ALEXA
Ma trezesc dis-de-dimineata bucuroasă gandindu-ma la prima zi din clasa a Xa.
Ca de obicei Nicole este prima la baie iar eu ramanad ultima.
Cand mi-a spus ca vrea sa se mute la acelasi liceu cu mine am fost foarte bucuroasă iar eu si mama ne-am pus de acord sa stea cu noi, pana la urma e sora mea.Dupa ce iese si ea intru si-mi fac rutina ,ma îmbrac cu niste blugi negri mulati ,o bluzita alba cu maneci scurte ,parul il prind intr-un coc neglijent,iar in picioare îmi iau niste tenesi albi cu negru.
Mergem jos ,iar mama ne astepta sa mâncăm.-Buna dimineata fetelor,ne zice mama foarte zâmbitoare.
-Neata ,ii zicem amândouă.
După ce mâncăm mama ne duce cu masina la liceu nu inainte sa ne zica:
-Sa aveti un an frumos si note bune,iar noi coborâm din masina ii facem cu mana si ne îndreptăm spre liceu unde ne întâlnim cu prietenele noastre Angela si Tiffanny(al doilea prenume al Andreei)
-Hei fetelor,ne spun ele.
-Hei,le spunem si noi.Si intram in clasa noastra fiecare asezandu-se la locurile lor ,iar eu ii spun lui Nicole sa se aseze langa mine in prima banca.
Peste putin timp vine si dirigintă noastra care este de matematică.
NICOLE
-Buna dimineata copii si bine ati venit intru-un an nou scolar mai bun ,acum depinde de fiecare.Avem si colegii noi anul acesta si o rog pe Nicole sa vina in fata clasei sa se prezinte si sa ne spună cate ceva despre ea.
-Buna colegi,ma numesc Nicole dupa cum a spus doamna dirigintă,sunt o fire un pic mai rebelă ca sora mea si sper sa ne intelegem pe parcursul anilor de liceu,si ma duc langa Alexa.
ALEXA
Iar Glorius si încă 3baieti isi fac aparitia in clasa si raman gura-casca la figurat.
-Intarziati mai sunteti copii,ii mustra diriga.Sa vii prezint si pe noii vostri colegi intarziati:Josh,James(al doilea prenume al lui Glorius), Jhonny si Jase,copii din cate am inteles sunteti frati,spune diriga.
-Da doamna,răspunde Josh.
-Pai spuneti cate ceva despre voi.
-Pai suntem frati,toți suntem la fel si ne-am nascut in aceeasi zi,spune Jase ca o gluma,iar colegii nostri bufnesc in ras si eu evident pentru ca nu ma pot abtine.
-Bine copii asezati-va unde vrei.
-Buna colega,zice Glorius asezandu-se langa mine.
-Nenorocita banca cu 3locuri la mijloc in fata,zic in soapta.
-Ma bucur sa te revăd,zice zâmbitor.
-Doamna dirigintă pot sa ma mut in alta banca?o întreb ridicandu-ma in picioare.
-Nu, din pacate nu mai sunt locuri,zice cu o voce blanda iar eu ma asez jos,iar diriga pleaca sa ne aducă orarele.
-Nicole da-te. si o dau la o parte ca sa ies.
-Ce vrei sa faci?ma intreaba speriata.
-Stai la mijloc,ii zic zâmbitoare.
-Tu esti nebună?Cum sa stau la mijloc nu vreau sa fiu victima colaterala.zice speriată.
-Hai te rog,ii zic ca un copil mic.
-Nu,zice ,m-am atasat de scaunul asta.
-Te țin eu minte lasa ca vezi tu,ii zic pe un ton amenințător.si ma asez la loc.
-De ce esti supărată?ma intreaba Glorius cu blândețe.
-Ca sa întrebi tu de aia,ii zic autoritară.
-Esti bine?ma intreaba.
-Da sunt bine,ii zic,nu vezi?Am 2maini,2picioare,un cap sunt bine.
-Ok domnisoara figuranta,zice el.
-Si cea mai populara din liceu,il completez.
-Pai atunci domnisoara figuranto-populara iti doresc o zi plăcută,îmi zice pe un ton batjocoritor.
-La fel domnule batjocoritor-ingamfat,zâmbesc fortat si îmi scot telefonul din buzunar si ma joc pana vine diriga dar ca prin minune intra si îmi închid telefonul.
-Bun copii, acesta este orarul vostru ,in rest o zi buna si fuga acasa.
-Aleluia si plec cu Nicole,Angela si Tiffanny in urma mea.
-Fetelor azi veniti la mine?le întreb.
-Petrecere-npijamale?intreaba Angela.
-Ai ghicit!zic eu.La ora opt jumatate sunteti la mine, ok?
-Ok,zic fetele.
Dragii mei si volumul 2a fost publicat.
Lectura plăcutăShaylin Woodley in rolul Alexei
Willow Shields in rolul lui Nicole
Toni Mahfud in rolul lui Glorius
CITEȘTI
Iubire interzisa(Volumul 2Surori din alte lumi)
RomanceVolumul 2 este plin de secrete si noi personaje. Noi iubri vor se vor uni? Oare secretul ascuns de familia ei se va da in vileag? Va fi oare capturată si omorata? Toate aceste intrebari le veti afla numai daca cititi cartea. LexYYY2002 P.S aceasta...