2 hafta
"annem vallahi yeter ya!" Diye isyan ediyordu yiğit. Haklıydı. Sonuçta kelle paça içirmeye çalışıyordu. Yiğit yüzünü buruşturup bataniyeyi başı görünmeyecek kadar çekti.
"Vallahi bıktım bu çocuğun elinden." Diye söylendi annesi.
"Eylülüm rahat mı bıraksan çocuğu acaba." Bana döndü.
"Haksız mıyım ama bunu içince hiçbir şeyi kalmayacak." Ne diyeceğimi bilemedim ilk önce.
"Gidelim de bir çay iç sen hadi. Rahat bırak çocuğu da." Söylene söylene çıktılar odadan. Yiğit başını birazcık çıkarttı.
"Gittiler mi?"
"Gittiler." Rahatlıkla çıktı battaniyenin altından.
"Ohhh." Gülüp dağılan battaniyesini düzenleyip üzerine örttüm. Arakama döneceğim zaman bileğimden tuttu.
"Yanıma yatsana. Yani rahatsız olmayacaksan." Olmazdım.
"Olmam ama annenler gelirse." Bileğimi bırakıp parmaklarımla oynamaya başladı.
"Gelmezler yeni gittiler zaten." Dudaklarımı bükünce oda büktü.
"Peki." Ayakkabılarımı çıkarttım. Pembe çoraplarıma gülerek bakıyordu.
"Herşeyin pembe." Battaniyeyi kaldırıp yanında yer açtı. Yanına uzandığımda sarılıp saçımdan öptü.
"Biraz pembe aşığı olabilirim." Dedim.
"Birazdan fazla gibi." Başımı göğsüne yasladım. Biraz zaman geçtikten sonra gözlerimin yavaş yavaş kapanırken yiğitin sesini duydum.
"Baba hiç yukarı çıkmadan eve geçer misiniz? Hayır birşey olmadı. Yağmur uyudu baba. Tamam. Sabah gelmenize gerek yok. Fıratlar gelecek. Sizede iyi geceler."
🎡
1 ay sonra
Bir önümdeki tuvale baktım birde bulunduğum ortama baktım. Çok ünlü bir ressamın sergisindeydim.
Titreyen telefonum ile telefonumu açtım.Yazan yiğitti. Hemen sohbete girdim.
Gönderen yiğit: nasıl gidiyor sergi
Sıkıcı
Bunaltıcı
Gönderen yiğit: kaçırayım mı seni?
Çok isterdim ama olmaz
Kadın çok yetenekli ve ünlü
Ondan kapmam gereken şeyler var
Gönderen yiğit: bence kadının senden öğrenmesi gereken şeyler var
Neymiş onlar?
Gönderen yiğit: bence sen ondan daha iyi çiziyorsun
Saçmalama yiğit.
Gönderen yiğit: saçmalamıyorum
Kadın tuvale sadece kare çizmiş.
Bunun neresi sanat yağmur