-la media este Angela-
ALINA
Ies afara si ma indrep spre casa mamei,lăsând fetele la Tiff si Angela.
Ajunsă acolo intru in casa si mama isi face aparitia:-Buna draga mea,îmi zice mama si ne îndreptăm înspre canapeaua din living.
-Nu mai pot ține ascuns secretul mama,si incep a plânge.
-Stiu ca este greu sa tii un secret de 20de ani pentru ati proteja fiicele ,dar trebuie sa o faci cum ai facut-o si pana acum,îmi zice calma.
-Tie iti e usor sa spui,azi când mi-a spus Alexa ca Nicole este cu Jase,i-am spus Nicolei cuvinte de bine si lauda la adresa acelui copil si il cunosc ii cunosc foarte bine mama ,nu cred ca mai pot ține secretul asta prea mult timp,am o presimțire ca se va dezvălui foarte devreme si se va lasa urat,ii zic mamei.
-Scumpa mea,te inteleg perfect,nici mie nu mi-a fost usor cand sora ta a jucat foarte murdar si ti-a luat tronul si stii prea bine cum. Si nici puterile mele sau ale tale nu mai sunt valabile din ziua in care a devenit regina peste regat.
-Stiu mama,mi-as fii dorit sa fie totul atât de usor,ii zic printre suspine si decid sa plec când tata intra pe usa deoarece ne-am certat acum 20de ani din cauza secretului.
ALEXA
Ciudat din partea mamei,o vad rar dandu-i lacrimile si acum nici nu stiu de ce si ne duce la Tiff si Angela si daca va întrebati da,sunt surori si fiicele doamnei noastre diriginte.
Ajungem la surorile dinamită si urcam in camerele lor unde ne asteptau.-Ne zici tot,ii spun o data cu Nicole lui Tiff.
-Ce sa va zic?ne intreaba rosind.
-Hai ca stii nu te mai preface, ii zice Nicole.
-Daca va aude mama ma omoară,ne zice in soapta si atunci diriga intra in camera lor aducand prăjituri.
- Ce sa aud?ne intreaba ea.
-A...a...ca am fost aseară in club dar a fostziua unei colege,zice Tiff mințind.
-E adevarat?ne intreaba diriga.
-Da,zicem toate 3.
-Daca mai este si altceva sa-mi spuneti fara ezitare,ne spun ea si plecă din camera.
-Eram cat pe ce sa afle,zice Angela.
-Hai zi ce ati facut?o intreaba Nicole.
-Off,bine,zice ea cedand.
TIFFANNY
Ne priveam întruna,firtam cu el toata noapte dar se vedea in ochii lui ca isi dorea ceva,vine spre mine si ma sărută ducandu-ma intr-o camera de sus,deschide usa,ma pune pe pat dar realizez ce era sa fac,parca îmi citeste gândurile si îmi zice:
-Te voi astepta camd vei fii pregatita,si ma sărută.
Rămânem amândoi in pat pana adormim.
Dimineata urmatoare ne trezim,el ducandu-a acasa,lasandu-mi numarul lui de telefon si intru in casa.-Asta a fost tot?ma intreaba Nicole.
-Trebuia sa mai fie ceva?o întreb confuză.
-Pai sunetele acelea...zice ea.
-Pai depinde din ce camera le-ai auzit,ii zic eu.
-29,îmi zice.
-Eu am fost in 30,ii zic.
-Ok,îmi zice ea,dar de ce ai rosit?ma intreaba.
-Pentru ca am dormit cu primul băiat si a fost si primul meu sărut.
-Credeam ca e ceva mai palpitant,zice Angela.
ALEXA
Raman captivata in gandurile mele pana ma trezesc cu o perna in cap:
-Au!!!De ce ai facut asta?o întreb pe Tiff.
-Te-am intrebat ce ai facut cu Glorius aseară,îmi răspunde.
-A...Pai nu a fost nimic,si ma uit ca o proastă pe geam cu un zâmbet tamp.
-Zi ca stiu ca a stat cu tine,îmi zice ea zice suspicioasă.
-N-am facut nimic,ii zic nervoasa si ii dau cu perna in cap.
-Dar...ce ati facut?ma intreaba Tiff.
-Decat m-a adus acasa,atata tot,ii zic.
-Bine....imi zice ea.
-De ce credeti ca eu si cu Glorius suntem împreună sau ca am facut ceva?le intre revoltată.
-Pentru ca exista o "chimie"intre voi,îmi zice Angela.
-Nu exista si nici nu va exista nimic vreodată intre mine si Glorius,le zic.
-Nu inca,îmi zice Nicole dând din sprâncene.
-Sa nu va pună necuratul sa faceti ceva ca ma supăr pe voi,le zic.
-Da,da,bine,îmi zic ele.
Telefonul îmi suna:
-Alo?întreb eu deoarece nu cunosteam numarul.
-Alo,Alexa?ma intreaba un băiat.
-Da?
-Buna,sunt Ryan căpitanul echipei de fotbal,ce zici ai vrea asta seara sa iesim?ma intreaba.
-Bine,ii zic eu.
-La ora 20:00sa fii gata,te iau eu,îmi zice.
-Bine,mersi pa,ii zic.
-Pa,îmi zice el si închidem convorbirea.
-Cine era?ma intreaba Nicole.
-Curiosii mor primii,le zic eu.
-Hai zi cine era,se milogeste Angela.
-Nu va zic,le spun.
-Tot o sa aflăm noi,îmi zice Tiff.
-Da bine,eu va las,ma duc acasa daca e tinem legătură,Nicole vii sau mai stai?o întreb.
-Mai stau,îmi zice ea.
-Bine,pa fetelor,le zic in timp ce le fac cu mana.
-Pa,îmi zic ele facandu-mi cu mana.
Gata si cu acest capitol,va urez lectură plăcută.
Cu drag LexYYY2002.
CITEȘTI
Iubire interzisa(Volumul 2Surori din alte lumi)
RomansVolumul 2 este plin de secrete si noi personaje. Noi iubri vor se vor uni? Oare secretul ascuns de familia ei se va da in vileag? Va fi oare capturată si omorata? Toate aceste intrebari le veti afla numai daca cititi cartea. LexYYY2002 P.S aceasta...