Capitolul 3

13 0 0
                                    

Dar fluierul de final se aude si toata echipa sare-n sus de bucurie.

-Hei,esti bine?ma intreaba Maya.

-Da.si Maya ma ajuta sa ma ridic.

-Am castigat!!! striga si Nicole ma ia pe sus.

-Cum ,?întreb confuză

-Ne-a salvat Ally a intrat ca un fulger in ultima secunda si ne-a salvat.

-Mulțumim Ally,o imbratisez.

-Toți pentru unu si unu pentru toti,zice ea zâmbitoare.

-Pentru ca am castigat mergem la club,zice Ally.

-Fetelor eu nu merg,zic fericită.

-De ce?intreaba toate in afara de Nicole.

-Nu-mi place in club e acel miros de tutun si alcool.

-Hai o sa-ti placa,zice Maya.

-Nu merg,zic impunătoare.

-Hai te rugam,zic toate in cor.

-Nu!

-Lasă ca vezi tu diseară sefa,zice Sarah.

-Nu ma luati cu forța si nu vin.

-Bine sefa,zic ele.

-Pun ele ceva la cale,ii zic Nicolei.

-Mai mult ca sigur,zice ea.

-Băieți,dupa ore sa fiti in sala de sport,la fel si voi fetelor,zice profa.Sunt mândră de voi fetelor ,zice ea in soapta.

-Mulțumim doamna,zic eu.

Eu cu Nicole ne indreptam spre dusuri nu inainte sa-mi iau prosoapele.
Eu cu prietenele mele rămânem singurele la dusuri pana rămân doar eu.
Ma sterg pe corp de picăturile de apa si imi infasor alt prosop pe mine.
Ies de la dusuri si bag feonul in priza ca sa-mi usuc parul,dupa ce termin ,simt o respirație in ceafa ,intorcandu-ma speriata oprind feonul.

-Ce cauti in vestiarul băieților?ma intreaba Glorius.

-De fapt ce cauti tu,aici este vestiarul fetelor uite-te pe usa sau ia-ti niste ochelari,ii zic fara chef dar in acelasi timp rusinata vazandu-ma ca eram doar intr-un prosop.

-Pe usa scria vestiarul băieților,zice pierdandu-si răbdarea.

-Te rog frumos sa iesi Glorius !zic indreptandu-mi mana spre usa.

-Nu!zice el autoritar.

-Ba da o sa iesi, altfel te dau eu afara.

-Nu ies si cu asta basta,zice asezandu-se pe o banca.

-Deci gata mi-am pierdut răbdarea cu tine Glorius, zic furioasă si-l dau afara si ii închid usa in nas.

GLORIUS

Ies de la dusuri si ma-ndrept catre vestiarul baietilor vazandu-le pe cele 2prietene ale Alexei printre care si Nicole stand pe acolo chicotind,au pus ele ceva la cale.
Intru in vestiar si o vad pe Alexa uscandu-si parul,iar picioarele ma duc fix in spatele ei vazand-o înfășurată intr-un prosop.
In încăpere simteam cum nu mai am aer si dau sa imi dreg glasul,iar se întoarce spre mine speriata oprind feonul.

-Ce cauti in vestiarul băieților?o întreb calm.

-De fapt ce cauti tu, aici este vestiarul fetelor uite-te pe usa sau ia-ti niste ochelari,îmi zice fara chef,dar vazand-o rostind in obraji.

-Pe usa scria vestiarul băieților,zic pierdandu-mi răbdarea.

-Te rog frumos sa iesi Glorius!îmi zice indreptandu-si mana înspre clanta.

-Nu!zic autoritar,doamne ce îmi plăcea sa o vad nervoasa mai ales cum ii stătea prosopul infasurat pe corpul ei.

-Ba da o sa iesi,altfel te dau afara,îmi zice ea mie.Chiar voiam sa vad asta.

-Nu ies si cu asta basta,zic asezandu-ma pe o banca.

-Deci gata mi-am pierdut rabdarea cu tine Glorius,zice foarte nervoasa dandu-ma afara trantindu-mi usa-n nas.

Le vad pe cele 3prietene din nou râzând si ma duc sa vad dar ii aud vocea lui Tiffanny daca nu ma-nsel:

-Tare mult voiam sa ii vad fata Alexei când a intrat Glorius peste ea in vestiar,zice Tiffanny si toate înceapă sa rada.

-Ce ati facut?!!zice Alexa din spatele meu nervoasa.

Iar fetele amutesc.

Am postat si acest capitol ,sper sa va placa,la media il aveti pe Glorius.,va doresc o seara plăcută.
Cu drag LexYYY2002.

Shaylin Woodley in rolul Alexei
Willow Shields in rolul lui Nicole
Zendaya in rolul lui Angela
Bella Throme in rolul lui Tiffanny
Toni Mahfud in rolul lui Glorius
Jacob Whitesides in rolul lui Jase

François Arnaud in rolul lui Josh
Bruno Gagliasso in rolul lui Jhonny

Iubire interzisa(Volumul 2Surori din alte lumi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum