1

87 2 0
                                    

Alice isi ridica brusc capul si camera incepu sa se roteasca,inebunitor,in jurul ei. Inspirand incet, isi dadu seama de realitate, iar zgomotul petrecerii si lumea din incapere incepusera sa se indeparteze tot mai mult de ea, care ramasese asezata ,singura,pe canapeaua alba.

Pentru un moment , se lupta cu strarea ei de dezorientare, apoi simti ca o parasesc puterile ,ploapele i se inchisera si ea se lasa cuprinsa de senzatii calde,ciudate, erotice.

Vibratiile care ii sensibilizau terminatiile nervoase aveau ceva din ceea ce ea nu a experimentat niciodata . Un zambet vag , aproape indiferent , ii aparu pe buze , in timp ce se intreba ce se intampla cu ea. Apoi , fragmente de realitate persistente se lovira surprinzator de visul spectacular , si se simti pierduta.

Alice inchise incet usa apartamentului in spatele ei si se sprijini, slabita, respirand greoi . Brelocul cu chei deveni dintr-odata prea greu pentru degetele ei tremuratoare si, cand acestea cazu pe podea , auzi zgomotul de parca ar fi venit de undeva, de departe.

Un val de transipartie ii acoperi fata si corpul , facand-o sa se simta prost. Usor dezechilibrata se indrepta catre baia mica de culoare albastru marin , de langa dormitorul ei si dadu drumul la dus.Hainele parca nu voiau sa ii alunece pe corp si se simti cu totul obosita cand, dezbracata in intregime ,pasi in cabina de dus. Apa calda i se prelingea pe corp ,parand mai degraba ca se amesteca cu transpiratia , decat sa i-o spele. Lua sapunul si incepu sa se frece incet , dar cand ii aluneca din degetele amortite , ea decise sa il lase acolo unde era,simtindu-se prea nesigura pe miscarile ei, ca sa il prinda din nou.

In timp ce isi spala urmele de sapun de pe burta si coapse ,fu cuprinsa de sentimentul ca tot ce i se intampla nu era in regula . Sprijinindu-se de perete , incerca sa afle cauza starii ei , dar aceasta parea tot mai confuza pe masura ce incerca sa se apropie mai mult de ea. Cateva clipe mai tarziu, in timp ce se stergea cu prosopul , nu-si putea da seama cat timp petrecuse sub dus. Din nou i se paru ca se pierde in  spatele acelui val de confuzie .Se indrepta incet spre dormitor si se aseza pe marginea patului ei. Luand telefonul , privi automat la cat era ceasul .

-Cu doamna doctor Mathias ,murmura ea, dupa ce a asteptat cateva minute auzi ca doctorita i-a raspuns. Sunt Alice,doamna doctor. Ceva e in neregula cu mine .Inspira nesigura. Am vise foarte ciudata ,continua ea. Se pare ca eram  din nou in anii de liceu ...si eram goala....Rase incet. Si nimeni nu observa. Pe urma , era o camera cu un pat enorm...cel mai mare pat pe care l-am vazut vreodata.

Incepu sa se relaxeze in timp ce vorbea , dar nu putea totusi sa se exprime atat de repede pe cat ar fi vrut si continua in soapta:

-Era mare cat camera , fara nici un spatiu in jurul lui ca sa poti merge...si in el se afla un barbat minunat ....sau statuia din bronz a unui barbat.Nu pot sa imi amintesc bine .Apoi un taxi al carui sofer avea un nas ca al unui....nu,stai,era domnul Atkins, directorul adjunct al liceului care avea un nas ca un....cred, doamna doctor Mathias....

-ALICE! Linisteste-te.

Alice auzi vocea doctoritei , dar i se parea distanta si suna ca sirena unui transatlantic.

-Asculta-ma ,Alice. Ai urmat prescriptia pe care ti-am dat-o ? Ti-ai luat pastilele azi?

-Da...cred ca da. Le-am luat chiar inainte de a ma duce la petrecere. Ce mi se intampla? sopti ea cu disperare. De ce ma urmareau copiii aia?

-Alice,nu a fost nimic real.Ai o reactie la triluoperazina pe care doctorita White si cu mine ti-am prescris-o.

Alice rase isterica si se sprijini de capatul patului.

-Vreti sa spuneti ca medicamentul pe care mi l-ati dat sa ma impedice sa inebunesc m-a facut sa inebunesc de-a binele?! Asta-i chiar nebunie curata!

-Opreste-te ! Imediat!

Ordinul sigur si calm o impresiona si inspire adanc.

-Si acum asculta-ma ,continua doctorita. Aparent ,doza a fost prea mare pentru tine. Confuzia din timpul noptii si visele stranii sunt o reactie normala cand se intampla asa ceva . Si , daca nu gresesc, efectul ar trebui sa dispara destul de repede. S-ar mai putea sa se produca unele shimbari in ciclul menstrual. 

Doctorita vorbea cu o voce calma, desi stia ca Alice nu asculta nici macar jumatate din ceea ce ea ii spuse , dar ii insufla incredere auzind-o vorbindu-i.

-Acum ,du-te in pat incearca sa dormi putin. Daca te simti ciudat mai tarziu,suna-ma imediat. Daca nu , as vrea sa vi luni din nou si o vom consulta pe doctorita White pentru a gasi doza corecta pentru medicamentul asta. Sau , daca decidem ca ai o reactie negativa la el, vom incerca altceva.Intre timp, nu mai lua nimic. Facu o pauza si Alice putu sa isi imagineze zambetul din vocea ei cand continua: Alice ,daca mai vezi ceva....in urmatoarele ore, telefoneaza-mi mie sau doctoritei White si te vom ajuta sa te descurci.

-Daca mai vad....voi face mai mult decat sa va telefonez, sopti Alice, abia rasufland.Ati putea sa va treziti chiar dumneavoastra origanizand o petrecere...

Rasul cald al doctoritei o echilibra pe Alice si paru sa-i inlature umbrele de confuzie.

-O sa fie totul in regula .Iti promit.

Dupa ce balbai un ''la revedere'' , Alice puse telefonul pe noptiera si isi lua prosopul de pe parul umed . Deja viziunile ciudate pareau sa o paraseasca. Ofta si inchise ochii. Slava Domnului, nopatea se incheia.




*************

De ce are Alice acele viziuni? Ce i s-a intamplat in perioada cand ea avea vedeni? Se va ivi ceva nemaintalnit care ii va schimba complet viata? Citi-ti in continuare cartea iar misterul va fii deslusit . Astept parerile voastre :*

Ultimul ErouWhere stories live. Discover now