- Szerintem nem kéne többé a közelébe menned. -jegyzi meg Chaehyung miután elmeséltem neki mi történt.
Nem akartam, hogy ő vagy akár Hyein tudomást szerezzenek róla, de olyan gyorsan terjednek itt a hírek akár a futótűz, ezért kénytelen voltam beavatni a lányokat.
- Ugye most csak viccelsz? Jimin nem csinált semmit, ahogy Taehyung sem, ez csak... így alakult. -vonom meg vállam.
- Így mi? Csak poénból verekedtek össze és zuhantak le a lépcsőn mi?
- Csak egy szörnyű félreértés volt.
- Félreértés? Miért, talán nem igaz, hogy csókolóztatok Jiminnel?
- De igen, de...
- És gyengéd érzelmeid vannak iránta nem?
- Hát... talán. Nem tudom, de...
- Akkor mi ezen a félreértés? Mindennek ami történt volt alapja.
- Nem Chae, ez ennél bonyolultabb. Először is fogalmam se volt, hogy Jimin meg fog csókolni, ahogy arról sem, hogy Tae megtudja, mármint így tudja meg. Másrészt még ha ez mind így is történt akkor sem kellett volna úgy beszélnie velem, máshogy is megbeszélhettük volna a dolgokat, tehát nem csoda, hogy Jimin a védelmemre kelt, hidd el ha ott lettél volna te is rá szóltál volna Taere.
- Szóval akkor a pénzes fiú a hős, Taehyung pedig a rossz ebben a sztoriban?
- Nem! Természetesen nem, nem is mondtam ilyet. De... Tulajdonképpen te most meghallgatni akartad a történteket vagy hibáztatni Jimint és engem?
- Én nem hibáztatok senkit, csak igyekszem az összes érintett fél részéről körbejárni ezt a sztorit. És azon a véleményen vagyok, hogy ezúttal nem te vagy az áldozat hanem Taehyung, teljesen mindegy, hogy szándékosan vagy véletlen-e de fájdalmat okoztál neki. Nem hibáztatom azért mert így jött ki rajta a fájdalom. Végülis nem könnyű szembesülni azzal, hogy a személy aki tetszik nekünk mással enyeleg titokban.
- Először is nem enyelegtünk, másodszor pedig honnan a fenéből kellett volna tudnom, hogy tetszem Taehyungnak? Soha még csak jelét sem adta ennek.
- Egy igaz barát észreveszi a másikon ha szerelmes lesz, még akkor is ha megpróbálja eltitkolni.
- Szóval már rossz barát is vagyok, szuper. -felálltam, hogy kimenjek a szobából, ami mostanra csatatérré vált- Kössz szépen.
- Jaj már Haram, ne csináld ezt, nem mondtam ilyet, csak szerintem látnod kellett volna Taehyungon, hogy többet érez irántad. Mi is láttuk.
- Hát, sajnálom, hogy ennyire vak vagyok és szar barát amiért semmit sem vettem észre ebből. -tártam szét karjaim- Kövezzetek meg. De a széket is hozzám vághatjátok, mindegy. -kinyitottam az ajtót.
- Ne csináld már ezt Haram. Most mégis hová mész?
- El. Még véletlenül se szeretnélek titeket is megbántani a szar személyiségemmel.
- Haram várj, ne menj el, nem úgy gondoltuk. -állt fel Hyein is.
De már nem válaszoltam, simán csak becsuktam magam mögött az ajtót és nekivágtam a szálloda kanyargós folyosóinak. Nem volt konkrét úticélom, csak mentem a lábaim után. Mire feleszméltem Jiminék szobája előtt álltam és csak bámulva a nagy vaj színű falapot azon gondolkoztam vajon itt van-e, hogy jól van-e és esetleg mit csinálhat. Már be akartam kopogni mikor hangokra lettem figyelmes, úgy tűnt van nála valaki. Szorosan az ajtóra tapadtam és igyekeztem minél több dolgot kideríteni.
YOU ARE READING
𝐅𝐨𝐠𝐚𝐝𝐣𝐮𝐧𝐤 (Jimin fanfiction)
Fanfiction𝐌𝐞𝐫𝐭 𝐬𝐨𝐤𝐬𝐳𝐨𝐫 𝐚 𝐥𝐞𝐠á𝐫𝐭𝐚𝐭𝐥𝐚𝐧𝐚𝐛𝐛𝐧𝐚𝐤 𝐭ű𝐧ő 𝐣á𝐭é𝐤𝐨𝐤 𝐡𝐨𝐫𝐝𝐨𝐳𝐳á𝐤 𝐚 𝐥𝐞𝐠𝐧𝐞𝐡𝐞𝐳𝐞𝐛𝐛 𝐤ö𝐯𝐞𝐭𝐤𝐞𝐳𝐦é𝐧𝐲𝐞𝐤𝐞𝐭. 𝐉ó𝐥 𝐯𝐢𝐠𝐲á𝐳𝐳 𝐦𝐢𝐫𝐞 𝐦𝐨𝐧𝐝𝐚𝐬𝐳 𝐢𝐠𝐞𝐧𝐭! ❗FIGYELEM❗A történet tartalmaz trágá...