Capitolul 9

7 1 0
                                    

-la media e Ryan-

RYAN

Ma trezesc dimineata cu nasul afundat in parul ei,tinand-o in brate,ea avand mâinile situate pe pieptul meu.
Incerc sa ma dau jos cumva din pat fara sa o trezesc dar,misiune esuată.
Se trezeste spunând un "Buna dimineata" cu ochii intre-deschisi,eu abandonand misiunea duş si o strang mai bine in brate spunandu-i "Buna dimineata"si o pup pe frunte.

-Ti-e foame?o întreb.

-Da,zice cu o voce somnoroasa.

-Atunci eu ma duc jos sa pregătesc micul de jun,ii zic iar ea zâmbete.

-Clătite cu ciocolată si pe deasupra cu vanilie?ma intreaba.

-Asa o sa fac,iar ea se da jos din pat si merge la baie presupun.

Între timp merg la baia de jos ,facandu-mi dus dar nu inainte sa-mi aleg hainele.

Îmi iau o pereche de blugi negri mulati in acelasi ton cu jaketa de piele si un tricou alb cu mânecă scurtă.
După dus ma duc jos sa fac micul de jun si peste putin timp când este gata mâncarea o vad pe Alexa coborând in hainele de ieri.

-Miroase divin,îmi spune când se asează la masa.

-Hai mănâncă,ii zic punandu-i farfuria cu clatite in fata ,îmi pun si eu si peste 15minute mergem la masina.

-Apropo foarte bune clatitele,îmi zice ea.

-Cand esti singur poti face orice, ii zic zambind.

-Apropo daca nu te superi putem sa dăm o fuga pana acasa te rog?ma intreaba.

-Bine,ii zic si peste 20de minute suntem in fata vilei si intram înăuntru.

-Mami ,Nicole,noi am venit!le anunță.

Sora ei si un caine venind de la etaj isi fac aparitia.

-Daca mai pleci jur ca te leg de pat ,ii zice sora ei imbratisand-o.

-Am fost doar o noapte plecată de acasa,ii zice.

-Pai asa e si ideea ca nu am stat separate si acum a fost ca o bomba când mi-a zis "Mama " ca esti la un prieten de familie,zice aceasta .

-Nicole,el e Ryan cel mai bun prieten îmi e ca un frate ,zice aceasta si simt cum fericirea îmi creste.

-Încântată,zice ea.

-Asemenea,zic eu .

ALEXA

-Dar mama unde e ?o întreb pe Nicole.

-Pai e la bucătărie spală vasele,îmi zice ea.

-Alexa te astept,in 10minute sa fii gata ok?ma intreaba el.

-Bine dar...unde mergem?il întreb surprinsă.

-O sa vezi,si îmi zâmbește strengareste.

-Vin in 10minute,si ma duc sus in camera sa ma schimb si când ma uit in calendar vad ca este 20septembrie,opa,este ziua prietenului meu cel mai bun deci de aceea ma cam grăbeste,ok.
Îmi aleg o cămasa neagră din mătase transparenta si o pereche de blugi albastru inchis mulati si in picioare niste sandale negre.

Îmi aleg o cămasa neagră din mătase transparenta si o pereche de blugi albastru inchis mulati si in picioare niste sandale negre

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dar nu inainte sa uit sa ii iau cadoul prietenului meu din dulap.
Cobor si ii vad pe toti 3 stand de vorba.

-Eu sunt gata,ii zic.

-Esti frumoasa,îmi zice el.

-Mersi,ii întind punga de cadou,la muți ani!ii zic,iar acesta ma îmbrătisează strâns.

-Multumesc, îmi zice si ma pupa pe ambii obraji.

-Nu ai pentru ce,ii zic.

-Hai sa mergem,îmi zice iar mama da din cap înțelegătoare.

-Bine..ii zic.

-Sa nu crezi ca n-am observat ca porti cadoul pe care ti l-am dat,îmi zice in soapta punadu-mi mana pe talie.

-Noi am plecat,le zic si mergem in masina.

Conduce de 3ore si e liniste totala asa ca incerc sa sparg tăcerea:

-Tot nu mi-ai spus unde mergem ,ii zic.

-Ai răbdare,mai avem putin o sa vezi,îmi zice zâmbind în coltul gurii.

Între timp îmi suna telefonul si raspund :

-Alo?!întreb .

-Alexa,vrei sa luam cina diseară in oras?ma intreaba Glorius.

-Nu pot ,am treaba,ii zic si închid telefonul.

-Probleme in paradis?ma intreaba Ryan.

-Un baiat,ii zic.

-O sa dispară in curand admiratorii,zice ca o gluma.

-Da ce gluma buna,ii zic.

-Stiu ,asta e felul meu,îmi zice facandu-mi cu ochiul.

-Ce m-as face fara un prieten ca tine,ii zic iar acesta ramane serios.

-Mda..prieteni,îmi zice dur.

-S-a intamplat ceva?il întreb iar acesta pune frână.

-Am ajuns,îmi zice coborând din masina si îmi deschide portiera iar eu coborând.

-Wow cat de frumos, zic văzând in fata mea o pasjiste unde fluturii zburau,mii de flori superbe mirositoare,iepuri,dar la10 metri era un gard.

-Ma bucur ca iti place,îmi zice.

- De ce e îngrădită aceasta pasjiste?il întreb.

-Pentru ca aici stau iepurii nostrii si mai încolo este casa mamei si a tatei,îmi zice.

-De abea astept sa-ti revăd familia,ii zic entuziasmată.

-Ma bucur,îmi zice.

-Dar nu ma las pana nu prind un iepure,ii zic.

-Nu o sa reusesti,îmi zice.

-Ba da,ii zic imbufnata.

Si un iepuras alb se apropie de mine si dau sa-l dau in brate dar acesta țopăie si fug dupa el dar misiune esuată.

-Ti-am zis ca nu-i prinzi,îmi zice acesta razand.

-Mai taci din gura,ii zic supărată.

Dar nu ma las cu una cu doua si fug dupa iepuri ,si îmi bag mana intr-o scorbură ca sa prind unul dar nu reusesc.
Ma împiedic de Ryan si cădem amândoi de pe deal râzând.

-Esti plin de noroi pe haine,ii zic râzând.

-Tu esti mai rău,îmi spune el râzând.

Eram la cativa milimetri depărtare de a ne săruta si ne oprim din ras uitandu-ne unul in ochii altuia.

Gata si cu acest capitol ,sper sa va placa.
Va doresc o seara plăcută.

Alex Sparrow in rolul lui Ryan

Iubire interzisa(Volumul 2Surori din alte lumi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum