7- Milyonda Bir Aşık

16 7 8
                                    


"Moralin neden bozuk?" Yoongi, Jimin'e bunu sorduğunda tatilden dönmesinin üzerinden kısa bir zaman geçmişti.

"Moralim neden bozuk olsun?" Jimin içtiği bardağı çevirerek içindeki sıvının dönmesini izledi.

"Ben de onu soruyorum. İçmeye boşuna çıkmadık."

Jimin saçlarını geriye iterek ofladı. "Sadece... saçma gelecek biliyorum... beni takip eden kız vardı ya."

"Evet?"

"Bir anda ortadan kayboldu."

Yoongi içkisinden bir yudum alırken başını yavaş yavaş salladı. "Bu iyi bir şey değil mi?"

"Emin değilim."

"Bahsettiğin kız karşı dairende yaşamıyor muydu?"

Jimin hafif gülerek başını salladı ve bir yudum da o aldı. "Döndüğümde taşınmıştı. Eşyaları bile almamış."

"Sana ait olan bir şeyi falan alıp kaçtığından mı şüpheleniyorsun? Ya da gizlice fotoğraflarını çekmesinden?"

"Fotoğraflarımı gizlemeden, açık bir şekilde çekti zaten." iç çekti. "Video da çekti. Çektiği kamerayı da giderken masanın üzerine bırakmış."

Yoongi bu defa kaşlarını çattı. Biraz uykulu görünse de arkadaşını dikkatle dinliyordu. "Kamerayı mı bırakmış? Yani.. bu başka bir yere kopyalamadığını göstermez gerçi."

"Görüntülerimi paylaşacağını ya da satacağını sanmıyorum. Ki müstehcen bir görüntü de yok zaten ortada." diye ekledi hyungunun konuşmaya hazırlandığını fark edince. "Sadece biraz gezdik, alışveriş yaptık, sohbet ettik falan. Ayrıca benim vergi meselesini de o çözdü. Belgeyi gördüğü anda anladı."

Yoongi bu defa şaşırdığını belli edercesine küçük gözlerini ardına kadar açmıştı. "Bir şeyin peşinde olmadığına emin misin?"

"Sanmıyorum... ama uyuşturucu kullandığından şüphelendim. Ya fazla doz falan aldıysa? Yani gittikten sonra..."

"Şimdi bir dakika... demin söylediklerinden anladığım kadarıyla bu kızla tatile gitmişsin."

Jimin dudaklarını büzüp suçlu suçlu başını salladı.

"Üstelik özel bir meselende de sana yardım etmiş. Ona neden belgeyi gösterdin ki?"

"Yatakta oturuyorduk, hyung arayınca kağıdı elime aldım. O zaman gördü." Jimin cümlesini kurarken hyungunun ne düşüneceğinden endişe etmeye başlamıştı bile.

"Kızı odana mı aldın?"

"Teknik olarak odama almadım."

"Peki neden odandaydı?"

"Çünkü o da odada kalıyordu."

Yoongi alnını sıvazlayarak içkisinden büyük bir yudum daha aldı. Jimin'in daha az suçlu görünmek için takındığı sevimli gülümseme bu sefer işe yarayacak gibi durmuyordu.

"Kızla aynı odada mı kaldın?" hafif eğilip fısıldamıştı. "Aranızda bir şey olmadığına inanmamı bekleme o zaman."

"İlk birkaç gün olmadı." Jimin gözlerini kaçırdı. "Sonra.. yani eğleniyorduk sadece ve... oldu bir şeyler."

"Olduktan sonra? Giderken bir şey söylemedi mi?"

"Gittiğini görmedim bile... ben uyurken gitmiş."

Yoongi kaşlarını kaldırdı. "Yani seni kullanılmış bir mendil gibi bıraktı mı?"

"Hyung..."

Yoongi iç çekti. "Tamam, şaka yapmayacağım. Ama bu biraz garip."

MİLYONDA BİR KIZ (BTS-JİMİN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin