Mergem acasa sa ne luam banii si mergem intr-un super-market sa luam gustări pentru petrecere.
-Bun,Nicole eu iau sucurile si tu prăjiturile,zic eu.
-Bine dar de unde o sa stiu ca o sa le placa ce o sa iau?
-Sunt un fel de clone ,când esti in echipa de majorete esti foarte populara si lumea vrea sa fie exact ca tine.
-Ih,zice dezgustata,indigo ce sa mai zic.
-Hai la treaba ca mai este o jumatate de ora.
După o ce iesim din magazin ne întâlnim cu Angela si Tiff si mergem acasa.
-Care vrea pepsi?le întreb.
-Eu!zic toate.
Le pun fetelor pepsi,aud soneria si ma duc sa răspund.
Când deschid usa îmi pica fata la figurat.-Buna!zic băieții.
-Voi ce căutați aici?!Este petrecere de fete in pijamale cred ca ati gresit adresa,pe zic pe un ton răutăcios.
-Um, Alexa am uitat sa mentionez ceva,zice Tiff,i-am invitat si pe colegii cei noi,zice pe un ton dulce.
-Ai sa mi-o plătești cu vârf si îndesat Tiff,zic furioasa,intrați baieti.
Si când sa închid usa il vad si pe Glorius intrând.-Tu mai lipsea,zic punînd,acum trebuie sa am grija de 4copii, si închid usa.
-Bun regula 1fiti disciplinati ,regula 2nu spargeri nimic si folositi suport pentru pahare,regula 3ma ascultați pe mine,le zic eu.
-Bine sefa,zic toți deodata.
Toata noapte am ras,glumit,ne-am jucat adevăr si provocare.
Dimineata ma trezesc pe canapea, cu o palma peste cap si ma uit de la cine este si o vad pe Nicole dormind peste mine ca o vaca si o dau jos aceasta cazand trezindu-se.-Asta a durut,zice masandu-si capul.
-Asta inseamna sa nu mai dai palme altora in somn ,zic imbufnata.
Aud rasete din bucatarie printre care si vocea mamei si ma duc repede.
-Neata,zice mama.
-Neata mami când ai venit?
-Acum 20de minute de ce ?
-Pai ai zis ca vii maine pe la 7,zic confuză.
-Pai si acum cat este?ma intreaba ea.
Si arunc o privire catre ceasul din bucătărie si vad ca este 7:30.
-O nu,o sa întârzii.si fug în camera mea îmi iau niste colanti gri si o bluza neagra cu maineci scurte si ma duc sa-mi fac rutina.
După 10minute ies din baie si parul mi-l împletesc intr-o parte , îmi iau niste adidasi si îmi fac ghiozdanul si merg jos.-Bine copii sunteti gata?ne intreaba mama.
Si zicem toți "Da" si ne urcam in masina ,când ajungem la liceu coborâm si ii facem cu mana mamei mele.
-Bun,ce avem prima ora?ii întreb.
-Pai in orar scrie ca avem istorie,zice Nicole.
-E bine atunci,pot sa mai dorm,zic linistită.
Ajungem in clasa si profa de istorie intra dupa noi ,ne așezăm la locurile noastre ,iar pe la jumatatea orei adorm si Nicole ma trezeste impingandu-ma si ma trezesc si se suna de iesire.
Îmi pun cartile in dulap si îmi iau echipamentul de sport si dau "nas in nas" cu Glorius.-Ce faci aici?il întreb confuză.
-Pai aici este dulapul meu,zice zâmbind.
Îmi dau ochii peste cap exasperata si ma duc in vestiarul fetelor si ma schimb in echipamentul de sport.
Si ma duc in sala de sport.-Buna ziua copii,ne spune profa in stil militaresc.
-Buna ziua,ii răspundem.
-Smith!Spatele drept!îmi atrage atentia profa si îmi îndrept spatele chiar daca ma durea,canapea nenorocita.
-Azi vom face meci de fotbal intre fete si băieți,toți ne uităm speriati in afara de Nicole ,Glorius si fratii lui.
-De ce va îngroziți toți?ma intreaba Nicole in soapta.
-Pentru ca o sa scoată untul din noi,ii raspund in soapta.
-Surorile Smith liniste!si țipătul ei se auzea in toata sala.Băiatul cel nou cu ochii albastrii cum te cheamă?
GLORIUS
-Glorius sau James cum îmi mai zic prietenii,ii raspund dansei.
-James tu esti căpitanul echipei al băieților,zice aspru.
-Îmi pare rău,dar cedez locul meu de căpitan altcuiva.
-Cuvantul meu e lege aici nimeni nu se opune!zice tipand la mine aproape ca-mi sparse timpanele.
-Bine doamna,ii zic încercând sa nu îmi pierd auzul.
ALEXA
-Iar la fete o voi alege pe Alexa,zice dânsa mulțumită de alegere.
-Doamna îmi pare rău dar o sa ne facă praf si nu vreau sa fiu căpitan pentru ca o sa îmi poarte ghinion,ii zic pe un ton blând.
-Smith tu esti cea mai buna alegere facuta de mine,nu uita ca tu esti sefa echipei de majorete,zice vorbind mai tare.
Îmi aleg cele mai bune coechipiere si jocul începe,lăsând câteva rezerve.
Tiff pasează mingia Maiyei,Maya ii pasează lui Nicole, Nicole îmi pasează mie si trec de 4 adversari si dau gol.
Toata echipa s-a bucurat ridicandu-se in picioare făcând ca pe stadion.-Asta este decat încălzirea zice Glorius ,apropiindu-se de mine furios,nicio echipa de fete nu ne bate pe noi.
-Ia sa vedem,ii zic batjocoritor,echipa care pierde v-a sta cu picioarele atârnate de barile de tracțiuni o ora intreaga.
-S-a facut,zice Glorius si meciul începe.
Josh ii pasează lui Andrew,Andrew lui Marcus,Marcus lui Daniel,dar când sa paseze mingia Angela o prinde si i-o pasează Dianei,Dianei ii pasează Sarhei,Sarah ii pasează Gloriei ,iar Gloria ii paseaza lui Tiff si trece cu usurinta de cei2adversari,ii pasează mingia Nicolei ,iar Nicole da gol.
-Bine copii ultimile 2minute,zice profa.
-Ce ziceai Glorius?il întreb laudandu-ma.
-O sa va facem praf fetitelor,zice furios si nu pot ignora picăturile de apa care se scurgeau de pe bretonul lui arata foarte bine,ce-i cu mine nu este momentul sa ma gândesc la asta ,trebuie sa câștigăm meciul.
-Sa începem,zice Diana si mingia este condusa de catre mine pana la jumatatea terenului si i-o pasez Christinei,aproape de poarta ea îmi pasează mingia ,iar 5adversari încearcă sa-mi ia mingia si trebuia sa o plasez undeva deoarece nu aveam nici un coechipier si sutez mingia cu putere si cad pe burta.
Gata si acest capitol,sper sa va placa.
Va doresc lectură plăcută,cu drag LexYYY2002.Shaylin Woodley in rolul Alexei
Willow Shields in rolul lui Nicole
Zendaya in rolul Angelei
Bella Throme in rolul lui TiffannyToni Mahfud in rolul lui Glorius
Jacob Whitesides in rolul lui JaseFrançois Arnaud in rolul lui Josh
Bruno Gagliasso in rolul lui Jhonny
CITEȘTI
Iubire interzisa(Volumul 2Surori din alte lumi)
RomantizmVolumul 2 este plin de secrete si noi personaje. Noi iubri vor se vor uni? Oare secretul ascuns de familia ei se va da in vileag? Va fi oare capturată si omorata? Toate aceste intrebari le veti afla numai daca cititi cartea. LexYYY2002 P.S aceasta...