TIFFANNY
Eu si cu fetele din echipa ne hotaram sa ii facem oarecum o farsă Alexei si m-am gandit sa schimbam etichetele de la vestiare.
După ce iesim noi,Alexa ramane singura si schimbam etichetele de la usa punând baieti la fete si fete la băieți.
După 2minute il vedem pe Glorius intrand in fostul vestiar al fetelor actualul vestiar al băieților.
Se auzeau țipete,urlete si o vedem pe Alexa care-l da afara din vestiar pe Glorius si ne prapadim de ras spunând :-Tare mult as vrea sa ii vad fata Alexei atunci când a intrat Glorius peste ea in vestiar,zic si toate râdem.
ALEXA
Ma îmbrac repede si ies din vestiar ,iar rasetele prietenelor mele se audeazu foarte tare asa ca ma duc sa vad.
Chiar daca era Glorius acolo cred ca si el era acolo din cauza rasetelor dar când o aud pe Tiff zicând "Tare mul as vrea sa ii vad fata Alexei atunci când a intrat Glorius peste ea in vestiar" chiar nu-mi venea sa cred ceea ce spusese Tiff chiar m-am supărat pe ele si zic:-Ce ati facut?!!!
Si toate amutesc.-Ziceți o data ce ati facut??!!le întreb aproape urlând de furie.
-Pai,zice Nicole,am vr...
-Nu mai ziceți nimic nu vreau sa mai aud nimic din partea voastră,zic intrerupand-o pe Nicole.Sa va fie rusine fetelor,nu ma asteptam la asa ceva din partea voastră.si plec trantind usa sălii.
GLORIUS
- Sa va fie învățătură de minte fetelor,le zic supărat.
-Hai recunoaste ca si tie ti-a placut când ai vazut-o in prosop,zice Tiffanny.
-Nu comentez,zic sincer si ma duc dupa Alexa care stătea pe o banca din curtea liceului supărată,avand in urechi casti.
-Hei,ii zic scotandu-i castile.
-Lasa-ma si tu in pace!!!!zice nervoasa si-mi smulge castile si le pune in urechi.
-Stiu ca esti nervoasa dar..
-Te rog frumos sa ma lasi Glorius ,zice intrerupandu-mi propoziția si bufneste intr-un ras foarte colorat.
Ma uita la ea ca la nebuni. Pot sa jur ca este bipolara.
ALEXAChiar eram supărată pe cele mai bune prietene si pe sora mea dar in ciuda tuturor întâmplărilor chiar nu-mi puteam abtine râsul atunci cand realizez ce reactie am avut cu si Glorius când am dat "nas in nas" in vestiar si la felul in care tipam unu la altul si la mutra lui uimită când l-am dat afara.
-Nu sunt bipolara,zic oprindu-mi râsul.
-Puteam sa jur ca esti,zice un pic speriat.
-Chiar nu mi-am putut abtine râsul la mutra pe care ai facut când te-am dat afara din vestiar,si bufnim amândoi in ras.
-Cred ca aveam o fata....zice râzând.
-Sa stii,ii zic printre râsete.
Si clopoțelul de intrare suna si ne îndreptăm spre clase ,iar diriga intra cu niste teste.
-Buna copii,astăzi o sa dati un test scurt din lecțiile din anul trecut si ne împarte fiecaruia lucrările.
După ce dăm toți testele diriga le corectează si ni le da inapoi.
-Yey, zici fericită,am luat un 10,am luat un 10,zic fercita,Nicole tu cât ai luat?
-Ghici geamano,zice ea râzând.
-10?o întreb nesigură.
-Bingo!
-Glorius tu cât ai luat in test,il întreb.
Îmi întinde lucrarea supărat aproape dandu-i lacrimile.
-Îmi pare rău de nota ta,oricum nu nu le pune in catalog,zic încercând sa-l liniștesc.
-Dar o sa stiu eu ca am luat 2-ul ala nenorocit,zice in soapta.
-Da-l încolo de parca eu in generala n-am luat 4in teza la mate.
-Bine.
După ce se suna mergem in sala de sport sa-i vedem pe băieți atarnati cu capetele in jos pe barile de tractiuni.
Sincera sa fiu nu ne puteam opri din ras la ce culori luau fetele băieților.
Dar o vedeam pe Nicole fixandu-l cu privirea pe Jase.-Jase, ha?o întreb dandu-i un ghiont.
-Ce??!!!!Nu,pff, zice ea dar stiu ca minte.
-Minti.
-Ba nu,zice ea ca un copil mic.
-Ba da.Tu cu Jase stati intr-un copac si va sărutări,zic in soapta.
-Când o sa te prind o sa te bat!!!!zice ea furioasă iar eu rad.
-Bine blondino,zic mangaindo pe cap ciufulindu-i parul,iar ea era pe cale sa ma sugrume asa ca o rup la fuga si ea in spatele meu,ea alegând mai repede ca mine si urc pe bările de tractiuni pana sus de tot si o vad furioasă venind dupa mine ocolind băieții care se dădeau jos de pe bari,ea dezechilibrandu-se cazand in brațele lui Jase.
Bingo!Chiar la fix.NICOLE
Eram enervata la culme din cauza Alexei asa ca o fugaresc urcandu-ma pe niste bari ocolind băieții care se dădeau jos,dar piciorul îmi aluneca si scot un mic țipăt si ajung in brațele cuiva:
-Hei,esti bine?ma intreaba Jase.
-Da,sunt bine,multumesc ca m-am prins,zic rosind.
-Data viitoare sa ai grija pe de unde te cateri, zice el zâmbind dezvaluindu-si dantura de un alb imaculat si acei dinti perfecți.
-O sa am grija,ii zâmbesc cat pot de dulce ,iar acesta ma pune cu picioarele pe sol,plecând.
-Gata si cu problema asta,zice Alexa sărind de pe bari,scuturandu-si palmele.
-Gata cu ce??!!o întreb eu.
-Nimic,zice cu o voce pitigaiata.
-In niciun caz sa nu ma cuplezi cu Jase ca nu stiu ce-ti fac,ii zic uitandu-ma ca o proastă in urma lui cu un zâmbet tamp.
-Se vede ca îl placi mult de tot,de ce stai aici si nu ii zici?
-Pentru ca nu cred ca ma place ,ii zic dezamăgită.
-Sunt sigura ca te place.
-Si eu sunt sigura ca si Glorius te place ,i-o întorc.
-Te rog,eu cu Glorius niciodata,nu ne potrivit din niciun punct de vedere,îmi zice.
-Eu cred ca v-ati potrivi,ii zic gandinduma la un nume combinat intre ei 2
-Nu mersi,acum hai acasa ca mi-e foame,îmi zice.
-Bine,hai,si mergem acasa.
ALEXA
După ce mâncăm,telefonul îmi suna si raspund:
-Alo?zic eu.
-Alo,Alexa sunt mama ,nu pot ajunge in seara asta acasa din cauza afacerilor,daca ti-e foame du-te la un restaurant.
-Mersi mami,dar am mâncat,ii zic pe un ton dulce.
-Bine,sa aveti grija si nu uitati ca va iubesc mult.si închid telefonul.
Seara vine cu repeziciune ,iar eu cu Nicole decidem sa ne îmbrăcăm identic.
Ne luam un maieu negru multa fiecare,blugi negri si pe deasupra geci de piele,in picioare converse negre ,iar ea se marchează dar eu nu.Gata si cu acest capitol,va doresc toate cele bune ,o lectura plăcută.
La media aveti o poza cu Jase.
CITEȘTI
Iubire interzisa(Volumul 2Surori din alte lumi)
RomanceVolumul 2 este plin de secrete si noi personaje. Noi iubri vor se vor uni? Oare secretul ascuns de familia ei se va da in vileag? Va fi oare capturată si omorata? Toate aceste intrebari le veti afla numai daca cititi cartea. LexYYY2002 P.S aceasta...