7

21 1 0
                                    

Alice deschise usa ceva mai mult de un centimetru si,cand il vazu pe Jaje, ofta,desfacu lantul de la usa si o deschise larg , ca sa il lase inauntru. Tensiunea crescuse in fiinta ei inca de la intalnirea lor din dupa amiaza aceea ,apoi intalnirea ei cu dr.White nu facuse nimic pentru a reda incredere de care avea nevoie pentru a discuta cu acest barbat. Din ce in ce mai mult , incepuse sa isi doreasca sa isi fi tinut gura si sa nu-l fi cautat pe tatal copilului.

-Cum te simti?

Vocea lui joasao trezi din visarea care o cuprinsese si isi dadu seama ca inca stateau in mijlocul camerei. 

-Ia loc, domnule Neville,murmura ea, indicand canapeaua viu colorata. Ma simt bine.

''Alice ,dracusor mic cu limba de argint ,esti capabila  sa il intimidezi cu conversatiile tale pline de viata si umor.''

El o privi cu luminita aceea curioasa din ochii lui profunzi albastri .

- Nu crezi ca e mai bine sa-mi zici Jake?

Dupa ce ea aproba ezitand, el isi freaca barbia,apoi spuse decis:

-Si nu ai nici un fel de problema cand te trezesti dimineata?

-Nu ...Jake.

''Si acum ,premiul nostru pentru cine e in stare sa adoarma cea mai multa lume, in cel mai scurt timp este oferit lui Alice Baxter.''

-Alice! exploda el exasperat, trebuie sa vorbim.

Ce idee excelenta.De ce nu m-am gandit si eu la asta?

Ea aproba incet din cap,privindu-l inca , in timp ce se aseza de partea celalta a masutei de cafea , pe scunul ei preferat.

-Am reflectat mult de cand ai plecat din biroul meu .Rase , lasandu-se, pe spate pe canapea, in timp ce isi masa ceafa.Apoi continua: Trebuie sa admiti ca vizita ta a fost putin can neobisnuita. La inceput m-am gandit sa iti aranjez un fel de cont in banca , pentru tine si pentru copil.

-Un cont? intreba Alice, ascutit.Vrei sa spui bani? Nu am nevoie de bani. Am mai mult decat voi avea nevoie vreodata. Nu de asta am venit la tine. Pur si simplu, mi s-a parut ca e un lucru firesc ce trenuie sa-l fac.

-Da , stiu acum, spuse el cu o voce surprinzator de placuta si sexy .Si chiar daca ai fi venit pentru bani, gasesc ca asta nu ar fi fost suficient pentru mine.

Ea privi spre el incurcata, iar inima ii tresari , apoi isi relua ritmul normal cu batai puternice.

-Nu ar fi suficient? murmura ea incet.

El se ridica brusc si se apropie de locul unde statea ea, apoi cand ea se retrase mai mult in scaun, el se ghemui langa ea, prinzandu-i ambele maini intre-ale sale.

-Alice, trebuie sa intelegi un lucru, spuse el cu o oarecare greba, ochii stralucindu-i de un albastru intens. Asta s-ar putea sa fie singurul copil pe care l-as putea avea vreodata. 

Ea inghiti in sec, apoi inspira profund.

-Dar..dar , desigur ca te vei recasatori.

-Posibil, continua el aproband scurt din cap, dar nu e vorba de asta. Am ...motive sa cred ca asta e singura mea sansa.

-Inteleg.

Dar nu intelegea nimic si nu reusea sa isi puna mintea la contributie suficient pentru a intelege totul. Putea doar sa-si dea seama cat se aproape era el. Cat de imposibil de aproape.

-Asa ca nu vreau sa pierd nimic din nasterea acestui copil, continua el, studiindu-i de aproape reactiile.Nici macar cat timp poti sarcina.

Alice isi simti oasele muindu-se intr-un fel de piure si nu ar fi fost surprinsa deloc daca s-ar fi scur pe scaun , ca o meduza gelatinoasa de mare.Realiza ca el nu voise sa dea un ton personal cuvintelor sale . Dar ele sunasera mai mult decat personal , sunasera atat de intim, incat ea se blocase mental.

Gandeste-te Alice , isi ordona ea in tacere. Trebuia sa se gandeasca la ceea ce ii spunea el, nu la ceea ce o facea sa simta. El voia sa participe si el, cumva, la perioada de sarcina.Era o dorinta rezonabila, isi spuse ea.

-Pot intelege asta, zise ea .As simti, probabil, in acelasi fel.Asa ca... trese puternic aer in plamani si continua:Poti veni de cate ori iti va face placere.

El o privi in tacere pentru un moment,apoi ii impreuna mainile, ca si cum ar fi vrut sa ii dea ceva din forta lui . 

-Nu asta  este exact ceea ce voiam sa spun, zise el zambin cald.Alice, as vrea sa ne casatorim. 

******

Scuze ca acest capitol este scurt dar promit ca urmatorul va fii mai lung :* Oare Alice va accepta neasteptata  cerere in casatorie ?


Ultimul ErouWhere stories live. Discover now