate, lásko..otevři" naléhal Ross, ale já nechtěla aby mě viděl brečet a tak jsem tam čekala dál. Asi po deseti minutách jsem se šla napít vody, protože mě po tom brečení bolela hlava. Už jsem se chystala jít po schodech nahoru, ale v tu ránu jsem se zastavila. To si dělá prdel?! Když jsem totiž šla nahoru omylem jsem se koukla ven z okýnka a zahlédla Rosse jak leží u dveří na lavičce. Já už myslela že je pryč.

Rozběhla jsem se ven a hned se otřásla zimou. Uviděla jsem Rosse spícího na lavičce, kterej vypadá tak sladce. Lehce jsem ho políbila na tvář a zacloumala s ním. Ross otevřel oči a já ho popadla a táhla k sobě do pokoje.

Jelikož byl úplně promrzlej sundala jsem z něho bundu a boty ,položila do postele a přikryla ho mojí teploučkou peřinou. Ptáte se proč se k němu chovám jak k dítěti? Protože je ještě rozespalej a pravděpodobně nachlazenej. Rychle jsem si lehla a zachumlala se k němu. Už jsem myslela že spí, ale ucítila jsem jeho paži na mých bocích a víc se k němu přimáčkla.

"Kate, musím ti to všechno říct,víš já-" nestihl to ani doříct a já ho přerušila.

"Miláčku, vyřešíme to ráno, teď se pořádně vyspi jo?" Promluvila jsem potichu

"Miluju tě" slyšela jsem jeho dokonalý hlas

"Já tebe" Už jsem se nemohla na něj dýl zlobit.

***

Ráno mě probudil Ross. Dával mě pusinky po celém obličeji a mě to hrozně lechtalo.

"Hmm. Co mě budíš ty otravo?" Ušklíbla jsem se na něj a hned na to usmála.

"Už jsem to nemohl vydržet" řekl a pohladil mě po vlasech. Jen jsem se uculila a odešla do koupelny.

Když na mě dopadaly kapky vody, vzpomněla jsem si na včerejšek. Jsem fakt asi úplně blbá? Včera se tam Ross nechal svádět Maiou a pak ho nechám aby mi dával polibky na obličej? (Jo bylo to aby mě vzbudil, ale i tak) No tak to teda ne!

Potom, co jsem se dala zase do kupy, šla jsem do obýváku, kde zatím čekal Ross. Chtěl něco říct, ale já ho s ignorem přešla a mířila do kuchyně.

Dobře, nejprve jsem chtěla jít do obýváku, ale pak jsem se snažila vyhnout konverzaci na téma Maia. Ano přiznávám, jsem hroznej srab, ale bojím se že bych mu to hned odpustila....asi proto že ho fakt hrozně miluju.... jsem to ale kráva!

"Katie..co se děje?" Zeptal se zoufale Ross.

"Děláš si ze mě srandu?!? Včera se tam necháš oblbovat tou holkou, domluvíte si spolu večeři při svíčkách u doma a ty se mě ptáš co se děje?!?" Rozkřikla jsem

"Vážně?!? Tak fajn, já ti řeknu jak to je.. Vždycky jsme s Maiou byli jen kámoši, nic víc! Říkal jsem jí o tobě a fakt netušim co to včera do ní vjelo.! Abych řekl pravdu, byl jsem už trochu opilej a když tam něco plácala o večeři nebo co, tak jsem ji ani neposlouchal! A pak jsem jen zahlédl jak běžíš pryč, tak jsem se tě snažil dohnat, ale ty jsi ujela taxíkem..a jestli chceš vědět jak to dopadlo. Potom co jsi odešla mě Maia začala tahat k ní domů a já jsem jí řekl že nemám zájem, ať mě nechá bejt. A jestli mě nevěříš tak si to klidně ověř u Rockyho, ten tam byl taky!!" Vychrlil na mě rychle.

Chvilkama zněl naštvaně a mě po tomhle proslovu došla řeč a nevím proč, ale začaly se mi valit slzy z očí. Nevím proč..., ale vím..Jak jsem mohla být tak blbá?

"Fakt?" Zašeptala jsem mezi vzlykama..to bylo jediný na co jsem se vzmohla.

"Kate, princezno neplač. Nechtěl jsem být hnusnej, ale ty jsi mě nechtěla vyslechnout...moc se ti omlouvám za to všechno ale - " Nestihl to ani doříct, protože jsem ho políbila. Nechtěla jsem už aby mi něco vysvětloval. Miluju ho a věřim mu.

Začala jsem s ústy pohybovat. Nejdřív byl překvapenej, ale pak se přidal. Když nám došel dech odtáhli jsme se a já zabořila hlavu do jeho hrudi a vdechovala jeho vůni.

Těď vím už jen jedno..nikdy ho nechci ztratit!


I love you! ( FF Ross Lynch )Kde žijí příběhy. Začni objevovat