-Nu scumpo, nu te confund,eu sunt...
-Alexa!Stai!ma striga Glorius,iar chelnerul dispare.
-Ce vrei?Daca vrei sa mai faci pe cineva disperat du-te la surorile Turner,fetele alea sunt obsedate de tine,intru in casa si închid usa.
-Hai Alexa,deschide usa,si aud cum se pune jos langa usa.
-Nu,ii zic din partea opusă.
-Te rog,stii ca nu am vrit sa zic asta,îmi zice.
-Scoala e totul pentru mine,ai inteles?E prima daca când chiulesc,ii zic si ma duc sus sa-mi fac rutina si dupa îmi iau ghiozdanul si un mar din vasul cu fructe si ii pun lui Blecky sa mănânce.
Cand ies din casa,nu il mai vad pe Glorius,deci sunt bucuroasă si merg la liceu,ajungand la ultima ora cred,de sport.
-Domnisoara Smith ati întârziat,îmi zice profa.
-Stiu doamna Jhonson, nu se va mai repeta,ii zic.
-De data asta te iert,îmi zice.
-Va multumesc,ii zic si ma duc in vestitul fetelor si observ ca arata ciudat,intr-un mod deplorabil ,asta e,ma schimb si ma duc la baie sa-mi fac un coc,pana aud usa trantindu-se.
-Eu sunt,mi-am uitat apa,îmi zice Maya.
-Nu-i bay,ii zic si merg cu ea pana in sală de sport,unde il vad pe Ryan si vine spre mine imbratisandu-ma.
-Hei pitic,îmi zice.
-Hei blondule,ii zic zâmbind,imbratisandu-l.
-Am auzit ca n-ai venit la scoala,s-a intamplat ceva?ma intreaba.
-Nu,doar ca nu m-am putut trezi,atata tot.
-Gata copii,alinierea,ne zice doamna de sport,azi vom juca fotbal,dar cei care au intarziat,azi sunt rezerve.
-Serios?întreb in soapta.
-Alexa,Ryan,Elisabeth,Jase,Maya si Ronald sunteti rezerve,restul va împărțit in 2echipe cei dintr-a 11 cu cei dintr-a 10.
-Noi suntem gata,le zice Tiff.
-Bun,capitanii vor fii următorii,le zice doamna,Derek la a 10a,iar Davenport la a11a.
-O sa va facem praf,le zice Davenport.
-O sa mai vedem,ii zice Josh.
-Sa începem,zice doamna de sport.
Deja nu îmi mai pasă de meci,eram intr-o lume paralelă cu aceasta,gandindu-ma la acel chelner,de unde ma cunostea?Ce voia sa-mi zică?.Sau de fapt CINE ERA?cea mai buna intrebare.
Nu mai inteleg nimic,de când stau cu Glorius,aproape in fiecare zi se intampla numai lucruri ciudate,când stau langa Ryan ziua este una normală.
Dar,îmi aduc aminte ce mi-a spus tata când eram in comă:
Flashback:
-Ai grija pentru ca aparentele însală la persoana la care tii cel mai mut si poate nu este ceea ce pare.(fragment din volumul I capitolul 23)
End flashback:
Asta era!!!Glorius era cel la care se referea....cred...nu vreau sa gândesc aiurea si sa bat apropo-uri gresite.Parca o iau razna din ultimul timp,azi dupa ore,o sa ma duc la "mama"...cred..nici pe ea nu o simt apropiata,dar trebuie sa ma duc pe la ea deoarece,a trecut mult timp.
GLORIUSImi pare rău ca i-am zis ca este disperată dar decid sa plec de langa usa casei ei si ma duc la ultima ora de sport.
Peste 20de minute o vad,iar aceasta se uita la mine dar ma ignora.După ceva timp o vad când iese din vestiar,iar Ryan o îmbrătisează si simt cum gelozia pune stăpânire pe mine si vreau sa ma duc,dar mana lui Jase ma opreste asa ca o las balta.
Profa da start jocului,dar nu-mi pot lua privirea de pe Alexa,pare atât de ingandurata ,as vrea sa stiu ce ii macină sufletul,ce o supăra atât de tare,in afara de mica noastra ceartă de azi.
Stiu ca ii este frica sa fie cu mine,din mai multe motive,dar eu tot incerc sa ii inspir încrederea pe care o poate avea in mine si ca nu se va intampla nimic rău daca va fi cu mine,dar ea este foarte greu de convins.
RYAN
O vad atât de ingandurata in ultimul timp,sigur este ceva legat de Glorius,nu îmi place sa o vad asa tristă si foarte ingandurata asa ca îmi pun mana pe umărul ei,iar aceasta tresare.
-Hei,esti bine?o întreb.
-Da...sunt bine, îmi zice.
-Nu esti bine,ii zic,de câteva zile te gândesti intr-una la ceva si nici macar nu vezi ce se intampla in jurul tau,parca ai fi intr-o alta lume.
-Um.... sunt bine,doar ca in ultimul timp sunt încordată,îmi zice,dar eu nu o cred.
-Minti!ii zic.
-Nu mint,îmi zice dar tot nu o cred.
-Alexa,si îmi pun mana pe obrazul ei,ne stim de mici,iti stiu toate secretele,toate gandurile si fiecare frica pe care o ai,ii zic.
-Stiu,dar de data aceasta chiar as vrea sa-ti spun,dar e foarte complicat,îmi zice.
-Nu cred ca este atât de complicat sa îmi zici ce te macină pe suflet,ii zic.
-Ba da,este foarte greu,îmi zice si in acelasi timp i se scurge o lacrimă pe obraz,iar eu îndepărtez imediat lacrima.
ALEXA
Incep sa plâng dar Ryan îmi îndepărtează lacrima de pe obraz.
-Nu plânge,ok,îmi zice.
-Dar e atât de greu de explicat pentru voi,ii zic.
-Nu este Alexa,chiar nu este,îmi zice imbratisandu-ma,ce zici sa mergem afara?
-Ok,ii zic.
GLORIUS
Vad ca Ryan o duce afara,trebuie sa vad ce se intampla,asa ca ma prefac ca am fost faultat si ma prefac ca schiopatez pana afara,unde ii caut pe cei 2si ii gasesc in foișor,vazandu-l pe Ryan vorbind cu Alexa.
RYAN
-Stiu ca pare nepotrivit si prostesc,dar am sa-ti spun ceva,ii zic.
-Spune.
-Nici nu stiu cu ce sa incep,ii zic.
-Pai...cu începutul,îmi zice.
-Pai...cum sa-ti zic eu....de când te stiu,am avut o atractie pentru tine si nu stiu cum sa-ti spun, dar când sunt langa tine sunt o alta persoana mai buna,mai sentimentală,fericita,când nu sunt langa tine,sunt un om sumbru si arțăgos,când te imbratisez simt cum acele creaturi din stomac isi fac de cap si de fiecare data când te vad plângând simt cum mi se rupe inima in doua,îmi e frica de ce o sa se intample sau daca o sa te indepartezi de mine,dar eu te plac mult si nu vreau te sperii.
-Wow, chiar nu stiu ce sa zic,îmi zice socata.
-Nu trebuie sa zici nimic,te voi lasa sa te decizi,ii zic.
In acel moment ma apropii de ea ,intre noi rămânând un spatiu foarte,foarte mic si o sărut.
Sper sa va placa.
Imi pare rău ca nu am mai postat dar am avut treaba si multa baftă la scoala.❤❤
CITEȘTI
Iubire interzisa(Volumul 2Surori din alte lumi)
RomanceVolumul 2 este plin de secrete si noi personaje. Noi iubri vor se vor uni? Oare secretul ascuns de familia ei se va da in vileag? Va fi oare capturată si omorata? Toate aceste intrebari le veti afla numai daca cititi cartea. LexYYY2002 P.S aceasta...