Capitolul 6

5 0 0
                                    

GLORIUS

Vad ca ma suna Nicole si ii raspund :

-Da Nicole.

-Vii la club sa nu te aud esti bidyguard-ul Alexei!îmi zice pe un ton autoritar.

-Mersi,ii zic.

-Cu placere.si închide telefonul.

Când ajungem la club o vad pe Alexa stand si nu pot rezista sa nu merg la ea are acel ceva ce te face sa o remarci.
O vad pe Alexa simtindu-se foarte rău dupa shot-ul de tequilla asa ca ma ofer sa o duc acasa si chiar ma mir ca nu se impotriveste.

O urc in masina mea si mergem spre casa ei si o vad dormind cu capul pe geam asa ca o iau in brate in stil mireasa ,ea ghemuindu-se la pieptul meu.
Ajung in camera ei,o pun pe pat si o invelesc si ma duc in bucătărie sa ii fac o cafea.
Peste 6minute ajung cu cafeaua in camera ei si nu o vad.
Pun cafeaua pe noptieră si dau la o parte patura si când sa intru in panică ca nu o găseam o vad iesind de la baie stergandu-se cu prosopul la gura.

-Am ajuns o beitva!tipa ea si arunca prosopul pe jos si se pune din nou in pat.

-A fost doar O provocare nu s-a intamplat nimic,ii zic eu.

-Stiu dar e de ajuns o data sa simti gustul si dupa o iei razna,îmi spune ea.

-Ia o cafea sa te mai trezească,ii dau cafeaua ,iar ea o bea si o scuipa.

-Ce gust oribil fara pic de zahar,si se strâmbă.

-Fara zahar cum am zic ca sa te trezească,ii zic.

-Cat este ceasul?ma intreaba.

-6:50,ii spun uitandu-ma la ceasul de la mana.

-Sunt o iresponsaliba!!tipa din nou.

-Nu esti,ii zic.

-Ba da sunt,un om responsabil nu ar pierde o noapte în club si pe langa asta trebuie sa vina si mama.

Usa casei se aude si auzim pasi spre dormitorul unde ne aflam si ii vedem pe Jase si Nicole intrând,pupandu-se.

ALEXA

-Alo,aici nu este un cuibusor de nebunii ,asta este o casa si daca va gânditi sa o faceti duceti-va in alta camera,le replic dezgustata.

-Era doar un sărut,îmi spune Jase.

-Sper ca nu ai imbatat-o,ii zic amenințător.

-Nu m-a îmbătat si in plus cea care a facut-o prima a fost azi noapte Tiff cu Jhonny, îmi zice Nicole.

-Tu glumesti? O întreb socata.

-Nu glumesc,îmi zice ea.

-Asadar cu voi ce s-a intamplat?ii întreb

-Suntem oficial împreună,îmi zice Nicole si sar ca arsă din pat tipand amândouă de bucurie imbratisandu-ne.

-Felicitări dragii mei,le zic dupa ce m-am desprind din îmbrătisarea lui Nicole,Si daca o faci sa sufere vei avea de-a face cu mine,ii zic pe un ton amenințător lui Jase.

-Nu-ti face griji,totul va fi bine,îmi zice el.

-Bine lume,eu plec sa aveti un weekend placut,ne zice Glorius.

-Mersi ca m-ai adus,ii zic.

-Plăcerea a fost de partea mea prințesa,îmi face cu ochiul si pleaca împreună cu Jase nu inainte sa ii fure un pupic lui Nicole.

-Deci,si ne asezam pe patul meu,cum ati devenit un cuplu ?o întreb pe Nicole.

-Pai...

NICOLE

După ce Glorius o duce pe Alexa acasa,Jase se baga cu mine in seama:

-Buna,ce frumoasa esti in seara asta,îmi zice el iar inima mea simteam cum o lua la goana.

-Mersi si tu esti la fel de frumos,ii zic rosind.

-Uite Nicole,vreau sa-ti spun un lucru si nu stiu sigur daca simti la fel ca mine dar...Eu Te plac Nicole,din prima zi în care am venit la scoala si din toata multimea de copii din clasa pe tine mi-au cazut ochii,nu stiam cum sa-ti spun sau cum sa-ti arat asa ca am decis sa-ti spun.

-Si eu te plac,ii zic fericită,iar el ma sărută ,eu rosind.

Mai stam prin club si ii vad pe Tiff si Jhonny ducandu-se sus in camerele clubului si ii urmărim dar ne ciocnim de cineva,iar din camera se auzeau sunete ciudate.

-E clar,astia chiar au facut-o ,ii zic lui Jase si râdem si mergem jos la masa noastra,începem sa vorbim,râdem si cate o data Jase ma mai sărută ,eu de fiecare data rosind.

-Scumpo,e cam tarziu si nu vreau sa ai cearcăne,ce zici mergem acasa?ma intreaba el.

-Da,casc si îmi pun mana la gura.

-Hai acasa somnorici,îmi zice si ne urcam in masina lui,când ajungem acasa si intram in camera.

-Si asa a inceput,ii zic Alexei.

-Frumos,îmi zice ea.

-De ce nu ii dai o sansa lui Glorius?o întreb pe Alexa.

-Deoarece mi-e frica Nicole, îmi zice ea.

-De ce ti-e frica?întreb.

-Pentru ca este dificil sa fii împreună cu un fiu al Diavolului nu este permis si in plus nu vreau sa sufăr chiar daca il plac foarte mult nu pot îmi este frica sa ii dau o sansa Nicole,îmi spune ea.

-Esti o proastă,ii zic si ea îmi da cu perna in cap.

-Ba tu esti,îmi replică ea.

Si de aici se isca o bătaie cu perne si peste putin timp o vad pe mama Alina intrând în camera noastra minunandu-se de
dezastrul pe care l-am facut in camera.

ALINA

Avionul decolează spre Franta si când ajung acolo ma întâlnesc cu cei mai mari oameni de afaceri,ajungand la compania dansilor.

-Bun,doamna Alina ce ati zice sa facem un parteneriat in extinderea firmei dumneavoastra?ma intreaba un bărbat.

-Da ar fii o idee buna..dar lucrez pe cont propriu,nu îmi plac parteneriatele si oricum firma sotului meu este extinsă ,va multumesc poate cu alta ocazie,le zic bărbaților si plec inspre casa si când ajung se auzeau chicote,râsete si ma duc sa vad si când îmi vad fetele printre fulgii de perne le zic:

-Bătaie cu perne fara mine?le întreb,amândouă începând sa rada.

-Da,îmi zic ele,iau o perma si continuam distracția,iar mai tarziu facem curat in camera aruncând fulgii si pernele.

-Mama am o veste bomba,îmi zice Alexa fericita.

-Nu-mi spune ca esti cu Glorius,ii zic fericită.

-Nu,de ce vrea toata lumea sa-mi facă lipeala cu el?E vorba de Nicole...,îmi zice dar Nicole ii leagă cura cu scoci.

-Nu e nimic,te asigur,îmi zice Nicole.

-Ba da e,zice Alexa dansu-si scociul de la gura.

-Ziceți ,le zic curioasă.

-Nicole este cu Jase,îmi zice Alexa si sărim in sus de bucurie.

-Ce veste minunata,ma bucur pentru voi este un băiat special sa ai grija de el,ii zic Nicolei.

-Dar de unde il stii pe Jase,a întreba ea.

-A...a..Am presupus si eu ce vrei ,ii zic pe un ton agitat si plec,nu le pot spune secretul.


Gata si cu acest capitol,sper sa va placa.

Va doresc o seara plăcută.

Iubire interzisa(Volumul 2Surori din alte lumi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum