Capitolul 13

3 0 0
                                    

GLORIUS

Ma trezesc si o vad pe Alexa încă dormind.
O pup pe frunte,aceasta strangandu-ma in brate făcând si eu la fel.
Ma uit la ceas si vad ca este 4:34 dimineata si mai dorm.
Peste câteva ore,alarma de la telefonul ei suna si o opresc,trezind-o pe Alexa.

-Hai trezeste-te,ii zic punând mana pe atebratul ei,miscand-o un pic,aceasta trezindu-se si se ridica din pat si nu-mi pot abtine râsul din cauza părului ei ciufulit.

-Nu mai rade,îmi zice ea,nici tu nu esti vre-un prinț,îmi zice imbufnata si intra in baie.

Eu ma duc in bucătărie si fac micul de jun celebrul lapte cu cereale,pun abele castroane pe o tava si le duc sus in camera ei si peste putin timp o aud tipand in baie si intru speriat in baie.

-Ce s-a intamplat?o întreb.

-Am rămas fara rimel,îmi zice.

-Serios?!

-Nu tipa la mine,ok,,îmi zice.

-M-ai speriat de moarte femeie, cum sa nu tip!

-O sa te obisnuesti cu asta,îmi zice batandu-ma pe umăr prieteneste si iese din baie văzând tava cu cele 2boluri.

-Serios?îmi zice ea.

-Ce?o întreb.

-A fost greu de gătit,nu gluma,îmi zice glumind.

-Tu îmi spui? A fost foarte greu,ii zic ca o gluma si râdem amândoi.

-Hai ca mi-e foame,îmi zice.

-Apropo,iti sta foarte bine cu cămasa asta violet si fusta albastră, ii zic.

-Mersi,îmi zice.

Dupa ce mâncăm si îmi fac si eu dus,mergem la scoala cu proiectul nostru.

-Bun copii,vad ca unii dintre voi si-au adus proiectul si vreau sa va spun de ce profa de chimie nu o sa mai vina pentru o perioadă lunga de timp.Aceasta a nascut si trebuie sa aibă grija de gemeni,ne zice.
Cine vrea sa prezinte plictisitorul vulcan e poftit sa vina in fata,ne zice diriginta.

-Chiar e plictisitor,îmi zice Alexa,in fiecare an a trebuit sa facem un vulcan idiot care sa erupa,îmi zice.

-Deci sa inteleg ca Alexa si Glorius sunt primii,zice diriginta.

Prezentam vulcanul care erupe si ne da 10la amândoi.

-Cel mai plictisitor proiect,zice Alexa.

După ce isi prezintă toți proiectele si dupa ce terminam orele, eu,fratii mei, iubitele lor,ne decidem sa mergem la o cafenea.

-Poate sa vina si Ryan?ne intreaba ea.

Simt cum gelozia pune stăpânire pe mine,dar trebuie sa ma obisnuiesc pentru ca este prietenul Alexei din copilărie.

-Da,zicem toți la unison.

-Iei,ma duc sa il iau,ne zice bucuroasă si ii vedem iesind dintr-o clasa.

-Buna,ne zice acesta,si ii pune mana pe talie.

-Uuu,mana pe talia Alexei,zice Jase.

-Mai taci,ii zice Nicole.

-Ce e iubito?o intreaba,acesta furandu-i un sarut.

-Stai în banca ta si nu te mai baga,ii zice acesta.

-Haideți,ne zice Tiff.

Ajungem in parcarea scolii si o întreb pe Alexa:

-Mergi cu mine?o întreb dar Ryan o intreaba in acelasi timp cu mine.

Iubire interzisa(Volumul 2Surori din alte lumi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum