11 část

349 22 18
                                    

Dobře..nevím jestli je to proto, že jsem dlouho nic nenapsala a nebo proto, že se vám to nelíbí, ale hrozně moc se snížily votes a reads.
To se vám to nelíbí?
Byla bych ráda, kdyby jste se nějak vyjádřili k tomu :D

Dobře s Rossem jsme se usmířili, ale teď mě čeká další problém...
Přijede teta Patty se strejdou Bobem a jejich synem Luisem, kterému je pět let.

Neviděli jsme je asi dva roky, protože se s rodiči pohádali a teď se naši to snaží napravit a tak je pozvali k nám na návštěvu. Můj problém je, že jsem hrozně nervózní. Neviděla jsem je dlouho a bojím se, že se neusmíří.

Mám naštěstí ještě dvacet minut než přijedou a tak utíkám domů, abych se stihla připravit. Těď jsem byla s Rydel venku. Potřebovala si promluvit o Ellovy.

No konečně jsem tu. Než otevřu dveře, zkontroluju čas, abych se ujistila, že stíhám. Hodinky ukazují 13:15 takže mám ještě čtvrt hodiny Uff.

Bohužel za dveřmi mě čekalo nemilé překvapení. Celá moje rodina + strejda, teta a Luis seděli na pohovce. To si dělají srandu? To sakra neumí hodiny?!? Co teď?

Jediná teta si mě všimla a hned ke mě vykročila.

"Kate,ty už si velká slečna" Culila se Patty. Asi se už udobřili...má nějakou dobrou náladu.

***

Po asi hodině povídání Patty, Bob, mamka a taťka jeli na bowling a já tu zůstala s Luisem...super!

*flashback*
"Katie, zlatíčko..něco by jsme od tebe potřebovali" Nejistě se na podívala mamka s nadějí v očích.
"A to je ?" Řekla jsem, mezitím co jsem kousala do sladkého, červeného jablka.
"Mohla by jsi na odpoledne pohlídat Luise? Prosííím" Jen co to dořekla, kousek jablka mi zaskočil a já se začala dusit. Když konečně jsem dostala ten kousek jablka z mýho krku (to zní fakt divně :D) odpověděla jsem mamce.
"Mám hlídat Luise? Mami vždyť víš že ho mám ráda, ale Luis nepatří moc mezi děti co by poslouchaly. Víš baví s ním dělat kraviny, ale starat se o něj....no nevím jestli to zvládnu."
"Kate prosím, chceme Patty a Boba vzít na bowling jako za starých časů, ale s Luisem to prostě nejde" zoufale se na koukala.
"Tak fajn" No to bude super den.!
*end of flashback*

"Luisi nechceš se koukat na pohádky?" Navrhla jsem co dělat, protože fakt nevím, jak se zabavuje pětiletý kluk.

"Pohádky jsou pro trapáky" Odpověděl a začal pobíhat po domě jako šílenec. Když jsem se snažila Luise chytit někdo mi volal. Lepší načasování by nebylo?!? Na obrazovku jsem se ale usmála.

"Ahoj Rossi co se děje?" Snažila jsem se znít v klidu.

"Nechceš dneska někam zajít? Venku je hrozný vedro." Aw, to je miláček, ale pořád tu mám toho malýho otravu.

"Zlato moc ráda, ale musím hlídat bratrance..někdy příště?" Achjo, tak moc s ním chci někam jít.

"A jak ti jde hlídání?" Ignoroval mojí otázku.

"Ehm..no nic moc. Tenhle cvok lítá z pokoje do pokoje a nic co mu nabídnu nechce dělat. Asi se z něj zblázním" Zasmála jsem se

"No, a co by jsi řekla kdyby jsme zašli na plavečák?" Cože? To nevnímal co jsem mu řekla? Je tu Luis..haló.

"Jestli si nepamatuješ, před chvílí jsem ti říkala, že hlídám bratrance." Řekla jsem znuděně.

"Pamatuju" smál se "Vždyť myslím, ty, já a tvůj bratranec. My dva budeme spolu a on se alespoň nějak zabaví ne?" Tohle není vůbec špatný nápad..ne to je přímo skvělý nápad!

"To je boží, si fakt génius Rossíku" Smála jsem se mu.

***

Už jsme konečně doma. Nebudu vám lhát, ale mám toho fakt dost! Naštěstí tam byl Ross a trochu Luise zabavil.

Těď sedíme v obýváku jen já a Ross.
Ostatní si nazouvají boty, protože už odjíždí. Když píšu ostatní, myslím tím všechny..ano, i moji rodiče. Rozhodly se, že dneska přespí u tety a strejdy.
Já už se s nima rozloučila, takže teď se plně věnuju televizi a..- kdo to tady tak hrozně křičí.!!?

Zvednu hlavu a vidím jak se Ross uculuje a Luis křičí a běží k tetě.

"Co se stalo?!?" Vyhrkla jsem na Rosse, protože na 100% vím,že s tím má něco společnýho.

"No." Smál se "Luis mi pošeptal, že se mu líbíš a tak jsem mu prostě řekl, že už si jen a jen moje.!" Řekl a stydlivě se na mě podíval

"Ty si sladkej!" Culila jsem se

"Víš že kluci nemají rádi když jim někdo říká že je sladkej nebo roztomilej nebo tak?" A uraženě se koukl jinam

"Ale noták..." Nic..nereagoval. Fajn zkusíme to jinak. "Dobře už to neřeknu..spokojenej?" Usmála jsem
se na něj

"Naprosto" Řekl a dal mi pusu do vlasů. Aww..stejnak je roztomilej!

**o hodinu později (rodiče už odjeli)

Těď je teprve něco kolem půl osmý večer a já a Ross sledujeme filmy v mojí posteli u mě v pokoji. Ross tu bude spát. Zeptala jsem se ho ze dvou důvodu.

První - Moc nemám ráda, když jsem u nás doma sama přes noc.

Druhý - Prostě tu Rosse chci!! :D

Právě běží nějaký horor. Já horory nesnáším a Ross taky ne..Vůbec netuším proč na něj koukáme.
Vypla jsem film a odnesla ho na stůl. Ross nahodil pohled Proč? ale ten jsem já ignorovala a ptala se na svojí otázku.

"Proč si tam pustil horor? Nesnášim je a ty taky ne" Já jsem na oplátku na něj koukala pohledem WTF? a on se jen smál.

"Protože jsem chtěl, aby ses ke mě tulila" Šibalsky se ušklíbl

"Pitomče" Zamrmala jsem si pro sebe.

"Cože si to řekla?" Vstal z postele a přešel ke mě. Nó, tak on to asi slyšel.(asi :D) Kruci. Fajn, zbývá mi už jen jediný. Hrát jeho hru.

"Slyšel si" Mrkla jsem.

"To si neměla říkat" Uchechtl se a já v jeho očích viděla, že něco chystá.

Jako bych to neříkala..Ross mě chytl, hodil na postel,klekl si na mě a začal mě hrozně lechtat. Proč mu to tak jde?

"Rossi pře-přestaň já-já se počůram" Nějak sem vykoktala. Bohužel jsem nelhala..Fakt už to mám na krajíčku.

"Řekni že jsem nejlepší kluk na světe" Argh to je vyděrač. Takovou radost mu neudělám.

"Nikdy!" Odsekla jsem mezi smíchem.

"Když myslíš" Uchechtl se a začal mě ještě víc lechtat a já už to jen tak tak udržela.

"Fajn..Ross j-je nejlep-pší kluk na s-světě." Nějak jsem to dostala ze sebe, ale šlo to těžko když mě lechtal a já ještě se držela abych se nepočůrala.

"A nejkrásnější" Dělá si ze mě srandu?!?

"Fajn..a nejkrásnější"
Když jsem to dořekla přestal, ale pořád byl nalepenej na mě.

Najednou mě políbil. Bylo to..dokonalý, jako vždy. Jenže dnes to bylo jiný..vzrušující a vášnivý. Už asi tuším jak to dneska dopadne.

Dobře..teď jedna otázka.
Chcete abych popsala..ehm ehm víte co :D? Protože to klidně přeskočím :D Byla bych ráda kdyby jste se vyjádřili, protože pak nevím co chcete a pravděpodobně bych to přeskočila :D

I love you! ( FF Ross Lynch )Kde žijí příběhy. Začni objevovat