ALEXA
Încremenesc de gestul facut de Ryan,iar fluturi din stomac isi fac de cap ,dar si ceea ce simt pentru el in acel sărut si toate sentimentele ,devin mai puternice ,in cele din urma raspunzandu-i la sărut.
-Te las sa te mai gândesti,îmi zice când ne desprindem din sărut.
-Bine,ii zic.
-Hai sa mergem in sala de sport,cred ca ne cauta profa,îmi zice.
-Ok,ii zic si îmi impleticesc degetele cu ale lui.
-Esti sigura?ma intreaba.
-Da,sunt sigura.
-Ma bucur,nu te voi face sa suferi.
-Sper,ii zic si ne mai sarutam o data.
-E primul?ma intreaba.
-Da de ce?
-Pentru ca te-ai inrosit mai rău ca racul,îmi zice zâmbind in coltul gurii.
-Hei,nu-i frumos, sa râzi de ceilalți,si ii dau un pumn prieteneste in umăr.
-Au!!zice prefacandu-se ca la durut pumnul meu.
-Nu te mai vaita ca o fata,ii zic.
-Vino in coace,îmi zice si mă îmbrătisează strâns.
Ajungem in sala de sport si nu mai era nimeni,asa ca plecam fiecare la vestiarul lui si ne schimbam si când ies din vestiar,il vad pe Glorius plângând si ma duc langa el.
-Hei,ce s-a intamplat?il întreb speriată.
-Nu ma atinge!!!tipa la mine,iar eu ma sperii.
-Ce s-a intamplat?il întreb.
-Am vazut tot,asta s-a intamplat,îmi zice plângând.
-Ce ai vazut ?il întreb nestiutoare.
-Ca te-ai sărutat cu Ryan!!!!!!!Asta am vazut!!!!!urla la mine.
Mi-ai rănit sentimentele femeie!!!!Mi-am pus toata incredea in tine,te iubesc,ce vrei sa iti zic!!!!!!urla si mai tare la mine.-Nu mai plânge,te rog,ii zic mangaindu-l pe cap,iar acesta îmi da mana la o parte.
-Sa nu ma mai atingi sau sa-mi mai vorbesti vreodată!!!!urla la mine si pleaca.
-Aaaa!!!!urlu si eu la rândul meu si dau cu pumnul in perete nervoasa lăsând o ditamai gaura in perete.
-Scumpo,gata,ce ai pățit?ma intreaba Ryan,luandu-mi mana din perete.
-Glorius ne-a vazut când ne-am sărutat si este distrus,ii zic.
-Off,daca stiam,nu făceam chestia asta,îmi spune cu regret in voce si ne imbratisam.
-Trebuie sa il împac cumva,ii zic.
-Ce ai de gand sa faci ?ma intreaba.
-Am o idee,te sun când ajung acasa,ok?
-Bine,îmi zice si ma lasa in fata casei lui Glorius.
-Mersi ca m-ai adus,ii zic.
-Nu ai pentru ce,îmi zice si ciocan la usa si un Glorius intr-o stare mai deplorabilă decat cea de la scoala îmi deschide usa.
-Ce vrei?ma intreaba.
Intru in casa cu tupeu si merg in camera lui si ii aleg niste haine.
-Ce faci?ma intreaba.
-Taci si ia astea pe tine,ii zic.
-Ce sa fac?ma intreaba.
-Le iei in momentul asta pe tine,ii zic.
-Nu am de gand sa ies din casa,îmi zice.
-Ba da,o sa iesi,astfel o sa stau pe capul tau,ii zic.
-Deja te-am pierdut,îmi zice,nu ai de ce sa stai pe capul meu,îmi zice,iar cuvintele lui ma dor al dracului de tare.
-Îmi esti prieten Glorius,ai fost langa mine , m-ai inteles si m-ai ajutat când nimeni nu o făcea,te rog,nu vreau sa iti pierd si prietenia,ii zic.
-Bine,fie ,le iau,îmi zice si se schimba
-Acum hai spala-te pe fata,pentru ca ai plâns mult si ai fata rosie,ii zic,iar aceasta se duce la baie si peste ceva timp iese.
-Mai bine?ma intreaba.
-Mai bine,ii zic.
-Si ce vrei sa facem?ma intreaba.
-Hmm... sa mergem la o plimbare.-Ok,îmi zice,iar acesta ma îmbrătisează.
-Multumesc,îmi zice strangandu-ma in brate.
-Pentru?il întreb raspunzandu-i la îmbrătisare.
-Pentru ca ma accepti ca si prieten si ca nu m-ai lăsat balta,îmi zice.
-Nu puteam sa te las Glorius,ii zic,îmi esti prieten bun si nu puteam sa te las ,când te-am vazut stand in fund langa perete plângând,am simtit cum inima mi se sfâșie.
-Asta am simtit si eu când v-am vazut când tu si Ryan v-ati sărutat,îmi zice si ma simt ca o imbecilă.
-Hai sa mergem ca pana maine tot stam si o sa ajungem sa plângem ca doua babe.
-Ok,hai,îmi zice.
Mergem intr-un parc si ne plimbam ca 2prieteni si îmi pare rău pe deoaparte,fiindca fara sa vreau l-am rănit pe Glorius,iar pe cealalta parte sunt cu Ryan si sunt fericita,dar la amândoi țin foarte mult si nu vreau sa ii pierd.-La ce te gândesti?ma intreaba Glorius.
-La nimic,ii zic mintindu-l.
-De ce minti?ma intreaba.
-Nu te mint,ii zic,încercând sa par convingătoare.
-Nu pari deloc convingătoare,îmi zice.
-Ma gândeam la mama,ii zic.
-Tot cu afacerile?ma intreaba.
-Dap,ii zic.
-Hei,uite acela nu este chelnerul care ne-a servit acum 2zile la restaurant si cu care vorbeai azi cu el?ma intreaba Glorius.
-Ba da,astepta-ma aici pe banca,ii zic si ma duc la chelner.
-Buna ziua domnule,ne-am întâlnit azi si trebuia sa îmi spuneti ceva,ii zic si atentia îmi este atrasă de talismanul lui de la gat asemănător cu cel căruia i l-am cumparat tatălui meu când eram mica.
-Nu domnisoara,cred ca v-am confundat,îmi zice acesta politicos,iar in felul in care ma priveste îmi aduce aminte de tata.
-De ce ma priviti ca tata si de ce aveti acelasi talisman ca el?il întreb.
-Cred ca ma confundați,îmi zice si da sa plece,dar il prind puternic de mana,acesta scancind de durere.
-Nu plecati pana nu-mi spuneti de unde aveti acest talisman si de ce ma priviți ca tata,ii zic foarte dură acelui om,chiar daca ma durea sufletul ca il fortam sa-mi zică.
-Te doare sufletul ca ma fortezi nu-i asa?ma intreaba.
-Zi cine naiba esti si de unde ma cunosti!!!tip la el strangandu-l mai tare de mana, acesta inclestandu-si maxilarul.
-Mai întâi da-mi drumul la mana si iti zic,doamne esti la fel de puternica ca mama ta,îmi zice chelnerul.
-Ziceți o data!!!tip la el.
-Bine,dar sper sa nu te sperii,îmi zice blând.
-Nu cred ca exista un soc mai mare,am avut o grămadă,deci da-ti drumul,ii zic.
-Eu.... cum sa-ti spun.... sunt.....
Buna dragilor.
Îmi cer mii de scuze ca nu am mai postat de foarte mult timp,dar am avut un an plin de examene si nu am avut timp nici sa respir,iar acum ca a venit vacanta voi posta foarte des si ca deobicei va doresc lectură plăcută.
CITEȘTI
Iubire interzisa(Volumul 2Surori din alte lumi)
Roman d'amourVolumul 2 este plin de secrete si noi personaje. Noi iubri vor se vor uni? Oare secretul ascuns de familia ei se va da in vileag? Va fi oare capturată si omorata? Toate aceste intrebari le veti afla numai daca cititi cartea. LexYYY2002 P.S aceasta...