Capitolul 18

3 0 0
                                    

ALINA

Cand ma suna Glorius si îmi spune de Alexa,ii spun lui Mike sa se ocupe de semnarea actelor pentru construirea hotelului si ma urc in primul avion.

Ajung in avion si când decolează incep sa plâng de teama ca Alexa ar putea pății ceva si mai rău.

Cand ajung in Florida il sun pe Glorius sa întreb de Alexa si îmi zice ca este acasa cu Ryan.

Iau primul taxi si ajung acasa pe la 23:00 si intru in casa.

-Am venit!!!!strig in casa si îmi las geanta la cuier....

-Buna scumpo.

- O doamne!! Nu pot sa cred!! Richard.In acel moment alerg înspre el si ii sar in brate plângând de fericire.
Richard trăiesti,iar acesta ma strânge in brate,eu făcând la fel.

-Trăiesc scumpo,sunt aici.

-O doamne,nici nu stii cat de dor mi-a fost de tine,ii zic încă cu ochii in lacrimi.

-Si mie mi-a fost foarte dor de voi scumpo.

-Cum de trăiesti?

-O sa iti zic când o sa vina si Nicole.

-Unde a plecat?

-S-a dus sa plimbe câinele.

-Chiar nu-mi vine sa cred ca esti tu.

-Am venit!!!!strigă Nicole inchizand usa.

-Hei "mama".

-Hei scumpo,ii zic stergandu-mi lacrimile.

-Deci ce trebuie sa stim?

-Pai trebuie sa vina si Alexa.

-Ma duc eu ,ne zice Jase.

-Multumesc,esti un copil tare bun,ii zic mangaindu-l pe obraz.

ALEXA

Ies din dus cu greu din cauza ametelii si îmi pun pijamalele pe mine  si ma duc in camera sa-mi usuc parul.

-Gata dusul?ma intreaba Ryan.

-Dap, ii zic si bag  uscatorul  in priza.

-Lasa-ma pe mine.

-Ok,dar ai grija cum iti incalcesti mana prin par.

-Ha ha ha,buna gluma ,nu o mai face,îmi spune ironic pupandu-ma pe obraz.

-Nu-mi vine sa cred ca tata încă traieste.

-Stiu,si incepe sa-mi usuce parul.

-Mersi.

-Cu placere.Ador sa ma joc in parul tau.

Si pup pe obraz si cineva bate la usa.

-Intra.

-Buna,cum te simti?ma intreaba Jase.

-Superb,ca dupa moarte,ii spun ironica.

-Se putea si mai bine,te cheamă mama ta.

-Ok,multumesc .

-N-ai pentru ce,îmi zice si părăseste camera.

-Esti pregatita?

-Trebuie sa stiu adevarul.

-Stiu scumpo,si mergem jos.

-Asezati-va,ne așezăm eu si Nicole pe canapea langa mama si tata,iar Ryan se asează langa Jase pe fotoliu alăturat.

-Bun,stiu ca o sa va fie foarte greu si ca o sa prindeti ura pe anumite persoane,dar trebuie sa stiti.

-Totul a inceput acum 20de ani,eu si Alexander eram căsătoriți.Peste 2 ani am rămas însărcinată cu gemene,dar lumea s-a intors cand Rosalinda sora mea,cea care se da drept mama voastra s-a băgat intre mine si Alexander ,din a 4a luna de sarcina.
Ea il plăcea pe Alexander doar ca el nu a placut-o si a facut un fel de vraja asupra tuturor sa fiu exilată si ea sa fie regina.
Intr-o zi l-am cunoscut pe Richard,era un slujitor al Diavolului,dar sa nu credeti nimic rău despre el, ne-a protejat atata timp si încă o face.
După ce v-am născut,Rosalinda a venit la mine si mi-a luat-o pe Nicole spunandu-mi ca daca nu i-o  dau imi v-a  omori gemenele.Asa ca a plecat cu Nicole si am mai reusit sa primesc informatii de la cei care sunt acolo si nu au reusit sa ii cadă in vraja, peste mult timp,mi-am regăsit fata si acum sper sa fim o familie fericita.

RICHARD

Incerc cumva sa le liniștesc pe fete din plâns dar ,trebuie sa le spun.

-Acum e rândul meu,stii scumpo,si ma uit la Alina,acum vreo 3ani de zile,am "murit",zic între ghilimele,doar ca sa va protejez pe voi doua, deoarece Diavolul, nu stiu cum a aflat ca sunt impreuna cu mama voastră si mi-a spus ca ori va omoară,ori mi se insceneaza o moarte si sa stau departe de voi,mi-a fost foarte greu sa ma despart de voi,dar decat sa muriti,am preferat sa mor eu,si asa am facut accidentul acela de masina,si am fost tinut in lanturi 3ani pana când am aflat ca fetele mele au reusit sa lupte cu raul si l-au invis, le zic,iar aceasta vin si ne strang in brate.

-Dar tata,îmi zice Alexa,la ce te-ai referit când ai spus ca la cel care țin cel mai mult aparentele înseală.

-O sa aflii singura,chiar daca ma doare sufletul ,nu mai puteti suporta încă o veste.

-Spune tata,oricum mai devreme sau mai tarziu tot o sa aflăm.

-Nu pot sa va spun.

ALEXA

Nu îmi vine sa cred,cea pe care am considerat-o mama,de fapt era....nici n-am cuvinte sa spune,nu o sa trăiască pentru tot ce a facut am sa o omor.

-Am sa o omor pentru tot ce a facut.Si iau un cutit mic din sertar.

-Scumpo lasa-l jos,vine Ryan spre mine imobilizandu-mi mâinile a spate.

-Da-mi drumul.Ridic tonul.

-Termina!! Nu poti face asa ceva, nu te pot lasa sa-ti murdaresti mainile cu  sângele acelei manipulatoare si ma strange in brate  brate.

-Nu mai rezist,ii zic printre lacrimi.

-Te cred scumpo dar nu poti sa faci asa ceva.

NICOLE

Nu-mi vine sa cred,femeia langa care am stat 15 ani era de fapt o nenorocita si o mizerabilă,nu-mi vine sa cred,toate secretele,durerile i le-am împărtăsit unei mizerabile

-Cum am putut fi atât de proasta!!tip,dând cu telefonul in perete.

-Gata iubito,gata,îmi zice Jase si ma ia in brate.

-Gata fetelor,ne zic părinții luandu-ne in brate,nici noua nu ne este usor.

-Mami,cum de nu mi-am dat seama,zic printre lacrimi.

-Nu aveai cum sa stii.

-Eu am simtit ca e ceva neinregula cu Rosalinda,zice Alexa.Am simtit ca nu ea este mama mea biologică,am crezut ca asta se intampla doar ca am stat cu mama atâția ani.

-Gata,linistiti-va,ne zice tata aducandu-ne fiecăreia  un pahar cu apa.

-Doamna,va supărați daca rămânem cu fetele in noaptea asta?intreaba băieții.

-Puteti sa rămâneți,au cea mai mare nevoie de voi in momentele astea.

-Multumim,si ne duc in camere.

ALINA

Fiecare lacrima vărsată de copii mei ma durea,sufeream de 10ori mai mult decat ele.

-Alina,vrei sa rămân in noaptea asta cu voi?ma intreaba Richard.

-Ramai cu noi aici pe veci,nu vreau sa te stiu nici o secunda departe de mine si de copii,ii zic ,iar acesta ma îmbrătisează strâns.

-Mi-a fost dor de voi,de tine iubito,mi-a fost dor de tine,îmi zice strangandu-ma in brate.

-Iti multumesc ca ai aparut din nou in vietile noastre.

-Scumpo, hai la culcare maine ai foarte multa treaba.

-Nu am eu treaba,tu ai,iti dau tot ce ne-ai lăsat,pentru ca tu esti proprietarul firmei si al tuturor lanțurilor de hoteluri,nici nu stii cat de greu mi-a fost sa intru in lumea afacerilor,ii spun razand.

-Ce ar fii daca am conduce amândoi firma?

-Nu stiu ce sa zic.

-Zi doar da.

-Glumeam,nu-ti lasam tie toate afacerile,ii spun glumind.

Sper sa va placa acest capitol.

Iubire interzisa(Volumul 2Surori din alte lumi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum